Fallout 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (ehhh... to przynajmniej niech będzie tak)
M
Linia 61: Linia 61:
* Wierzy, że radio Enklawa mówi prawdę.
* Wierzy, że radio Enklawa mówi prawdę.
* Kilka losowo w okna w opcjach dialogowych i dziwi się, czemu postać nagle go atakuje.
* Kilka losowo w okna w opcjach dialogowych i dziwi się, czemu postać nagle go atakuje.

== Zobacz też ==
* [[Fallout]]
* [[Fallout 2]]
* [[Fallout 4]]


{{gry fabularne}}
{{gry fabularne}}

Wersja z 09:55, 18 kwi 2020

A ty w którą część ciała chcesz dziś oberwać?

Fallout 3 – kolejna część Falałta, która przenosi nas do świata po happy endzie atomowym. Znowu musimy zCenzura1.svgć po świecie stołecznych pustkowiach i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi oraz brak możliwości strzelania przeciwnikom w krocze (Bethesda kupiła sobie prawa do Falałtów i ocenzurowała silnik gry, aby w mordowanie mutantów mogły legalnie bawić się dzieci).

Noob w Fallout 3

  • Nie umie wyjść z krypty.
  • Gdy już wyjdzie, zamiast do Megatony trafia do Tuneli Yao Guai.
  • Nie zbiera stimpak'ów i Rad-X'ów.
  • Nie umie wyjąć broni…
  • …a gdy jednak mu się to uda, to nie potrafi jej schować.
  • Ginie w walce z radrakanami.
  • Nie umie korzystać z systemu VATS.
  • Zbiera przedwojenne pieniądze i spamuje na forum „Cz3mU Ni3 m0g3 nIc kUpIC!!!!??!?!?!?!?!?!?1/1/!!??!1”.
  • Zabija postacie z głównego wątku i dziwi się, że fabuła nie idzie do przodu.
  • Gubi się w Dużym Mieście.
  • Detonuje bombę w Megatonie i dziwi się, że traci karmę.
  • Nie wie jak nauczyć się zakładać Pancerz Wspomagany.
  • Znajduje UFO i spamuje na forum jakim to jest wielkim odkrywcą.
  • Zbiera wszystkie śmieci i myśli, że wolne chodzenie to błąd w grze.
  • Supermutanty atakuje kijem bejsbolowym.
  • Nie umie wejść do ruin Waszyngtonu.
  • Gdy umiera, twierdzi, że to błąd gry.
  • Strzela do wroga z VATS, gdy ma szansę trafienia 3%.
  • Strzela na nadlatujący granat, by do niego nie doleciał.
  • Myśli, że napromieniowanie znika z czasem.
  • Wszystkie punkty „Special” ładuje w siłę.
  • Nie wie do czego służy Retoryka i ma jej 17 punktów.
  • Ciągle wybiera jednego perka.
  • Mówi, że radrakany są groźne.
  • Zabija dobre postacie i dziwi się, czemu traci karmę.
  • Rzuca granatami nie używając VATS.
  • Strzela miniatomówką do ognistej mrówki, która jest 2 metry od niego.
  • Dziwi się, gdy ma okaleczone nogi i chodzi jak kaleka.
  • Gdy zabija Lucasa Simmsa dziwi się, czemu cała wioska się na niego rzuca.
  • Próbuje zabić wszyskie dzieci w Latarence.
  • Próbuje zabić Fawkesa, ale dość szybko orientuje się, że nie jest to takie łatwe jak mu się wydawało.
  • Myśli że snajperkę w całej grze ma tylko Tenpenny.
  • Bierze Med-x i Odlot, i śmieje się, że jest narkomanem.
  • Myśli, że skoro 1 Med-x daje 25% odp. na obrażenia, to jak wstrzyknie sobie 4 to będzie miał 100% odporności.
  • Gdy znajdzie rozbite UFO i blaster obcych koło Greener Pastures, myśli że odkrył coś, o czym nie wiedział nikt i podnieca się.
  • Zbiera do ekwipunku śmieci typu puszka, a potem dziwi się, że ma za duże obciążenie i nie może biegać.
  • Ma umiejętność broni palnej na 10 i dziwi się, że celownik od karabinu snajperskiego tak się trzęsie.
  • Marnuje amunicję od Blastera Obcych.
  • Chcąc szybko dojść do celu używa Q i odchodzi od komputera, a potem dziwi się, że zabiły go muchy mięsne i zablokował się na drzewie.
  • Strzela z grubasa w zamkniętych pomieszczeniach.
  • Sprzedaje całą amunicję i broń, żeby mieć pieniądze na projekt sziszkebaba.
  • Wszystkie punkty umiejętności daje w Bronie Ciężkie, co z tego, że nie stać go na rakiety do wyrzutni.
  • Pije i ćpa bez umiaru a potem się dziwi że jest uzależniony.
  • Nie robi questów pobocznych na przynoszenie innym potrzebnych rzeczy, a potem płacze, bo nie wie gdzie zdobyć na szybko forsę.
  • Rusza na wycieczkę krajoznawczą na cmentarzysko szponów lub do Starego Onley bez dobrej spluwy i stimpaków. Potem narzeka, że szybko zginął.
  • Poszukuje RNK…
  • …albo Minutemanów…
  • …albo Mistrza.
  • Nie rozumie, że schłodzona nuka-cola odradza więcej punktów życia.
  • Nie umie obsługiwać minimapy.
  • Pyta się na forach jak sprawdza się parametry postaci w Pip-Boyu.
  • Nie zbiera spinek, a potem się dziwi, czemu nie może otwierać zamków.
  • Nie rozumie systemu karmy w grze i myśli, że chodzi tu o jedzenie.
  • Szuka innych graczy.
  • Nie robi zapisów i płacze, że przeszedł przez pół mapy i wywaliło mu grę i musi robić misję ponownie.
  • Szuka lokacji dostępnych w rozszerzeniach w grze podstawowej.
  • Wierzy, że radio Enklawa mówi prawdę.
  • Kilka losowo w okna w opcjach dialogowych i dziwi się, czemu postać nagle go atakuje.

Zobacz też