The Elder Scrolls III: Morrowind: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→‎Rasy: literówki zostały poprawione)
Linia 1: Linia 1:
{{linki}}
{{linki}}
{{redakcja}}
{{redakcja}}
'''Morrowind'''- słynna gra firmy Bethesda, znana z tego, że można ją przejść w przeciągu 5-7 min. oraz także z tego, że w losowym momencie (ponoć uzależnionym w jakiś sposób od współczynnika szczęścia)wypieprza cię do Windowsa i przeprasza za problemy. Na początku wkurwia, potem idzie się przyzwyczaić.
'''The Elder Scrolls III: Morrowind''' - słynna gra firmy Bethesda, znana z tego, że można ją przejść w przeciągu 7 min. oraz tego, że w losowym momencie - ponoć uzależnionym w jakiś sposób od współczynnika szczęścia - wypieprza cię do Windowsa i przeprasza za problemy. Na początku wkurwia, potem idzie się przyzwyczaić.




==Akcja==
==Akcja==
Akcja gry rozgrywa się w jakiejś tam części wyspy Tamriel, której nazwa jest nadwyraz zaskakująca i dająca do myślenia(Morrowind). Jest to miejsce, gdzie miast domów rosną różne grzybki, a ludzie zamiast karmić świnie, hodują jakieś guary. Sądząc z ilości Khajiitów(Ludzio-koty) i Argonianów(ludzio-jaszczury) popularny w tym miejscu jest zoofilizm.
Akcja gry rozgrywa się w jakiejś tam części wyspy Tamriel, której nazwa jest nad wyraz zaskakująca i dająca do myślenia(Morrowind). Jest to miejsce, gdzie miast domów rosną różne grzybki, a ludzie zamiast karmić świnie, hodują jakieś Guary. Sądząc z ilości Khajiitów (ludzio-koty) i Argonian (ludzio-jaszczury) popularny w tym miejscu jest zoofilizm.


==Fabuła==
==Fabuła==
Linia 13: Linia 13:
* '''Mroczne Elfy'''- niby elfy, z tym że mają jakąś szarą cerę. Niektórzy twierdzą, że należą do rasy trupów. Faszyści i Naziści pod wodzą Ich Trójcy.
* '''Mroczne Elfy'''- niby elfy, z tym że mają jakąś szarą cerę. Niektórzy twierdzą, że należą do rasy trupów. Faszyści i Naziści pod wodzą Ich Trójcy.


* '''Cesarscy'''- Kurduple, które uważają się za ważniaków. Wożą się, że zajeli cały kontynent. Uważani za komunistów. Ich sekretarzem stanu jest Towarysz Martin Septim.
* '''Cesarscy'''- kurduple, które uważają się za ważniaków. Wożą się, że zajeli cały kontynent. Uważani za komunistów. Ich sekretarzem stanu jest Towarysz Martin Septim.


* '''Bretoni'''- Prawie jak Cesarcy, z tym, że bawią się magią. Tak naprawdę nie istnieją, z tym, że pod wpływem summaji, wydaje się, że istnieją.
* '''Bretoni'''- prawie jak Cesarcy, z tym, że bawią się magią. Tak naprawdę nie istnieją, z tym, że pod wpływem summaji, wydaje się, że istnieją.


* '''Elfy Wysokiego Rodu'''- Dwumetrowe kolosy( boże!, Jak się oni rodzą!) Jej członkowie zwykle reprezentują Mistrzostwach Krain w Koszykówce, jednak są dysklasyfikowani( trudne słowo) już w rozgrywkach grupowych, z powodu spalenia drużyny przeciwnej jakimś FireBallem( I nic nie pomaga tłumaczenie, że" On jest liszem, więc odporny na magię)
* '''Elfy Wysokiego Rodu'''- dwumetrowe kolosy(Boże! Jak się oni rodzą!) Jej członkowie zwykle reprezentują Mistrzostwach Krain w Koszykówce, jednak są dysklasyfikowani( trudne słowo) już w rozgrywkach grupowych, z powodu spalenia drużyny przeciwnej jakimś fireballem (I nic nie pomaga tłumaczenie, że "On jest liszem, więc odporny na magię")


* '''Orkowie'''- Elfy( suprajz!!!!!!!) z tym, że zielone. Kandydaci do roli w filmie " Pudzian: The Movie" Słynną z bardzo dobrych metod dyplomacyjnych, mianowicie: " Nie panian? To z topora" i słynnego baletu " Tańczący z Toporami"( gdzie na premierze przetrwało 3 z 1000 gości. Ich wzięto na rosół i krupnik).
* '''Orkowie'''- Elfy (suprise!) z tym, że zielone. Kandydaci do roli w filmie " Pudzian: The Movie". Słynną z bardzo dobrych metod dyplomatycznych, mianowicie: " Nie panian? To z topora" i słynnego baletu "Tańczący z Toporami" (gdzie na premierze przetrwało 3 z 1000 gości. Ich wzięto na rosół i krupnik).


