Tata Nano: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Znaczniki: rewert edytor źródłowy
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 15: Linia 15:
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]).
* Projektował go Polak (tak twierdzą [[media]] i [[Media Markt]]).
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.
* Wyróżnia się – w [[Polska|Polsce]] i [[Indie|Indiach]] za drogi, w reszcie świata za tani.
==silnik==

podobno wersje które "miały" silnik były wyposażone w dwucylindrowego potwora o mocy całych 33 km !
{{stub|mot}}
{{Motoryzacja}}


[[Kategoria:Samochody]]
[[Kategoria:Samochody]]

Wersja z 21:26, 10 lut 2016

Tata Nano. Mniejszy nawet od artykułu o sobie.

Szablon:T hinduski samochód. Jego pełna nazwa brzmi: Tata Niewielkie Auto, Nieskończona Ohyda. Używany zamiast rowerów do przewozu muchy gwoździa ludzi (przynajmniej wedle oficjalnych zapewnień firmy Tata).

Zalety

  • Kosztuje tyle co Maluch.
  • Niektóre egzemplarze mają silnik.
  • Raz na 1 000 000 000 000 (słownie: bilion) lat jeden egzemplarz zostaje wyposażony w karoserię.
  • Ma koła.

Wady

  • Jak chcesz wsiąść, to musisz dopłacić.
  • Żeby ruszyć, trzeba dopłacić.
  • Nawet aby dopłacić, też trzeba dopłacić.
  • Gdy uderzy w ścianę, to ściana się nie kruszy, ale samochód nadrabia to z nawiązką.
  • Projektował go Polak (tak twierdzą media i Media Markt).
  • Wyróżnia się – w Polsce i Indiach za drogi, w reszcie świata za tani.

silnik

podobno wersje które "miały" silnik były wyposażone w dwucylindrowego potwora o mocy całych 33 km !