Microsoft Pasjans: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (drobne)
Linia 1: Linia 1:
'''Pasjans''' - [[gra komputerowa|gra]] stworzona nie wiadomo gdzie i nie wiadomo przez kogo, niektórzy naukowcy twierdzą ze istnieje ona od początku wszystkiego, i wraz z [[saper (gra)|saper]]em i [[pinball]]em tworzy '''Mistyczną Trojce Pradawnych Gier'''. Kto nigdy nie grał w pasjansa to jakby nigdy nie miał komputera czyli jakby nigdy nie istniał. Gra ta zdominowała umysły wielu zagubionych ludzi poszukujących prawdy w komputerze (głównie starszych kobiet pracujących w biurach np. księgowych).
'''Pasjans''' - [[gra komputerowa|gra]] stworzona nie wiadomo gdzie i nie wiadomo przez kogo, niektórzy naukowcy twierdzą, że istnieje ona od początku wszystkiego, i wraz z [[saper (gra)|saper]]em i [[pinball]]em tworzy '''Mistyczną Trójcę Pradawnych Gier'''. Jeśli ktoś nigdy nie grał w pasjansa, to tak, jakby nigdy nie miał komputera, czyli jakby nigdy nie istniał. Gra ta zdominowała umysły wielu zagubionych ludzi poszukujących prawdy w komputerze (głównie starszych kobiet pracujących w biurach np. księgowych).


== Historia ==
== Historia ==
Pasjans pochodzi prawdopodobnie z czasów przedhistorycznych (przed wynalezieniem komputera). Archeologowie i znawcy historii badając prostą i prymitywną acz genialną konstrukcję tej gry oraz jej reguły i swoistą mitologię (królowie, piki, asy i te inne) datują jej wiek na około XXX w.p.n.e. Przechowywana była na kamiennych płytach w formacie cyfrowym. Wyrzeźbione kościanym dłutem "1" i "0" zajmowały powierzchnię ok. 1km<sup>2</sup>. W latach 80 rozkodowali te płyty specjaliści z [[Microsoft]]u i zaczęli ją dołączać do każdego [[Microsoft Windows|Windowsa]] jako własną. Ich celem jest rozprzestrzenienie tej [[Gra komputerowa|gry]] do jak największej liczby odbiorców aby któregoś dnia mogla opętać cały świat.
Pasjans pochodzi prawdopodobnie z czasów przedhistorycznych (przed wynalezieniem komputera). Archeologowie i znawcy historii badając prostą i prymitywną acz genialną konstrukcję tej gry oraz jej reguły i swoistą mitologię (królowie, piki, asy i te inne) datują jej wiek na około XXX w.p.n.e. Przechowywana była na kamiennych płytach w formacie cyfrowym. Wyrzeźbione kościanym dłutem "1" i "0" zajmowały powierzchnię ok. 1km<sup>2</sup>. W latach 80 rozkodowali te płyty specjaliści z [[Microsoft]]u i zaczęli ją dołączać do każdego [[Microsoft Windows|Windowsa]] jako własną. Ich celem jest rozprzestrzenienie tej [[Gra komputerowa|gry]] do jak największej liczby odbiorców, aby któregoś dnia mogła opętać cały świat.


