Z.F. Skurcz: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 4: | Linia 4: | ||
„Skurcz” charakteryzuje się również licznymi efektami specjalnymi takimi jak realistyczne [[wąsy]] i sceny postrzałów, gdzie krew obowiązkowo bryzga na całe ciało i ofiary, i osoby stojącą za postrzeleniem. Rzekomo udało im się odróżnić bliźniaka syjamskiego ambasadora od właściwego ambasadora, gdyż miał charakterystyczne znamię na szyi w postaci odwróconego okręgu. Całość tych seansów podkreśla muzyka [[Zacier]]u (''Zrzeszenie Artystów Cierpiących i Entuzjastycznie Rżnących''). |
„Skurcz” charakteryzuje się również licznymi efektami specjalnymi takimi jak realistyczne [[wąsy]] i sceny postrzałów, gdzie krew obowiązkowo bryzga na całe ciało i ofiary, i osoby stojącą za postrzeleniem. Rzekomo udało im się odróżnić bliźniaka syjamskiego ambasadora od właściwego ambasadora, gdyż miał charakterystyczne znamię na szyi w postaci odwróconego okręgu. Całość tych seansów podkreśla muzyka [[Zacier]]u (''Zrzeszenie Artystów Cierpiących i Entuzjastycznie Rżnących''). |
||
== Zobacz też == |
|||
* [[GIT Produkcja]] |
|||
{{stub|kin}} |
{{stub|kin}} |
Aktualna wersja na dzień 20:35, 4 kwi 2020
Niby amatorzy, a śmieszą jak profesjonaliści
- Anonim o „Skurczu”
Z.F. Skurcz (Zespół Filmowy „Skurcz”, dawniej Zespół Filmowy „Ultra”) – „amatorski” projekt kinematograficzny pochodzący zarazem z Ursynowa i z Bułgarii, specjalizujący się w wykradaniu mikrofilmów od bandziorów i późniejszej produkcji brazylijskich telenoweli o tej treści.
„Skurcz” charakteryzuje się również licznymi efektami specjalnymi takimi jak realistyczne wąsy i sceny postrzałów, gdzie krew obowiązkowo bryzga na całe ciało i ofiary, i osoby stojącą za postrzeleniem. Rzekomo udało im się odróżnić bliźniaka syjamskiego ambasadora od właściwego ambasadora, gdyż miał charakterystyczne znamię na szyi w postaci odwróconego okręgu. Całość tych seansów podkreśla muzyka Zacieru (Zrzeszenie Artystów Cierpiących i Entuzjastycznie Rżnących).
Zobacz też[edytuj • edytuj kod]
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny kinematografii. Jeśli nie używasz słowa „kamerować” – rozbuduj go.