Polskie Koleje Państwowe: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (kat.) |
|||
Linia 29: | Linia 29: | ||
*[[SKM]] |
*[[SKM]] |
||
[[Kategoria:Firmy]] |
|||
[[Kategoria:Transport]] |
[[Kategoria:Transport]] |
Wersja z 21:18, 16 sty 2006
PKP to firma z Warszawy, z mackami w całej Polsce, której głównym przedmiotem działalności jest łagodzenie skutków bezrobocia oraz organizowanie manifestacji, wieców, itp.
Uboczną działalnością PKP jest świadczenie usług teleportacji przy pomocy pociągów.
Vademecum podróżnego
Aby stać się szczęśliwym klientem PKP należy:
- § 1. Przed podróżą:
- jeszcze raz dobrze się zastanowić
- zadzwonić na informację; po trzech dniach nieudanych prób udać się osobiście na dworzec i odgryźć interesujący nas fragment rozkładu jazdy
- spisać testament
- pożegnać się z rodziną
- opróżnić konto bankowe celem zakupu biletu
- przybyć na dworzec z 6-godzinnym opóźnieniem
- wsiąść do pociągu byle jakiego, gdyż interesujący nas najpewniej został zlikwidowany 10 lat temu, w najlepszym przypadku właśnie odjechał z innego peronu
- § 2. W podróży:
- zająć wygodne miejsce stojące
- zerwać rączkę hamulca awaryjnego
- przygotować modlitewnik, różaniec oraz listę chorób w rodzine celem konwersacji z współpodróżnymi
- podczas korzystania z WC przelać mydło do uprzednio przygotowanej butelki a ręczniki papierowe schować pod kurtkę
- § 3. Po przybyciu do celu:
- dobrowolnie poddać się dezynsekcji
- złożyć do najbliższej jednostki MO zawiadomienie o kradzieży bagażu i pobiciu
- wystosować do PKP (z powiadomieniem Telewizji) pisemne podziękowanie za rzetelne zrealizowanie usługi
- zastanowić się nad zakupem samochodu, ewentualnie rozejrzeć się za zbieżnym połączeniem autobusowym lub lotniczym