AMD Athlon: Różnice pomiędzy wersjami
M (red. + {{ok}}) |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
==Zastosowania== |
==Zastosowania== |
||
Zakres zastosowań Athlonów jest większy niż procesorów [[Pentium]]. Oprócz pracy w komputerach, Athlony, (a szczególnie Athlony XP) mogą być używane jako ozdoba [[Ściana|ścienna]], [[grzejnik]] lub jako opał do kominka. |
Zakres zastosowań Athlonów jest większy niż procesorów [[Pentium]]. Oprócz pracy w komputerach, Athlony, (a szczególnie Athlony XP) mogą być używane jako ozdoba [[Ściana|ścienna]], [[grzejnik]] lub jako opał do kominka. |
||
Niestety swego czasu ludzie, znani też jako homo non-sapiens nie docenili szerokiego wachlarza zastosowań procesorów Pentium, które to dużo lepiej sprawdzały się jako grzejniki i grzałki do czajników. Wtedy Athlony zdominowały rynek, przez co średnia temperatura w domach spadła o około 3 stopnie celsjusza. Dużo mniej czasu było również na rozmowę z rodziną, gdyż lokacje w grach, strony internetowe, a także grafiki ładowały się 666 razy szybciej. |
|||
{{stubtech}} |
{{stubtech}} |
Wersja z 19:48, 31 mar 2008
Athlon – nazwa handlowa procesorów wymyślonych przez Kanadyjczyków i sprzedawanych biedakom na różnych zadupiach m.in. w Polsce. Athlony są sprzedawane jako tańszy odpowiednik procesora Pentium, i, podobnie jak on, mogą być używane w komputerach (aczkolwiek nie jest to zalecane).
Historia powstania
Athlony powstały w 1999 roku za pomocą wadliwie działającego ksera, którym Kanadyjczycy skserowali procesor Pentium.
Zastosowania
Zakres zastosowań Athlonów jest większy niż procesorów Pentium. Oprócz pracy w komputerach, Athlony, (a szczególnie Athlony XP) mogą być używane jako ozdoba ścienna, grzejnik lub jako opał do kominka.
Niestety swego czasu ludzie, znani też jako homo non-sapiens nie docenili szerokiego wachlarza zastosowań procesorów Pentium, które to dużo lepiej sprawdzały się jako grzejniki i grzałki do czajników. Wtedy Athlony zdominowały rynek, przez co średnia temperatura w domach spadła o około 3 stopnie celsjusza. Dużo mniej czasu było również na rozmowę z rodziną, gdyż lokacje w grach, strony internetowe, a także grafiki ładowały się 666 razy szybciej.