Legenda: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(jLO 74078141420y9 t61902t46t951402156590150`1428t6r9 c812547142912 v) |
(nowa strona) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Legenda''' - pojęcie filozoficzne określające coś nieistniejącego czym jednak prawie każdy chce się stać (szczególnie muzycy [[rock]]owi). W innym znaczeniu słowa legenda to krótki utwór literacki przez wszystkich znawców współczesnej polszczyzny mylony z [[baśń|baśnią]] lub [[bajka|bajką]] |
|||
qlalalafsjgdYIGYHGXCJGCXGV KIQWFGAKF CASDASGFAFskj fakagczALR>gSFK KXFDSjhdasf jqxb qlirw kfgAKMKasmgfAQYRASKFFDlirftfKF VIflFG LIRFGkalfgKLRFiqewtrfSXKLUFofgkFhfdgf KFkfRtrfwiIK IBRRWqoQK KLFOGFYletyg ASFKQRYiLDIrj fAKUKLASRFSFajhfyu fug AFHl fkl fKGFnbRWYIrkh rrAWLILLKasldlqrwo14264216asfd viwqeiqrw612asfhgvfiq4wyiruwuf fFASGGFFDGASHBFDHFYUweeggwgasdug |
|||
Wyróżniamy: |
|||
*żywe legendy - np. [[Adam Małysz]], [[Chuck Norris]] i według niektórych badaczy [[Elvis Presley]] |
|||
*martwe legendy - np. [[Kurt Cobain]], [[Che Geuvara]] oraz według reszty badaczy [[Elvis Presley]] |
|||
*legendy o smokach - np [[Jaś i Małgosia]], [[Shrekc]] |
|||
*inne - np. "O Grupie Trzymającej Władzę", "O Trzech Milionach Mieszkań", "O roztropnej blondynce" |
|||
Jeżeli chcesz stać się legendą, możesz zatrudnić dobrego specjalistę od PR-u lub pójść w ślady [[nieżyjący wokalista|nieżyjącego wokalisty]]. |
Wersja z 14:20, 28 kwi 2007
Legenda - pojęcie filozoficzne określające coś nieistniejącego czym jednak prawie każdy chce się stać (szczególnie muzycy rockowi). W innym znaczeniu słowa legenda to krótki utwór literacki przez wszystkich znawców współczesnej polszczyzny mylony z baśnią lub bajką
Wyróżniamy:
- żywe legendy - np. Adam Małysz, Chuck Norris i według niektórych badaczy Elvis Presley
- martwe legendy - np. Kurt Cobain, Che Geuvara oraz według reszty badaczy Elvis Presley
- legendy o smokach - np Jaś i Małgosia, Shrekc
- inne - np. "O Grupie Trzymającej Władzę", "O Trzech Milionach Mieszkań", "O roztropnej blondynce"
Jeżeli chcesz stać się legendą, możesz zatrudnić dobrego specjalistę od PR-u lub pójść w ślady nieżyjącego wokalisty.