Killing Floor: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→klasy) Znacznik: edytor źródłowy |
(→klasy) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
==klasy== |
==klasy== |
||
w grze jest aż |
w grze jest aż 7 klas różniących się statami, bo każdy może mieć każdą broń. |
||
*'''medyk'''- klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak to robić więc po prostu używa apteczki. ponoć ktoś tym grał. uzbrojenie składa się z PM-ów z opcją leczenia (wciśnijcie scrolla celując w swoich). nikt tym nie gra. i słusznie |
*'''medyk'''- klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak to robić więc po prostu używa apteczki. ponoć ktoś tym grał. uzbrojenie składa się z PM-ów z opcją leczenia (wciśnijcie scrolla celując w swoich). nikt tym nie gra. i słusznie |
Wersja z 09:03, 11 sie 2017
Killing floor (ang. zabójcza podłoga) - mieszanka fps-a, horroru [1] oraz gry z falami. stworzył ją interaktywny drut (tripwire interactive), więc nie jest tak zepsuta jak gry od valve. stworzona dla 3-6 graczy, ale można też grać samemu.
klasy
w grze jest aż 7 klas różniących się statami, bo każdy może mieć każdą broń.
- medyk- klasa rzekomo mająca leczyć, ale nikt nie wie jak to robić więc po prostu używa apteczki. ponoć ktoś tym grał. uzbrojenie składa się z PM-ów z opcją leczenia (wciśnijcie scrolla celując w swoich). nikt tym nie gra. i słusznie
- support - gość używa shotgunów, a na wyższych levelach ma większy uźwig. ze względu na zniżkę jest jedyną klasą zdolną do kupienia AA-12 czyli autostrzelby co zabija patriarchę w 3 sekundy.
- komandos - po prostu używa karabinów. najtrudniej się nim expi, gdyż musi zabijać zmory i robić demejdż z dokładnie 3 broni. w przeciwieństwie do reszty klas jego broń się bardzo różni. widzi duchy i hp wrogów
- bullup - na 2 levelu kosztuje 270$, przez co jest po śmierci nie musisz biegać z pistoletem
- thompson - jedna z najlepszych broni w grze! 5 magazynków po 60 ammo, szybko się przeładowuje a moc i celność jak w M16. na dodatek tani.
- kałasznikov - co tu mówić
- M4A4 - nikt tego nie używał bo drogie i nie można expić
- scarmk14 - nie dzieci CS'a, to nie autosnajperka tylko pełnoprawny karabin.
- i jeszcze ileś
- strzelec wyborowy - używa snajperek, ale jakimś cudem sprzedaje pistolety. snajperki poza tą pierwszą (jak na 200 hajsu to mocna broń) są do dupy. nooby mimo iż pocisk z kuszy przebija 4 grubasów marnują ammo na zwykłego skrzepa lub nie trafiają. przynajmniej pistolsy dobre.
- berserker - gość zabija rozpruwaczy i spaślaków nożem. do szczęścia potrzebuje tylko katany za 2000$. gracze i tak dokupują karabin i pistolety. ma duży arsenał broni białej:
- maczeta - stworzone z myślą o innych klasach. mocne, lekkie i tanie.
- toporek - nikt nie używa bo waży 5kg na 15 a na tym samym miejscu sprawdziła by się katana.
- katana - jedyna rzecz która wyszła żółtkom. 5 razy lepsze od maczety
- piła łańcuchowa - w przeciwieństwie do obu części Left 4 Deada jest chujowa
- miecz dwuręczny - nikt tego nie używa bo ludzie zostają przy katanie
- podpalacz - jedna z potężniejszych klas w grze. posiada mac-10 ,miotacz ognia(jedna z najlepszych broni w grze) i armatę plazmową. gracze używają tego drugiego
- demolka - klasa używana przez pro, którzy poznali siłę tej postaci. sprzedaje różnej maści broń masowego
rażeniarozpierdolu i miny lądowe.
przeciwnicy
w grze możemy zabić wiele rodzajów mutantów. oto niektóre z nich:
- skrzep (clot) - zwykły zombiak, groźny tylko jako horda będąc blisko ciebie. mogą łapać graczy doprowadzając noobów do wścieklizny.
- rozpruwacz - sprzep z mieczem i lepszymi statami
- pełzacz - nieudana próba połączenia ludzi z pająkami. niezwykle wkurzające.
- zmora - niewidzialna kobieta. mimo iż komandosowi świeci się na czerwono inne klasy też mogą ją zauważyć.
- łuska - w końcu coś większego! wielki skrzep z armatą plazmową zamiast ręki.
- syrena - kobieta bez oczu, która drze się bardziej niż dziecko neo po dedzie w tibii.
- spaślak - hamerykanin który trzyma tasak i pluje kwasem. da się go zabić podstawowym pistoletem albo nożem.
- rzeźnik - brat łuska, tyle że z piłą łańcuchową. zawsze gdy będzie miał 1 hp tobie skończy się ammo i jakiś noob zabierze ci fraga.
- mięśniak - najgroźniejszy mutant ze wszystkich. poluje główne na noobów a czasem mogą być dwa naraz. ma miksery zamiast rąk
- Patriarcha - boss gry. zawsze pojawia się po ostatniej fali [2]. minigun, rakiety oraz macka z brzucha, która rzuca berserkerami poza mapę. nielubiany przez noobów, gdyż po oberwaniu znika, aby się wyleczyć.
na mapie kf_farmw 200% gier zdążysz 2 razy przeładować rewolwer z Insurgency zanim przyjdzie. jeśli grają pro albo na łatwym ginie od ogarniętego supporta z AA-12 zanim zniknie.
noob w killing floor
- myśli, że jak weźmie berserkera to będzie nieśmiertelny
- nie umie używać medguna
- nie upie strzelać
- nie słyszał o strzale alternatywnym
- grał w ceesa i dalej twierdzi że strzelby do gówno, a tak naprawdę są bardzo dobre.
- myśli, że jak kupi wyrzutnię rakiet to zabije patriarchę 1 strzałem
- nie wie jak levelupować
- używa m14
- marnuje bełt z kuszy na skrzepa
- nie umie kupować broni...
- ...ani uzupełniać ammo
- ginie w każdej fali od clota
- gdy ma 60 hp krzyczy "medyk!" bo nie słyszał o apteczce
- nie wie, że miny krzywdzą przyjaciół
- nie wie co to granat
- gdy widzi patriarchę pisze gg i wychodzi
- nie wie, że syrena unieszkodliwia granaty
- nie wie jak się spawa/rozspawa drzwi, więc jeśli cię wkurza, zaspawaj wszystkie wyjścia i niech tam siedzi. najczęściej zwyzywa was i wyjdzie albo uwolnią go potwory.
- nie wie, że spaślak pluje kwasem