Użytkownik:Eksekk/notatki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
M
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 24: Linia 24:
* Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. [[październik 2015]]), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy;
* Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. [[październik 2015]]), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy;
* Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{s|archiwum NonNews}}.
* Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{s|archiwum NonNews}}.

=== News miesiąca ===
* Usuwamy głosowanie i dodajemy newsa do listy [[Nonsensopedia:News miesiąca|tu]];
* Dodajemy '''całego''' newsa [[NonNews:Archiwum wiadomości miesiąca|tutaj]] i do szablonu {{s|news miesiąca}}.


== SDU ==
== SDU ==

Wersja z 19:33, 20 paź 2015

Szablon:Expert3222/nav

ANM

  • Jeśli są 2 ANMy, to zmienić w szablonie {{anm-nawigacja}}, żeby były linki do obu;
  • Uaktualnić redirect tutaj (jeśli są 2 ANMy lub więcej to pomijamy);
  • Wywalić zakończone głosowanie (i przy okazji resztę, jeśli jeszcze jakieś są do wywalenia) stąd;
  • Jeśli ANM zostanie odrzucony to należy dodać go tutaj;
  • Dodać {{medal}} do ANMa;
  • Dodać ANM do listy tutaj
  • Najważniejsze: w szablonie {{artykuł na medal}} umieścić część tekstu z aktualnego ANMa, zgodnie z tymi zasadami:
    • Zamiast sekcji (znaków ==) dać pogrubienie (albo '''nazwa sekcji''' albo ;nazwa sekcji);
    • Obrazki mają mieć rozmiar maksymalny 150px, bez podpisów pod nimi;
    • Oczywiście tekst nie może być za długi.
  • Jeśli jest 2 lub więcej ANMów, to:
    • W szablonie {{artykuł na medal}} umieszczamy tekst dla każdego z nich między znacznikami <choose><option></option></choose> (np. <choose><option>tekst 1 ANMa + to co będzie w następnym punkcie</option><option>tekst 2 ANMa + to co będzie w następnym punkcie</option></choose> itd.);
    • W tekście dolnej belki (<div class="linklista" style="text-align: right;">'''[[Artykuł na medal|Czytaj całość i oceń]][[Nonsensopedia:Artykuły na medal/Archiwum|Archiwum]][[Nonsensopedia:Artykuł na medal|Zgłoś kandydaturę]]'''</div>) zamieniamy [[Artykuł na medal|Czytaj całość i oceń]] na bezpośredni link do artykułu;
    • Przykład takiej operacji znajduje się tutaj.
  • Dodać to samo tutaj (tyle tylko, że tekst każdego ANMa jako osobna sekcja, jeśli są 2 lub więcej).

NonNews

  • Dalsze akcje wykonujemy tylko, jeśli dany news nie kwalifikuje się do eka:
  • Dodajemy newsa do listy tutaj;
  • W szablonie {{wiadomości}} dodajemy nowy news na samej górze, usuwając jednocześnie tyle samo najniżej położonych, ile dodajemy (chyba, że jest kilka newsów z tego samego dnia, wtedy łącznie mają być newsy z 6 różnych dni)
  • Jeśli dla miesiąca, z którego jest news, istnieje strona w formacie [miesiąc rok] (np. październik 2015), to dodajemy newsa tam, a jeśli nie, to tworzymy taką stronę (razem z szablonem wspomnianym dalej) i wtedy dodajemy;
  • Jeśli stworzyliśmy nową stronę, to dodajemy ją w szablonie {{archiwum NonNews}}.

News miesiąca

  • Usuwamy głosowanie i dodajemy newsa do listy tu;
  • Dodajemy całego newsa tutaj i do szablonu {{news miesiąca}}.

SDU

  • Jeśli wynikiem głosowania jest zostawienie artykułu, to po prostu kasujemy z niego szablon {{sdu}} i zmieniamy w zgłoszeniu na tej stronie parametr wynik=brak na wynik=zostaw;
  • Jeśli natomiast wynikiem jest usunięcie, ustawiamy ten sam parametr na wynik=usuń i czekamy, aż admin usunie. Jeśli zwleka, to można do artykułu wstawić eka z powodem „wynik sdu”.

Ranking nonsensopedystów

  • Wchodzimy na tę stronę i kopiujemy jej zawartość;
  • Tworzymy nową stronę zgodnie z formatem: Użytkownik:Runouw/ranking Nonsensopedystów/[nazwa miesiąca] [rok];
  • Wklejamy do niej skopiowany tekst;
  • Wchodzimy tutaj i spisujemy sobie 10 userów z największą liczbą edycji;
  • Jeśli masz mało czasu/nie chce ci się:
    • Wpisz na tamtą stronę spisanych userów razem z ich liczbą edycji (format taki sam jak w poprzednich rankingach).
  • Jeśli natomiast lubisz być dokładny:
    • Liczbę edycji administratorów obliczysz dodając ich blokady, usunięte strony i zwykłe edycje (polecam do tego bezpośrednio skopiować edycje/blokady/usunięcia z danego miesiąca i wkleić do jakiegoś edytora tekstu zliczającego wiersze tekstu);
    • Natomiast u zwykłych użytkowników liczysz tylko edycje.
  • Wpisujemy w odpowiednim miejscu datę wykonania rankingu i zapisujemy;
  • Dodajemy link do utworzonej strony tutaj;
  • Potem w tym szablonie dodajemy nasz ranking do listy.