Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami
M (kosmetyczne) |
M |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
SYRENA. Marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w [[Polsce Lodowej]]. Głównym konsruktorem pojazdów "[[FSO]] (Fabryka Samochodów Obciachowych)" był pochodzący z niemiec [[Wartburg von Trabant]]. Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazde na lawecie w ramach "[[ubezpieczenia autowpaski]]" |
SYRENA. Marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w [[Polska|Polsce Lodowej]]. Głównym konsruktorem pojazdów "[[FSO]] (Fabryka Samochodów Obciachowych)" był pochodzący z niemiec [[Wartburg von Trabant]]. Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazde na lawecie w ramach "[[Ubezpieczenie autowpaski|ubezpieczenia autowpaski]]" |
||
Cecha charakterystyczna pierwszych modeli była [[funkcja łapania kur (ABS)]] specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobuja a mgła konie dusi. |
Cecha charakterystyczna pierwszych modeli była [[funkcja łapania kur (ABS)]] specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobuja a mgła konie dusi. |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
V max: 235km/h |
V max: 235km/h |
||
spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny |
spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny |
||
spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy |
spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy. |
||
[[Kategoria: Motoryzacja]] |
|||
--[[Wikipedysta:Pawlak|Pawlak]] 21:14, 31 sty 2006 (UTC) |
Wersja z 20:29, 3 lut 2006
SYRENA. Marka nowoczesnych i nowatorskich samochodów sportowych produkowanych w Polsce Lodowej. Głównym konsruktorem pojazdów "FSO (Fabryka Samochodów Obciachowych)" był pochodzący z niemiec Wartburg von Trabant. Syrena odznaczała się nadzwyczaj nieczęstą bezawaryjnością, co w połączeniu z gęstą siecią serwisową w całej Europie i Hameryce pozwalało na jazde na lawecie w ramach "ubezpieczenia autowpaski" Cecha charakterystyczna pierwszych modeli była funkcja łapania kur (ABS) specjalnymi otwieranymi w nieczęstą stronę drzwiami. Powodowało to dużą popularność tych modeli w wielkich miastach, gdzie jak wiadomo kury asfalt rozdziobuja a mgła konie dusi.
W modelu 105 montowano seryjnie "R2D2". Dane techniczne: V max: 235km/h spalanie w cyklu wiejskim: 5 sportów lub 4 carmeny spalanie w cyklu miejskim: 2 marlboro bez akcyzy.