Reklama: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (robot dodaje: da:Reklame, fr:Publicité)
(cytat)
Linia 6: Linia 6:
:<code>'''Reklama płynu do mycia okien'''</code>
:<code>'''Reklama płynu do mycia okien'''</code>


<code>''"W pojemniku WPO [[alba]] zawsze znajdziesz coś ciekawego."''</code>
:<code>'''Reklama skierowana do wąskiego grona konsumentów'''</code>


'''Reklama''' – jedna z legalnych metod prania [[mózg|mózgu]]. Bardzo droga, ale też i bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego [[Polak]]a jest prany około 30 razy [[dzień|dziennie]], a atakowany – uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy [[radio|radiowe]] i podsłuchane [[rozmowa|rozmowy]] – ok. 2000 razy. Masz za dużo [[pieniądze|pieniędzy]]? Oglądaj [[telesklep]] i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go tylko raz w [[życie|życiu]] albo wcale, ale co tam!
'''Reklama''' – jedna z legalnych metod prania [[mózg|mózgu]]. Bardzo droga, ale też i bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego [[Polak]]a jest prany około 30 razy [[dzień|dziennie]], a atakowany – uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy [[radio|radiowe]] i podsłuchane [[rozmowa|rozmowy]] – ok. 2000 razy. Masz za dużo [[pieniądze|pieniędzy]]? Oglądaj [[telesklep]] i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go tylko raz w [[życie|życiu]] albo wcale, ale co tam!

Wersja z 20:44, 27 sie 2007

Reklama nawiązująca do seksu jest zawsze skuteczna!

"Kup dwa majonezy Dziadunia, a zapłacisz jak za trzy!"

Standardowa reklama

Nowy Clin z alkoholem. Spróbuj!"

Reklama płynu do mycia okien

"W pojemniku WPO alba zawsze znajdziesz coś ciekawego."

Reklama skierowana do wąskiego grona konsumentów

Reklama – jedna z legalnych metod prania mózgu. Bardzo droga, ale też i bardzo skuteczna. Mózg przeciętnego Polaka jest prany około 30 razy dziennie, a atakowany – uwzględniając wszystkie znaki firmowe, reklamy radiowe i podsłuchane rozmowy – ok. 2000 razy. Masz za dużo pieniędzy? Oglądaj telesklep i kup pierwszy lepszy cudowny przedmiot! Użyjesz go tylko raz w życiu albo wcale, ale co tam!

Inna definicja

Reklama – według tej definicji jest to połączenie teorii z praktyką. Każdy teoretyk uważa swoją teorię za oczywistą, prawdziwą oraz możliwą do wprowadzenia w życie. Każdy inżynier wie, iż takie myślenie zupełnie nie ma sensu; teoria musi się mijać z praktyką: jest to połączenie wody z ogniem, nie jest więc możliwe.

Występowanie

Przeciętna reklama trwa od 30 sekund do 5 minut. Bardzo rzadko emitowana jest pojedynczo; najczęściej wyświetlana jest w tzw. Combo'ach. Długość Combo zależy do stacji: na Stacji zakazanej trwają zwykle od 30 do ponad 666 minut. Składają się z 50 reklam, w tym:

Przykłady reklamy

Praktyka – zawartość masła w produkcie: 0,5%.
Zgodnie z logiką należy obejrzeć reklamy, wybrać odpowiadający nam towar, a następnie poszukać niereklamowanego produktu, który rzeczywiście spełni postawione w reklamie warunki. Produkt reklamowany, czyli teoretyczny, nie ma na to żadnych szans.
  • Etykieta przy produkcie: Promocja – teraz tylko 8,99 zł. Mało kto pamięta, że przed ową „promocją” ów produkt kosztował 7,99 zł – najważniejsze, że jest w promocji!
  • Dwulitrowy sok: Teraz 50 % GRATIS. Zacznijmy od tego, że ten sok nigdy nie był sprzedawany w jednolitrowych opakowaniach...

Zobacz też

Szablon:Stubkul