== Reguły ==
== Reguły ==
Wielu ludzi myśli że je zna, ale im się tylko tak wydaje. Jedyne co wiadomo na pewno to że trzeba przekładać tajemnicze karty oznaczone symbolami, cyframi i zagadkowymi wizerunkami postaci, które przywodzą na myśl pradawnych przywódców.Znawcy twierdzą że król Trefl to prawdopodobnie [[Hitler]] a królowa Trefl to przedstawienie [[Eva Brown|Ewy Braun]](pozostali zostali omówieni poniżej). Cała akcja [[Gra komputerowa|gry]] odbywa się na jednolitym zielonym tle przywodzącym na myśl wiosenną łąkę i mającym uspokajający wpływ na ludzkie nerwy. Ta właściwośc bardzo przydaje się w sytuacjach gdy ktoś bezskutecznie przekłada karty z kupki na kupkę prubując rozgryźć reguły [[Gra komputerowa|gry]]. Niektórzy głupcy uważają że zwycięstwo osiąga się w momencie gdy karty skaczą jak szalone po monitorze i zosatwiją za sobą ślad, lecz to nieprawda. Każdy kto wie o co chodzi proszaony jest o zgłoszenie się do najbliższego oddziału Towarzystwa Kultu Mistyczej Trójcy Pradawnych Gier (w skrócie T.K.M.T.P.G), dla wybrańca przewidziana jest cenna nagroda książkowa i dyplom.
Wielu ludzi myśli że je zna, ale im się tylko tak wydaje. Jedyne co wiadomo na pewno to że trzeba przekładać tajemnicze karty oznaczone symbolami, cyframi i zagadkowymi wizerunkami postaci, które przywodzą na myśl pradawnych przywódców.Znawcy twierdzą że król Trefl to prawdopodobnie [[Hitler]] a królowa Trefl to przedstawienie [[Eva Brown|Ewy Braun]](pozostali zostali omówieni poniżej). Cała akcja [[Gra komputerowa|gry]] odbywa się na jednolitym zielonym tle przywodzącym na myśl wiosenną łąkę i mającym uspokajający wpływ na ludzkie nerwy. Ta właściwość bardzo przydaje się w sytuacjach gdy ktoś bezskutecznie przekłada karty z kupki na kupkę próbując rozgryźć reguły [[Gra komputerowa|gry]]. Niektórzy głupcy uważają że zwycięstwo osiąga się w momencie gdy karty skaczą jak szalone po monitorze i zostawiają za sobą ślad, lecz to nieprawda. Każdy kto odszyfrował część tajemnicy, proszony jest o zgłoszenie się do najbliższego oddziału Towarzystwa Kultu Mistycznej Trójcy Pradawnych Gier (w skrócie T.K.M.T.P.G), dla wybrańca przewidziana jest cenna nagroda książkowa i dyplom.


==Ukryte znaczenie niektórych symboli==


== Ukryte znaczenie niektórych symboli ==
*'''Zielone tło ''' symbol natury, ziemi i ogólnie kosmosu.
*'''Zielone tło ''' symbol natury, ziemi i ogólnie kosmosu.
*'''Kupka z której ciągnie się karty ''' to symbol stwórcy, źródła prapoczątku.
*'''Kupka z której ciągnie się karty ''' to symbol stwórcy, źródła prapoczątku.
*'''Cztery pola na karty''' to oczywiście czterej jeźdzcy [[apokalipsa|apokalipsy]].
*'''Cztery pola na karty''' to oczywiście czterej jeźdźcy apokalipsy.
*'''Siedem kupek z kartami''' to wieże wielkiego [[Babilon|Babilonu]],według innych badaczy mogą to być schody do nieba.
*'''Siedem kupek z kartami''' to wieże wielkiego [[Babilon]]u,według innych badaczy mogą to być schody do nieba.
*'''Biały pasek u dołu ''' przedstawienie duszy życia leżącej u podstaw wszechświata.
*'''Biały pasek u dołu ''' przedstawienie duszy życia leżącej u podstaw wszechświata.


Niektórzy rozszyfrowanani przywódcy
=== Niektórzy rozszyfrowani przywódcy ===
*'''As Karo ''' to ukryty, odpowiednio prerobiony sierp i młot.
*''' As Karo ''' to ukryty, odpowiednio przerobiony sierp i młot.
*''' Król Karo ''' Józef [[Stalin]]
*''' Król Karo ''' - Józef [[Stalin]]
*''' Walet Karo''' [[Lew Trocki]] tudzież [[Lenin]]
*''' Walet Karo''' - [[Lew Trocki]] tudzież [[Lenin]]
*''' As Karo''' to oczywiście symbol [[Orzeł Biały|Orła Białego]] na czerwonym tle (dla niepoznaki odwrócone)
*''' As Karo''' to oczywiście symbol Orła Białego na czerwonym tle (dla niepoznaki odwrócony)
*''' Król Kier''' [[Józef Piłsudski]] według innych [[Edward Rydz-Śmigły]]
*''' Król Kier''' - [[Józef Piłsudski]], według innych [[Edward Rydz-Śmigły]]



