Użytkownik:Stim/zadania i plany: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (okej, trochę tego jest…) |
M (→Zadania) |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
== Zadania == |
== Zadania == |
||
* <del>Geolocbot</del> |
* <del>Geolocbot.</del> |
||
* Wybadać, kto korzysta ze stron kategorii. |
* Wybadać, kto korzysta ze stron kategorii. |
||
* Ogarnąć dokumentację i uzasadnienie dlaczego ficzer od losowania w kategorii ma sens. |
* Ogarnąć dokumentację i uzasadnienie dlaczego ficzer od losowania w kategorii ma sens. |
Wersja z 11:18, 27 sie 2020
Zadania, plany.
Ostatnia edycja tej strony miała miejsce 27.08.2020 r.
(Stim, diff)
Zadania
Geolocbot.- Wybadać, kto korzysta ze stron kategorii.
- Ogarnąć dokumentację i uzasadnienie dlaczego ficzer od losowania w kategorii ma sens.
- Napisać na nowo Geolocbota i moduł od patrolowania kategorii do uzupełnienia lokalizacji.
- Dodać instrukcje co i jak z tą kategorią w Kanciapie/Pomocy.
- Przejrzeć trochę artów geograficznych na nonsie i zrobić sprawozdanie z najlepszych, znaleźć coś z tej tematyki do redakcji i przetrzepać od góry do dołu.
- Wykopać, wskrzesić, zredagować i wstawić na SDU odtworzeniowe dobry artykuł.
Odsierocenie Słownika – pomysły
- Bot jadący na liście porzuconych haseł w Słowniku, który wyszukuje nazwy odpowiednie w innych przestrzeniach (np. Główna).
Przykład:- Słownik:Listonosz → podlinkować w Listonosz;
- Słownik:Ślina → podlinkować w Ślina;
- i tak dalej.
- Kreator linków – podstawowe cudeńko do walki z osieroconymi, każdy to wie; pomysł: skorzystanie z niego w:
- Słowniku,
- reszcie przestrzeni treści (czemu nie linkować do słownika np. w NonNews albo w Nonźródłach? Tam też powinno być sporo nawiązań do haseł, które mamy w Słowniku. Przykład: Promieniotwórczość, Słownik:Radioaktywność, Nonźródła:Radioaktywność).
- Zarażenie Słownika praktyką z przestrzeni Głównej – zobaczteże. Przykładem leksiaka, w którym użyto zobaczteżów, jest rower. Nie wygląda źle ;)
Plany
(Po skończeniu geolocbota)
Na razie nie po kolei.
- Porządnie naprawić wciąż krzywą, więc problematyczną losujkę (czyli posłuchać Ostrzyciela i grzebnąć w JS-ie).
- Nauczyć się Lua.