NonNews:Red Bull odbierze ci skrzydła: Różnice pomiędzy wersjami
(babol) |
|||
Linia 8: | Linia 8: | ||
Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić ''nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać''. |
Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić ''nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać''. |
||
Zaniepokojenie zza grobu wyraził [[Adam Mickiewicz]], obawiając się o swoją ''Odę do młodości'', która, przypomnijmy, |
Zaniepokojenie zza grobu wyraził [[Adam Mickiewicz]], obawiając się o swoją ''Odę do młodości'', która, przypomnijmy, zawiera słowa ''Młodośći! Dodaj mi skrzydła!''. Nerwowo zachowują się także ornitolodzy i entomolodzy zastanawiając się nad zastępczą nazwą dla „skrzydeł” bo już niedługo będą prawdopodobnie musieli poprawiać atlasy oraz podręczniki. |
||
Na wojenną ścieżkę z Red Bullem zamierza wejść firma [[Procter & Gamble]], producent [[podpaski|podpasek]] Always. Zarząd zapowiedział, że prędzej bykom spróchnieją rogi niż zrezygnują ze swoich sławnych skrzydełek. |
Na wojenną ścieżkę z Red Bullem zamierza wejść firma [[Procter & Gamble]], producent [[podpaski|podpasek]] Always. Zarząd zapowiedział, że prędzej bykom spróchnieją rogi niż zrezygnują ze swoich sławnych skrzydełek. |
Wersja z 18:45, 28 maj 2008
15 marca 2008
Red Bull żąda od chorzowskiej fundacji Dodaj Dzieciom Skrzydeł aby zrezygnowała ze swojej nazwy, gdyż, w mniemaniu prawników spod znaku czerwonego byka, jakiekolwiek skrzydła muszą kojarzyć się ze sloganem reklamowym w/w firmy.
Dodatkowo Red Bull zarzuca fundacji, że jej logo do złudzenia przypomina dwa dorodne byczki strzelające sobie baranka. Przedjutrze porównało oba znaki i faktycznie widzimy uderzające podobieństwo.
Rzeczniczka Red Bulla dodała też, iż jej firma nie chce być kojarzona z jakąkolwiek formą pomocy dzieciom i w ogóle komukolwiek. Jak raczyła się wyrazić nasza firma bardzo dba o swój wizerunek i nie chce mieć nic wspólnego z jakimiś niedożywionymi bachorami, którym wiecznie trzeba pomagać.
Zaniepokojenie zza grobu wyraził Adam Mickiewicz, obawiając się o swoją Odę do młodości, która, przypomnijmy, zawiera słowa Młodośći! Dodaj mi skrzydła!. Nerwowo zachowują się także ornitolodzy i entomolodzy zastanawiając się nad zastępczą nazwą dla „skrzydeł” bo już niedługo będą prawdopodobnie musieli poprawiać atlasy oraz podręczniki.
Na wojenną ścieżkę z Red Bullem zamierza wejść firma Procter & Gamble, producent podpasek Always. Zarząd zapowiedział, że prędzej bykom spróchnieją rogi niż zrezygnują ze swoich sławnych skrzydełek.
Wszyscy zastanawiają się jaka będzie reakcja najważniejszego gracza ligi skrzydlatej, KFC.
Źródło
- Gazeta.pl, 15 marca 2008.