Poradnik:Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (rekat.) |
|||
Linia 19: | Linia 19: | ||
# Kość udowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył. |
# Kość udowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył. |
||
# Myślisz, jak by zarobić. |
# Myślisz, jak by zarobić. |
||
# Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak |
# Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak bez nogi na bieżni. |
||
# Dodajesz odmóżdżarkę. |
# Dodajesz odmóżdżarkę. |
||
# Wpuszczasz w neta. |
# Wpuszczasz w neta. |
Wersja z 15:05, 24 kwi 2008
Jak zrobić grę komputerową i się nie zmęczyć – poradnik
- Myślisz nad typem gry.
- Robisz RPG.
- Myślisz nad fabułą.
- Robisz MMORPG.
- Myślisz nad sposobem kreowania postaci.
- Robisz grafę tak beznadziejną, że możliwość pokolorowania bohatera to aż za dużo.
- Myślisz nad mapami.
- Parę domków i droga.
- Myślisz nad potworami.
- Robisz jednego 200 razy na zasadzie kopiuj+wklej i zmieniasz wygląd każdej kopii.
- Myślisz nad interfacem.
- Robisz taki, aby załapali go grający od roku.
- Myślisz nad servem.
- Grę zrobiłeś tak beznadziejną, że można w nią grać na stronach Telegazety.
- Myślisz nad nazwą.
- Bierzesz słownik anatomii po angielsku i szukasz jakiejś nazwy.
- Kość udowa? Brzmi tak fajnie, że nikt nie będzie tego tłumaczył.
- Myślisz, jak by zarobić.
- Jeśli ktoś nie zapłacił za grę, to jest jak bez nogi na bieżni.
- Dodajesz odmóżdżarkę.
- Wpuszczasz w neta.
- Czas zmienić tożsamość i wyjechać do Chin. Twoja gra spowodowała wylew trolli na forach internetowych.
- Rozważasz Japonię. Drugie pokémony powinny się nieźle sprzedać.
- Pisząc ten artykuł uświadamiasz sobie, że nie jest aż tak śmieszny.
- Idziesz zmieszać wodór z kobaltem.
- A może wodzionki???
- Idziesz grać w Tibię i po odmóżdżeniu napada cię ochota na stworzenie gry. Tylko jakiej?