{{symbole}}
{{stubgry}}
{{stubgry}}
[[Kategoria:Gry komputerowe]]
[[Kategoria:Gry komputerowe]]

Wersja z 21:13, 28 kwi 2008

Pasjans - gra stworzona nie wiadomo gdzie i nie wiadomo przez kogo, niektórzy naukowcy twierdzą, że istnieje ona od początku wszystkiego, i wraz z saperem i pinballem tworzy Mistyczną Trójcę Pradawnych Gier. Jeśli ktoś nigdy nie grał w pasjansa, to tak, jakby nigdy nie miał komputera, czyli jakby nigdy nie istniał. Gra ta zdominowała umysły wielu zagubionych ludzi poszukujących prawdy w komputerze (głównie starszych kobiet pracujących w biurach np. księgowych).

Historia

Pasjans pochodzi prawdopodobnie z czasów przedhistorycznych (przed wynalezieniem komputera). Archeologowie i znawcy historii badając prostą i prymitywną acz genialną konstrukcję tej gry oraz jej reguły i swoistą mitologię (królowie, piki, asy i te inne) datują jej wiek na około XXX w.p.n.e. Przechowywana była na kamiennych płytach w formacie cyfrowym. Wyrzeźbione kościanym dłutem "1" i "0" zajmowały powierzchnię ok. 1km2. W latach 80 rozkodowali te płyty specjaliści z Microsoftu i zaczęli ją dołączać do każdego Windowsa jako własną. Ich celem jest rozprzestrzenienie tej gry do jak największej liczby odbiorców, aby któregoś dnia mogła opętać cały świat.

Reguły

Wielu ludzi myśli że je zna, ale im się tylko tak wydaje. Jedyne co wiadomo na pewno to że trzeba przekładać tajemnicze karty oznaczone symbolami, cyframi i zagadkowymi wizerunkami postaci, które przywodzą na myśl pradawnych przywódców.Znawcy twierdzą że król Trefl to prawdopodobnie Hitler a królowa Trefl to przedstawienie Ewy Braun(pozostali zostali omówieni poniżej). Cała akcja gry odbywa się na jednolitym zielonym tle przywodzącym na myśl wiosenną łąkę i mającym uspokajający wpływ na ludzkie nerwy. Ta właściwość bardzo przydaje się w sytuacjach gdy ktoś bezskutecznie przekłada karty z kupki na kupkę próbując rozgryźć reguły gry. Niektórzy głupcy uważają że zwycięstwo osiąga się w momencie gdy karty skaczą jak szalone po monitorze i zostawiają za sobą ślad, lecz to nieprawda. Każdy kto odszyfrował część tajemnicy, proszony jest o zgłoszenie się do najbliższego oddziału Towarzystwa Kultu Mistycznej Trójcy Pradawnych Gier (w skrócie T.K.M.T.P.G), dla wybrańca przewidziana jest cenna nagroda książkowa i dyplom.

Ukryte znaczenie niektórych symboli

  • Zielone tło symbol natury, ziemi i ogólnie kosmosu.
  • Kupka z której ciągnie się karty to symbol stwórcy, źródła prapoczątku.
  • Cztery pola na karty to oczywiście czterej jeźdźcy apokalipsy.
  • Siedem kupek z kartami to wieże wielkiego Babilonu,według innych badaczy mogą to być schody do nieba.
  • Biały pasek u dołu przedstawienie duszy życia leżącej u podstaw wszechświata.

Niektórzy rozszyfrowani przywódcy

Szablon:Stubgry