Gra:Strona 199: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 83.7.93.198. Autor wycofanej wersji to Precz z Szoferka.) |
Tanie wino (dyskusja • edycje) |
||
Linia 5: | Linia 5: | ||
* Jeżeli kierujesz się na Marsa – [[Gra:Strona 2|strona 2]] będzie dla ciebie idealna. |
* Jeżeli kierujesz się na Marsa – [[Gra:Strona 2|strona 2]] będzie dla ciebie idealna. |
||
* Jeśli celujesz w czarną dziurę, prosimy o przejście do [[Gra:Strona 87|strony 87]]. |
* Jeśli celujesz w czarną dziurę, prosimy o przejście do [[Gra:Strona 87|strony 87]]. |
||
* Jeżeli chcesz mieć niespodziankę w co trafisz, udaj sie po prostu do [[Gra:strona 008|Kosmosu]]. |
|||
* Jeśli próbujesz wylądować z powrotem na Ziemi, przejdź na [[Gra:Strona 17|stronę 17]]. |
* Jeśli próbujesz wylądować z powrotem na Ziemi, przejdź na [[Gra:Strona 17|stronę 17]]. |
||
* Jeśli pragniesz lecieć do miejsca gdzie po śmierci trafiają kiszone ogórki, przejdź na [[Gra:Strona 500007|stronę 500007]]. |
* Jeśli pragniesz lecieć do miejsca gdzie po śmierci trafiają kiszone ogórki, przejdź na [[Gra:Strona 500007|stronę 500007]]. |
Wersja z 19:33, 19 gru 2007
Przybywasz do laboratorium kosmicznego. Ku twojemu zaskoczeniu przebywający tam zmutowany Doktor Niewiestein teleportuje Cię na przylądek Canaveral. Dziwnym trafem ludzie biorą cię za astronautę i wsadzają do promu. Z braku innych pomysłów grzmocisz swojemu towarzyszowi pilotowi w łeb patelnią. Prom startuje. Musisz gdzieś lecieć. Tylko dokąd?
Gdzie lecisz?
- Jeśli chcesz lecieć na Księżyc – strona 660 stoi przed Tobą otworem.
- Jeżeli kierujesz się na Marsa – strona 2 będzie dla ciebie idealna.
- Jeśli celujesz w czarną dziurę, prosimy o przejście do strony 87.
- Jeżeli chcesz mieć niespodziankę w co trafisz, udaj sie po prostu do Kosmosu.
- Jeśli próbujesz wylądować z powrotem na Ziemi, przejdź na stronę 17.
- Jeśli pragniesz lecieć do miejsca gdzie po śmierci trafiają kiszone ogórki, przejdź na stronę 500007.
- Jeżeli w rozpaczy chcesz wyskoczyć przez okno, trafisz na stronę 47.
- Możesz także obudzić pilota i od razu po tym uciec w bezpieczne miejsce – na stronie 070.