* '''Nordowie'''- bracia i siostry Pudziana. Odgapili od orków ich genialne systemy dyplomacyjne, ale sttworzyli pare nowych zasad, np. " Jeśli nie jesteś z nami, to twa obcięta głowa jest" Mieszkają gdzieś tam na dlaekiej północy na Solstheim, gdzie pędzą bimber( Ich specjalite) oraz żłopią miód, czasmi tańczą tzw. Truroropa. Polega na rzucaniu toporem w jakiś cel do muzyki na bębnach.
* '''Nordowie'''- bracia i siostry Pudziana. Odgapili od orków ich genialne systemy dyplomatyczne, ale stworzyli pare nowych zasad, np. "Jeśli nie jesteś z nami, to twa obcięta głowa jest". Mieszkają gdzieś tam na dalekiej północy na Solstheim, gdzie pędzą bimber (Ich specjalite) oraz żłopią miód, czasami tańczą tzw. Truroropa. Polega na rzucaniu toporem w jakiś cel do muzyki na bębnach.


* '''Khajiici'''- koto- ludzie. Powstaje Z połączenia człowieka i puszki Whiskas. Po tym zyskuje się jakieś super moce. Człowiek staje się Koto- manem lub kobietą- kot. Skacze się tu i tam, kradnie to i owo, by rano odkryć, że przemiana jest stała. Zaczyna się drapanie z powodu pcheł, lizanie łapy itd. Zamykają się więc w więzieniach, by ukryć hańbę.
* '''Khajiici'''- koto- ludzie. Powstaje Z połączenia człowieka i puszki Whiskas. Po tym zyskuje się jakieś super moce. Człowiek staje się Cat- manem lub kobietą- kot. Skacze się tu i tam, kradnie to i owo, by rano odkryć, że przemiana jest stała. Zaczyna się drapanie z powodu pcheł, lizanie łapy itd. Zamykają się więc w więzieniach, by ukryć hańbę.


* '''Argonianie'''- człowiek jaszczurka. Ich zaletą jest posiadanie wyczepistego ogona, na który lecą wszystkie laski ze świata. Minusem zimnokrwistość tych stworów. Jak dochodzi do pocałunku, trzeba się przyzwyczaić do śliskiego, długiego i chwytnego języka. Gorzej niestety z dziećmi...
* '''Argonianie'''- człowiek-jaszczurka. Ich zaletą jest posiadanie wyczepistego ogona, na który lecą wszystkie laski ze świata. Minusem zimnokrwistość tych stworów. Jak dochodzi do pocałunku, trzeba się przyzwyczaić do śliskiego, długiego i chwytnego języka. Gorzej niestety z dziećmi...


* '''Redguard's'''- ( z ang czerwoni strażnicy) Rasa niggas'ów, którzy stanowili pierwowzór Armii Czerwonej. Ich słynne rogatki, które zakładają na wojnę, zasłynęły w całym Tamriel. Na Morrowind mało popularne. Ich uzbrojenie: pała do bejzbola, rogatka z inicjałami NYC, Beretta 9mm i ząbalki mundurek z napisem na plecach: чродйл-священная наша держава.
* '''Redguard's'''- ( z ang czerwoni strażnicy) Rasa niggas'ów, którzy stanowili pierwowzór Armii Czerwonej. Ich słynne rogatki, które zakładają na wojnę, zasłynęły w całym Tamriel. Na Morrowind mało popularne. Ich uzbrojenie: pała do bejzbola, rogatka z inicjałami NYC, Beretta 9mm i ząbalki mundurek z napisem na plecach: чродйл-священная наша держава.

Wersja z 20:50, 24 mar 2008

The Elder Scrolls III: Morrowind - słynna gra firmy Bethesda, znana z tego, że można ją przejść w przeciągu 7 min. oraz tego, że w losowym momencie - ponoć uzależnionym w jakiś sposób od współczynnika szczęścia - wypieprza cię do Windowsa i przeprasza za problemy. Na początku wkurwia, potem idzie się przyzwyczaić.


