Postal 2: Różnice pomiędzy wersjami
M (kat.+{{popr}}) |
|||
Linia 39: | Linia 39: | ||
* Każdego policjanta kusisz pączkiem. |
* Każdego policjanta kusisz pączkiem. |
||
* Zabijasz ludzi HeadShot'ami z Shotguna twierdząc, że to mu ją rozwali. |
* Zabijasz ludzi HeadShot'ami z Shotguna twierdząc, że to mu ją rozwali. |
||
* Do innej dzielnicy miasta przechodzisz przez load zone i czekasz, aż minie loading. |
|||
* Codziennie masz więcej wrogów. |
|||
* Po pierwszym dniu pracy szef cię zwalnia. |
|||
* Dziwisz się, dlaczego podczas zabicia awanturnika, ludzie nie podskakują i nie klaszczą jednocześnie. |
|||
* Podczas ułatwiania sobie życia oszustwami mówisz: "Jaja se szmato robisz?!", lub "Jazda, dziewczyno!" |
|||
* Wchodzisz do cudzych domów by zabrać kasę, broń i ekwipunek. |
|||
[[kategoria:gry komputerowe]] |
[[kategoria:gry komputerowe]] |
Wersja z 14:36, 27 sty 2009
W tym artykule konieczne są drobne poprawki. Zajmij się tym, to nie boli. |
Postal 2 – Gra wydana w 2003 roku przez firmę RWS (Running With Scrissors), co po polsku oznacza BZN (Bieganie Z Nożyczkami). Dozwolona dla dzieci, które ukończyły 18 rok życia. W grze wcielamy się w Kolesia Z Postala (ang. The Postal Dude), Który zirytowany narzekaniami swojej żony, Zdziry Z Postala (ang. The Postal Bitch) udaje się w podróż po mieście. Załatwia wiele spraw: Rabowanie banku, odebranie czeku, kradzież mleka, zbieranie podpisów groźbami, odebranie autografu Garego Colleman'a, Wyspowiadanie się, oddanie książki do biblioteki, zagłosowanie, kradzież choinki, osikanie grobu taty, zabranie ubioru z pralni (debile przebrały cię za gołodupca), kradzież napalmu, zapłacenie mandatu, kradzież steków, kradzież maskotki Krotchy'iego, odwiedzenie Wujka, kradzież paczki od Talibów, kradzież alternatora [Psy (zwierzęta) chcą ci go zabrać] i wyleczenie się z kiły.
Zadania poboczne
- Kradzież WMD od Talibów
- Uwolnienie żołnierzy z Tora-Bora
- Łapanie itemów po mapie
Uzbrojenie
- Łopata, Pałka policyjna, Paralizator
- Pistolet
- Obrzyn
- M4
- Benzyna, Zapałki
- Nożyczki, Granat, Koktajl Mołotowa
- Łeb Krowy
- Karabin myśliwski (Rakietowy później)
- BazOoka, WMD
- Napalm
Postać
Koleś jest nerwowym człowiekiem. Jest prasiostrzeńcem Henryka Sucharskiego. Bardzo lubi zabijać ludzi ze śmiesznych narzędzi. Nienawidzi Krotchy'iego (Jajaogruszka). Jego ojciec zmarł w 1996 roku na HIV, gdyż się zaraził w Afryce, podczas wykradania bomby Arabom. Sam jednak uważa, że miał ojca z piekła rodem (lubi zabijać, gdyż go ojciec maltretował). Uważa się za ofiarę losu. Według niego wszyscy go wyzywają do świra lub mu kradną pączki. Nigdy nie słyszał o Polsce.
Uzależnienie
Możesz się czuć uzależniony, kiedy:
- Łapiesz każdego kota z ulicy.
- Nabijasz złapanego kota na broń.
- Masz manię kradzieży tajnej broni Talibom.
- Mieszkasz w przyczepie i twoja żona daje ci zadania.
- Chodzisz po wielokilometrowym mieście zamiast jeździć samochodem, gdyż skradziono ci alternator.
- Przebierasz się za policjanta, żeby wejść do każdego domu i nosić broń na widoku.
- W każdą środę przebierają cię za pokraka
- Uważasz, że w każdym spożywczaku sprzedają Islamiści.
- Uważasz, że oprócz Krów, Słoni, Psów, Kotów i Gołębi nie ma żadnego zwierzęcia.
- Nosisz ze sobą Mapę Miasta.
- Podczas twojego Spowiadania się, Kościół przejmują Islamiści i go przemianowują na Meczet.
- Palisz Faję zdrowia, która ci daje 125 HP.
- Strzela do ciebie wiele ludzi i kładziesz się spać z przekonaniem, że mas AlaMode i mogą ci tylko naskakać.
- Każdego policjanta kusisz pączkiem.
- Zabijasz ludzi HeadShot'ami z Shotguna twierdząc, że to mu ją rozwali.
- Do innej dzielnicy miasta przechodzisz przez load zone i czekasz, aż minie loading.
- Codziennie masz więcej wrogów.
- Po pierwszym dniu pracy szef cię zwalnia.
- Dziwisz się, dlaczego podczas zabicia awanturnika, ludzie nie podskakują i nie klaszczą jednocześnie.
- Podczas ułatwiania sobie życia oszustwami mówisz: "Jaja se szmato robisz?!", lub "Jazda, dziewczyno!"
- Wchodzisz do cudzych domów by zabrać kasę, broń i ekwipunek.