Killing Floor: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 2: Linia 2:


==klasy==
==klasy==
w grze jest aż 6 klas różniących się statami, bo każdy może mieć każdą broń.
w grze jest aż 7 klas różniących się statami, bo każdy może mieć każdą broń.


*'''medyk'''- klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak to robić więc po prostu używa apteczki. ponoć ktoś tym grał. uzbrojenie składa się z PM-ów z opcją leczenia (wciśnijcie scrolla celując w swoich). nikt tym nie gra. i słusznie
*'''medyk'''- klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak to robić więc po prostu używa apteczki. ponoć ktoś tym grał. uzbrojenie składa się z PM-ów z opcją leczenia (wciśnijcie scrolla celując w swoich). nikt tym nie gra. i słusznie

Wersja z 09:03, 11 sie 2017

Killing floor (ang. zabójcza podłoga) - mieszanka fps-a, horroru [1] oraz gry z falami. stworzył ją interaktywny drut (tripwire interactive), więc nie jest tak zepsuta jak gry od valve. stworzona dla 3-6 graczy, ale można też grać samemu.

klasy

w grze jest aż 7 klas różniących się statami, bo każdy może mieć każdą broń.

  • medyk- klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak to robić więc po prostu używa apteczki. ponoć ktoś tym grał. uzbrojenie składa się z PM-ów z opcją leczenia (wciśnijcie scrolla celując w swoich). nikt tym nie gra. i słusznie
  • support - gość używa shotgunów, a na wyższych levelach ma większy uźwig. ze względu na zniżkę jest jedyną klasą zdolną do kupienia AA-12 czyli autostrzelby co zabija patriarchę w 3 sekundy.
  • komandos - po prostu używa karabinów. najtrudniej się nim expi, gdyż musi zabijać zmory i robić demejdż z dokładnie 3 broni. w przeciwieństwie do reszty klas jego broń się bardzo różni. widzi duchy i hp wrogów
  • bullup - na 2 levelu kosztuje 270$, przez co jest po śmierci nie musisz biegać z pistoletem
  • thompson - jedna z najlepszych broni w grze! 5 magazynków po 60 ammo, szybko się przeładowuje a moc i celność jak w M16. na dodatek tani.
  • kałasznikov - co tu mówić
  • M4A4 - nikt tego nie używał bo drogie i nie można expić
  • scarmk14 - nie dzieci CS'a, to nie autosnajperka tylko pełnoprawny karabin.
  • i jeszcze ileś
  • strzelec wyborowy - używa snajperek, ale jakimś cudem sprzedaje pistolety. snajperki poza tą pierwszą (jak na 200 hajsu to mocna broń) są do dupy. nooby mimo iż pocisk z kuszy przebija 4 grubasów marnują ammo na zwykłego skrzepa lub nie trafiają. przynajmniej pistolsy dobre.
  • berserker - gość zabija rozpruwaczy i spaślaków nożem. do szczęścia potrzebuje tylko katany za 2000$. gracze i tak dokupują karabin i pistolety. ma duży arsenał broni białej:
  • maczeta - stworzone z myślą o innych klasach. mocne, lekkie i tanie.
  • toporek - nikt nie używa bo waży 5kg na 15 a na tym samym miejscu sprawdziła by się katana.
  • katana - jedyna rzecz która wyszła żółtkom. 5 razy lepsze od maczety
  • piła łańcuchowa - w przeciwieństwie do obu części Left 4 Deada jest chujowa
  • miecz dwuręczny - nikt tego nie używa bo ludzie zostają przy katanie
  • podpalacz - jedna z potężniejszych klas w grze. posiada mac-10 ,miotacz ognia(jedna z najlepszych broni w grze) i armatę plazmową. gracze używają tego drugiego
  • demolka - klasa używana przez pro, którzy poznali siłę tej postaci. sprzedaje różnej maści broń masowego rażenia rozpierdolu i miny lądowe.

przeciwnicy

w grze możemy zabić wiele rodzajów mutantów. oto niektóre z nich:

  • skrzep (clot) - zwykły zombiak, groźny tylko jako horda będąc blisko ciebie. mogą łapać graczy doprowadzając noobów do wścieklizny.
  • rozpruwacz - sprzep z mieczem i lepszymi statami
  • pełzacz - nieudana próba połączenia ludzi z pająkami. niezwykle wkurzające.
  • zmora - niewidzialna kobieta. mimo iż komandosowi świeci się na czerwono inne klasy też mogą ją zauważyć.
  • łuska - w końcu coś większego! wielki skrzep z armatą plazmową zamiast ręki.
  • syrena - kobieta bez oczu, która drze się bardziej niż dziecko neo po dedzie w tibii.
  • spaślak - hamerykanin który trzyma tasak i pluje kwasem. da się go zabić podstawowym pistoletem albo nożem.
  • rzeźnik - brat łuska, tyle że z piłą łańcuchową. zawsze gdy będzie miał 1 hp tobie skończy się ammo i jakiś noob zabierze ci fraga.
  • mięśniak - najgroźniejszy mutant ze wszystkich. poluje główne na noobów a czasem mogą być dwa naraz. ma miksery zamiast rąk
  • Patriarcha - boss gry. zawsze pojawia się po ostatniej fali [2]. minigun, rakiety oraz macka z brzucha, która rzuca berserkerami poza mapę. nielubiany przez noobów, gdyż po oberwaniu znika, aby się wyleczyć. na mapie kf_farm w 200% gier zdążysz 2 razy przeładować rewolwer z Insurgency zanim przyjdzie. jeśli grają pro albo na łatwym ginie od ogarniętego supporta z AA-12 zanim zniknie.

noob w killing floor

  • myśli, że jak weźmie berserkera to będzie nieśmiertelny
  • nie umie używać medguna
  • nie upie strzelać
  • nie słyszał o strzale alternatywnym
  • grał w ceesa i dalej twierdzi że strzelby do gówno, a tak naprawdę są bardzo dobre.
  • myśli, że jak kupi wyrzutnię rakiet to zabije patriarchę 1 strzałem
  • nie wie jak levelupować
  • używa m14
  • marnuje bełt z kuszy na skrzepa
  • nie umie kupować broni...
  • ...ani uzupełniać ammo
  • ginie w każdej fali od clota
  • gdy ma 60 hp krzyczy "medyk!" bo nie słyszał o apteczce
  • nie wie, że miny krzywdzą przyjaciół
  • nie wie co to granat
  • gdy widzi patriarchę pisze gg i wychodzi
  • nie wie, że syrena unieszkodliwia granaty
  • nie wie jak się spawa/rozspawa drzwi, więc jeśli cię wkurza, zaspawaj wszystkie wyjścia i niech tam siedzi. najczęściej zwyzywa was i wyjdzie albo uwolnią go potwory.
  • nie wie, że spaślak pluje kwasem
  1. tak przynajmniej twierdzą twórcy
  2. 5/8/11 z 4/7/10