Akcja

Akcja gry rozgrywa się w jakiejś tam części wyspy Tamriel, której nazwa jest nad wyraz zaskakująca i dająca do myślenia(Morrowind). Jest to miejsce, gdzie miast domów rosną różne grzybki, a ludzie zamiast karmić świnie, hodują jakieś Guary. Sądząc z ilości Khajiitów (ludzio-koty) i Argonian (ludzio-jaszczury) popularny w tym miejscu jest zoofilizm.

Fabuła

Typowy scenariusz nr. 47: Przybył zły, trzeba go zniszczyć, przy okazji zabijając ok. 10 tys. szczurów, 5 tys kultystów itd. Z tą różnicą, że jak komuś się nie chce, może pójść od razu do bossa i go zabić, kończąc tym samym game.

Rasy

  • Mroczne Elfy- niby elfy, z tym że mają jakąś szarą cerę. Niektórzy twierdzą, że należą do rasy trupów. Faszyści i Naziści pod wodzą Ich Trójcy.
  • Cesarscy- kurduple, które uważają się za ważniaków. Wożą się, że zajeli cały kontynent. Uważani za komunistów. Ich sekretarzem stanu jest Towarysz Martin Septim.
  • Bretoni- prawie jak Cesarcy, z tym, że bawią się magią. Tak naprawdę nie istnieją, z tym, że pod wpływem summaji, wydaje się, że istnieją.
  • Elfy Wysokiego Rodu- dwumetrowe kolosy(Boże! Jak się oni rodzą!) Jej członkowie zwykle reprezentują Mistrzostwach Krain w Koszykówce, jednak są dysklasyfikowani( trudne słowo) już w rozgrywkach grupowych, z powodu spalenia drużyny przeciwnej jakimś fireballem (I nic nie pomaga tłumaczenie, że "On jest liszem, więc odporny na magię")
  • Orkowie- Elfy (suprise!) z tym, że zielone. Kandydaci do roli w filmie " Pudzian: The Movie". Słynną z bardzo dobrych metod dyplomatycznych, mianowicie: " Nie panian? To z topora" i słynnego baletu "Tańczący z Toporami" (gdzie na premierze przetrwało 3 z 1000 gości. Ich wzięto na rosół i krupnik).
  • Nordowie- bracia i siostry Pudziana. Odgapili od orków ich genialne systemy dyplomatyczne, ale stworzyli pare nowych zasad, np. "Jeśli nie jesteś z nami, to twa obcięta głowa jest". Mieszkają gdzieś tam na dalekiej północy na Solstheim, gdzie pędzą bimber (Ich specjalite) oraz żłopią miód, czasami tańczą tzw. Truroropa. Polega na rzucaniu toporem w jakiś cel do muzyki na bębnach.
  • Khajiici- koto- ludzie. Powstaje Z połączenia człowieka i puszki Whiskas. Po tym zyskuje się jakieś super moce. Człowiek staje się Cat- manem lub kobietą- kot. Skacze się tu i tam, kradnie to i owo, by rano odkryć, że przemiana jest stała. Zaczyna się drapanie z powodu pcheł, lizanie łapy itd. Zamykają się więc w więzieniach, by ukryć hańbę.
  • Argonianie- człowiek-jaszczurka. Ich zaletą jest posiadanie wyczepistego ogona, na który lecą wszystkie laski ze świata. Minusem zimnokrwistość tych stworów. Jak dochodzi do pocałunku, trzeba się przyzwyczaić do śliskiego, długiego i chwytnego języka. Gorzej niestety z dziećmi...
  • Redguard's- ( z ang czerwoni strażnicy) Rasa niggas'ów, którzy stanowili pierwowzór Armii Czerwonej. Ich słynne rogatki, które zakładają na wojnę, zasłynęły w całym Tamriel. Na Morrowind mało popularne. Ich uzbrojenie: pała do bejzbola, rogatka z inicjałami NYC, Beretta 9mm i ząbalki mundurek z napisem na plecach: чродйл-священная наша держава.
  • Leśne Elfy- kolejny przedtawiciel rasy elfów, jednak z rodziny karłowatus. Zagorzali członkowie GreenPiece. Gdy zjesz chodź jedną jagódke z ich lasu o wielkości 10 tys hektarów i będąc pewnych, że ich tu nie ma, niepodziewanie przeszyje cie strzała wylatująca z jakiegoś drzewa. Sami jedzą, to co leży na ziemii, czyli padlinę.

