Użytkownik:Dronerczyk/brudnopis/projekty/Genshin Impact: Różnice pomiędzy wersjami
Dronerczyk (dyskusja • edycje) (Coś się zaczyna myśleć) |
Dronerczyk (dyskusja • edycje) (kminię dalej, może coś z tego będzie) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<!-- |
|||
wstawić po wyjaśnieniu pojęcia |
|||
--> |
|||
==Geneza i przyjęcie gry== |
|||
I pomyśleć, że te sto milionów [[Dolar|dolarów]] zwróciły się w nędzne dwa tygodnie… |
|||
<br> kontynuować tutaj |
|||
<!-- |
|||
wstawić po sekcji postacie |
|||
--> |
|||
==Zespół Zachowań Bezresinowych== |
==Zespół Zachowań Bezresinowych== |
||
'''Zespół Zachowań Bezresinowych, w skrócie ZZB''' (ang. ''resinless behaviour'') — specjalne zaburzenie rozwoju występujące u niektórych graczy Genshin Impact, polegające na wykonywaniu czynności, których pozostali by nie zrobili ze względu na stratę ich pożytecznego czasu. Zjawisko jest spowodowane chronicznym brakiem resinu, niezbędnego do osiągnięcia [[Nic|czegokolwiek]] w tej grze. W efekcie przypływu niecierpliwości są zdolni posunąć się do drastycznych działań, aby tylko szybciej zleciało im X minut niezbędnych do osiągnięcia <u>minimalnego stanu resinu, tzn. na poziomie 20/160.</u><ref>Według niektórych to aż 40/160</ref> |
|||
'''Zespół Zachowań Bezresinowych''' (ang. resinless behaviour) — |
|||
Jego występowanie zostało potwierdzone naukowo przez [[Amerykańscy naukowcy|badaczy naukowych z wolnotariatu]], Chińczyków-teoretyków oraz zdrowych umysłowo ludzi. |
|||
===Objawy ZZB=== |
|||
Do objawów ZZB zalicza się: |
Do objawów ZZB zalicza się: |
||
*czekanie; |
*czekanie; |
||
Linia 26: | Linia 38: | ||
*nie było mowy o czekaniu? |
*nie było mowy o czekaniu? |
||
*zabijanie wszystkiego co popadnie; |
*zabijanie wszystkiego co popadnie; |
||
*brak wyrzutów sumienia dotyczących spędzanego czasu; |
|||
*wpatrywanie się w czasomierz odnawiania resinu; |
*wpatrywanie się w czasomierz odnawiania resinu; |
||
*w ostateczności wyłączenie gry na jakiś czas; |
*w ostateczności wyłączenie gry na jakiś czas; |
||
*'''A, i jeszcze czekanie!''' |
*'''A, i jeszcze czekanie!''' |
||
Jeżeli zaobserwowałeś u siebie co najmniej cztery z objawów wymienionych powyżej (poza czekaniem!)<ref> Nie przejmuj się, cierpliwość to cnota</ref>, to skonsultuj się z lekarzem lub psychologiem, gdyż każde nieleczone uzależnienie zagraża twojemu życiu lub zdrowiu. |
Jeżeli zaobserwowałeś u siebie co najmniej cztery z objawów wymienionych powyżej (poza czekaniem!)<ref> Nie przejmuj się, cierpliwość to cnota</ref>, to skonsultuj się z lekarzem lub psychologiem, gdyż każde nieleczone uzależnienie zagraża twojemu życiu lub zdrowiu. <p>'''Ta informacja nie jest żartem i nie stanowi powodu dla ignorowania tego zjawiska.'''</p> |
||
{{Przypisy}} |
{{Przypisy}} |
Wersja z 14:48, 6 lut 2024
Geneza i przyjęcie gry
I pomyśleć, że te sto milionów dolarów zwróciły się w nędzne dwa tygodnie…
kontynuować tutaj
Zespół Zachowań Bezresinowych
Zespół Zachowań Bezresinowych, w skrócie ZZB (ang. resinless behaviour) — specjalne zaburzenie rozwoju występujące u niektórych graczy Genshin Impact, polegające na wykonywaniu czynności, których pozostali by nie zrobili ze względu na stratę ich pożytecznego czasu. Zjawisko jest spowodowane chronicznym brakiem resinu, niezbędnego do osiągnięcia czegokolwiek w tej grze. W efekcie przypływu niecierpliwości są zdolni posunąć się do drastycznych działań, aby tylko szybciej zleciało im X minut niezbędnych do osiągnięcia minimalnego stanu resinu, tzn. na poziomie 20/160.[1] Jego występowanie zostało potwierdzone naukowo przez badaczy naukowych z wolnotariatu, Chińczyków-teoretyków oraz zdrowych umysłowo ludzi.
Objawy ZZB
Do objawów ZZB zalicza się:
- czekanie;
- bieganie w kółko;
- zbieranie każdej napotkanej mięty;
- unoszenie się na wietrze;
- skoki teleportacyjne;
- pływanie do utraty energii;
- uprawianie wspinaczki górskiej/budynkowej;
- cierpliwe czekanie;
- liczenie pieniędzy;
- gapienie się na twoje wymarzone postacie/bronie;
- bawienie się kamerą;
- stanie w miejscu;
- dokonywanie oględzin postaci;
- kolekcjonowanie wszelkich roślin;
- odsłuchiwanie wszystkich kwestii dialogowych dla każdej postaci[2];
- ciągłe przeglądanie plecaka;
- więcej czekania;
- wyścigi z punktu X do punktu Y;
- zaglądanie do archiwum;
- czytanie opisów fabularnych wszystkich broni i postaci…
- …artefaktów również;
- nie było mowy o czekaniu?
- zabijanie wszystkiego co popadnie;
- brak wyrzutów sumienia dotyczących spędzanego czasu;
- wpatrywanie się w czasomierz odnawiania resinu;
- w ostateczności wyłączenie gry na jakiś czas;
- A, i jeszcze czekanie!
Jeżeli zaobserwowałeś u siebie co najmniej cztery z objawów wymienionych powyżej (poza czekaniem!)[3], to skonsultuj się z lekarzem lub psychologiem, gdyż każde nieleczone uzależnienie zagraża twojemu życiu lub zdrowiu.
Ta informacja nie jest żartem i nie stanowi powodu dla ignorowania tego zjawiska.