Informatyka: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to ArturVonFornal. Autor wycofanej wersji to 83.20.63.30.)
Linia 1: Linia 1:
'''Informatyka''' – dziedzina nauki, której szczytowym osiągnięciem są [[gry komputerowe]]. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie, zmuszenie do noszenia okularów, czasem otyłość.
'''Informatyka''' – dziedzina nauki, której szczytowym osiągnięciem są [[gry komputerowe]]. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie.


Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są [[informatyk|informatykami]]. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje. Główne zajęcia informatyka to pisanie niepoprawnych [[program]]ów, dowodzenie poprawności swoich programów i wymyślanie coraz to bardziej skomplikowanych, trudnych do zrozumienia [[język programowania|języków programowania]].
Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są [[informatyk|informatykami]]. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje. Główne zajęcia informatyka to pisanie niepoprawnych [[program]]ów, dowodzenie poprawności swoich programów i wymyślanie coraz to bardziej skomplikowanych, trudnych do zrozumienia [[język programowania|języków programowania]].

Wersja z 08:09, 6 lis 2008

Informatyka – dziedzina nauki, której szczytowym osiągnięciem są gry komputerowe. Zgłębianie wiedzy informatycznej powoduje m.in. tiki nerwowe, zubożenie mowy, zmniejszenie szans na poderwanie dziewczyny i częściowe odmóżdżenie.

Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są informatykami. Cechuje ich zwykle słaby kontakt ze światem rzeczywistym, jeśli w ogóle istnieje. Główne zajęcia informatyka to pisanie niepoprawnych programów, dowodzenie poprawności swoich programów i wymyślanie coraz to bardziej skomplikowanych, trudnych do zrozumienia języków programowania.

Zobacz też

Szablon:Stubinf