Organizacje

  • Gildia Wojowników- typowy przedstawicie przynieś, zabij, pozmiataj by miecz/topór/włócznia/obuch
  • Gildia Magów- to co wyżej, z tym że by magia żywiołów.
  • Gildia Złodziei- Ukradni, przynieś, zabij by gołe ręce i mikstura niewidzilności na 60 sec za 175 golda w Balmorze.
  • Świątynia- ulecz, przynieś, zabij by magia biała.
  • Legion Cesarki- Wstąp do Armii Czerwonej! Darmowy mundur, czyli przynieś, zabij, zabij się by miecz
  • Kult Tamriel- Zbieramy pieniądze na nowego Maybacha dla ceasrza, czyli daj, zabierz, zabij by perswazja.
  • Morag Tong- " -Widzi mnie?- Nie!- To idę! Ciach! - Ale łatwo! Ciach! - W imieniu zabójców, zabieram twoje rzeczy i twej ofiary" Zabij, zabij, zabij by sztylet
  • Wielki ród Redoran- Wezmą wojowników itp. i wybudują tobie do d... twierdzę
  • Wielki Ród Hlaalu- Wezmą szpiegów itp. i wybudują tobie nawet fajną twierdzę
  • Wielki Ród Telvanni- Wezmą magów itp. i wybujdują zajefajną twierdzę!

Władza

Ogółem rządzi cesarz, jednak z powodu swej roli często nazywany jest Sekretarzem Stanu. Kiedy się śpiewa чродйл-священная наша держава, cesarz płacze i unosi reke do góry i zamawia 5 piw. Ludzie klaszczą z radości, a jak ktoś tego nie robi, Służby Bezpieczeństwa, zawane Ostrzami szybko eliminują desydenta. Po chwili przy jego boku pojawaia się 5 piw. Nikt nie wie jak?

Religia

Przez laty władały tą ziemią Daedry, jednak nadeszła wielka schizma i uznano w Morrowind władzę 3 półbogów. Teraz leżą sobie w swoich miastach i żerują na biednych głupcach wyznających ich religię. Czasmi wyjdą i opiszą swe dzienniki, gdzie ludzie uznali za kazania. Inny stał się tak wielbiony, że nawet miasto nazwał na swoje imię, a z przedawkowania księżycowego cukru poprzewracało się w glówce( Uratował ją dopiero nasz hero, obcinając ten łeb) I ostatni zyje sobie w jakimś mechanicznym zamku i nawet nie wiadomo co robi.

Uzbrojenie

Masa żelastwa, jaką dane jest nam ponosić przeraża i narzuca pytanie jak to możliwe, by nosić 10 mieczy dwuręcznych i ich nie widzieć nawet przy pasie??

Pokolei:

  • Chitynowy- czyli miejski, robiiony z kości szkieletów lub popiołu.
  • Żelazny- Syf, brzydko wygląda, malo wali i brzydko pachnie(bo zabrany z trupa)
  • Stalowy- Co wyżej, tyle że nie śmierdzi.
  • Srebrny- BARDZO MAŁO WALI, ale ladnie wygląda. Ale i tak syf, bo nie ma bejzbola.
  • Nordycka- To samo co stalowy, ale mocniej wali. Brak bejzbola.
  • Orkowa- czyli zrobiona na potrzeby "Uwolnić Orkę vs. Titanic", ale nie uzyto jej do filmu. Trafiła tu z eksportu. Ma "wielgahnego" bejzbola.
  • Szklany- A raczej wyrób szklanopodobny- Coś tam wali, ale i tak za malo. Brak bejzbola.
  • Ebonwy- Coś dla ludzi. Fajnie wygląda, ale i tak śmierdzi.
  • Daedryczny- SWYM SMRODEM ZABIJA LUDZI I OWADY NA ŚMIERĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Typy zbroi

  • Brak- chodzenie nago lub w jakiś tam szmatkach. Dla robiących czary-mary.
  • Lekka- Jak się w nią walnie pięścią, boli lekko ręka. Ale po 100 uderzeniach pada.
  • Średnia- Coś tam obroni. Ogólnie porównywalna do kobiet. Jest na nią sposób.
  • Ciężka- Zbroja czołga o wadze 10 ton, po każdym kroku przez głowę naszej postaci przewijają sie myśli w stylu "O Kurwa", "Ja pierdole", "O chuj, moje krocze" lub, jeżeli postać jest Orkiem - "ja pierdolić", "kurwić blacha", "kutas boleć" itp. Ogółem chodzisz w niej, by paść na glebę po kilku krokach