W11 – Wydział Śledczy: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 7: Linia 7:
# Odkrycie tożsamości sprawcy (zazwyczaj po pierwszych 10 minutach)
# Odkrycie tożsamości sprawcy (zazwyczaj po pierwszych 10 minutach)
# Przerwa na [[reklama|reklamy]]
# Przerwa na [[reklama|reklamy]]
# Emocjonujący trzydziestosekundowy [[pościg]]
# Emocjonujący trzydziestosekundowy [[pościg]] przez ogródki działkowe
# Epilog, [[napisy końcowe]]
# Epilog, [[napisy końcowe]]



Wersja z 00:24, 31 sty 2009

Jooo, on od dawna cuś kombinował, źle mu z oczu patrzało.

Wypowiedź świadka w W11

W11 Wydział Śledczy - tvn-owski serial, który charakteryzuje się wspaniałą grą aktorów[potrzebne źródło] i jakże, fascynującą i zaskakującą fabułą. Schemat przeciętnego odcinka:

  1. Przybycie policji na miejsce przestępstwa
  2. Przesłuchanie świadków, rodziny bądź zwierząt domowych
  3. Odkrycie tożsamości sprawcy (zazwyczaj po pierwszych 10 minutach)
  4. Przerwa na reklamy
  5. Emocjonujący trzydziestosekundowy pościg przez ogródki działkowe
  6. Epilog, napisy końcowe

Ciekawostki

  • Policja przybywa zawsze po około 10 sekundach od wezwania, nawet jeśli akcja dzieje się na kompletnym odludziu.
  • Tomek wie wszystko
  • Akcja serialu odbywa się w Naszym Mieście. Jednak i tak wszyscy wiedzą, że to Kraków.
  • Jeśli ktoś wezwie policję mówiąc o chuliganach demolujących sklep, to gdy tam przyjedzie zajdzie chłopczyków w kapturach z pałkami, którzy właśnie planują to o czym policjanci wiedzieli 2 godziny temu
  • Jeżeli nikt nie zdążył wezwać policji, ona i tak już tam jest.
  • Czas od wybrania numeru telefonu do odebrania go przez innego policjanta jest dłuższy niż sama rozmowa. Przeciętna konwersacja to podanie adresu, danych, wyglądu i co mają robić policjanci. Trwa 0,6 sekundy.
  • Zawsze, gdy przeprowadzana jest ważna dla śledztwa rozmowa, toczy się ona przy otwartym oknie/drzwiach/kiblu, skąd słychać dokładnie całą konwersację.
  • Motywy popełnianych zbrodni często opierają się na kradzieży ogórka, szczotki do sedesu, zamordowaniu różowego konia i odcięcia mu ogona, ewentualnie (ale rzadko) chęci uciszenia świadka, aczkolwiek jest to zbyt naciągnięty i często używany temat w konkurencyjnych produkcjach.

Szablon:Stubkin