Volkswagen Golf: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(ogólne poprawki)
Linia 1: Linia 1:
{{popr|Linki wewnętrzne, kaegoryzacja, wygląd}}
{{popr|Linki wewnętrzne, kategoryzacja, wygląd}}
VW Golf- niezwykle popularny samochód z po Hitlerowskiego koncernu VW, Golfa uznać można za auto uniwersalne i cultowe. Golfem w wersji GTI 2.0 jeździ dres, 1.9TDI toczy się dziadek natomiast w 2.8VR6 spotkamy szpanera maniaka prędkości.
'''VW Golf''' - niezwykle popularny samochód z po Hitlerowskiego koncernu VW, Golfa uznać można za auto uniwersalne i [[Kult|cultowe]]. Golfem w wersji GTI 2.0 jeździ [[dresiarz|dres]], 1.9TDI toczy się dziadek natomiast w 2.8VR6 spotkamy [[szpaner]]a, maniaka prędkości.


== Modele ==
== Modele ==
Producent twierdzi że auto produkowane było w wielu wersjach (pomijając modele)natomiast co wynika z obserwacji śmiało można stwierdzić że one wszystkie to GTI 2.8 VR6 16V DOHC Turbo Intercooler Kompressor G60 20V V6. Tak bynajmniej wynika ze specyfikacji znaczkowo oklejeniowej tylnej klapy...
Producent twierdzi że auto produkowane było w wielu wersjach (pomijając modele) natomiast co wynika z obserwacji śmiało można stwierdzić że one wszystkie to GTI 2.8 VR6 16V DOHC Turbo Intercooler Kompressor G60 20V V6. Tak bynajmniej wynika ze specyfikacji znaczkowo oklejeniowej tylnej klapy...


== Tuning ==
== Tuning ==
Golfy są chyba na 2 miejscu po Hondzie Civic na liście najczęściej buraczonych (tuningowanych) aut.
Golfy są chyba na 2 miejscu po [[Honda Civic|Hondzie Civic]] na liście najczęściej buraczonych (tuningowanych) aut.


== Gadżety ==
== Gadżety ==
Golf powinien posiadać:
Golf powinien posiadać:
* naklejkę na tylnej szybie Tjunink/Turbo/Alpajn
* [[naklejka|naklejkę]] na tylnej szybie Tjunink/Turbo/Alpajn
* plastikowe chromowane lusterka typu M3
* [[plastik]]owe chromowane [[lusterka]] typu M3
* [[neon]]y
* neony
* niebieskie postojówki
* niebieskie postojówki
* czarne szyby
* czarne szyby
* duża, głośną i bezsensowną końcówkę wydechu
* duża, głośną i bezsensowną końcówkę wydechu
* subwoofer zbudowany w oparciu o radio lampowe stolica
* [[subwoofer]] zbudowany w oparciu o [[radio]] lampowe stolica
* nieczynne wloty powietrza na przedniej masce
* nieczynne wloty powietrza na przedniej masce
* naklejkę trójwymiarową imitującą wgniecenie karoserii
* naklejkę trójwymiarową imitującą wgniecenie karoserii
* kołpaki zakupione w tesco za 10 pln
* [[kołpaki]] zakupione w [[tesco]] za 10 pln
* klatka bezpieczeństwa z atestem firmy "pan Wiesław"
* klatka bezpieczeństwa z atestem firmy "pan Wiesław"


== Rasowanie ==
== Rasowanie ==
Najczęstsze sposoby na poprawienie osiągów to:
Najczęstsze sposoby na poprawienie osiągów to:
* strumienice mocy (+10km)
* strumienice [[moc]]y (+10km)
* magnetyzery mocy (teraźniejsze są tak dopracowane że każdy dodaje +40km)
* magnetyzery mocy (teraźniejsze są tak dopracowane że każdy dodaje +40km)
* sportowe w pełni profesjonalne filtry stodołowe (kawałek dziurawej rury obłożony słomą)(+10km)
* sportowe w pełni profesjonalne filtry stodołowe (kawałek dziurawej rury obłożony słomą)(+10km)
Linia 36: Linia 36:
* emblemat GTI (+ 145km) lub TDI (+ 150km)
* emblemat GTI (+ 145km) lub TDI (+ 150km)
* instalacja podtlenku LPG (na śrubkę) (+0,000001km)
* instalacja podtlenku LPG (na śrubkę) (+0,000001km)
* ksenowe reflektory (jonizują powietrze +13,5km)
* ksenonowe reflektory (jonizują powietrze +13,5km)


== Prowadzenie ==
== Prowadzenie ==
* sportowe zawieszenie,-radykalna gleba -80/-60, twardsze sprężyny, sztywniejsze amortyzatory, poliuretanowe tuleje wahaczy i drążków stabilizatora (org. zawias jest zbyt miękki bo nie pozwala nam wyczuć mikro pęknięc asfaltu, analogicznie wysokość zawieszenia jest zbyt duża (każdy kto ogląda TV wie że niżej lepiej, a może nie...) i jak to się mówi jeśli na żyletce nie wisi to za wysoko...) (+20 do hendlingu, -60% mobilność, +100 lans)
* sportowe zawieszenie - radykalna gleba -80/-60, twardsze sprężyny, sztywniejsze amortyzatory, poliuretanowe tuleje wahaczy i drążków stabilizatora (org. zawias jest zbyt miękki bo nie pozwala nam wyczuć mikro pęknięc [[asfalt]]u, analogicznie wysokość zawieszenia jest zbyt duża (każdy kto ogląda [[Telewizja|TV]] wie że niżej lepiej, a może nie...) i jak to się mówi jeśli na żyletce nie wisi to za wysoko...) (+20 do handlingu, -60% mobilność, +100 [[lans]])
* sportowe hamulce- wentylowane i frezowane tarcze Brembo + klocki Ferodo z seri DS3000, przewody w oplocie stalowym BfGoodrich, Płyn Ferodo DOT 5.1, wzmacniacz siły hamowania F1Z
* sportowe hamulce - wentylowane i frezowane tarcze Brembo + klocki Ferodo z seri DS3000, przewody w oplocie stalowym BfGoodrich, Płyn Ferodo DOT 5.1, [[wzmacniacz]] siły hamowania F1Z

Wersja z 23:22, 4 maj 2009

VW Golf - niezwykle popularny samochód z po Hitlerowskiego koncernu VW, Golfa uznać można za auto uniwersalne i cultowe. Golfem w wersji GTI 2.0 jeździ dres, 1.9TDI toczy się dziadek natomiast w 2.8VR6 spotkamy szpanera, maniaka prędkości.

Modele

Producent twierdzi że auto produkowane było w wielu wersjach (pomijając modele) natomiast co wynika z obserwacji śmiało można stwierdzić że one wszystkie to GTI 2.8 VR6 16V DOHC Turbo Intercooler Kompressor G60 20V V6. Tak bynajmniej wynika ze specyfikacji znaczkowo oklejeniowej tylnej klapy...

Tuning

Golfy są chyba na 2 miejscu po Hondzie Civic na liście najczęściej buraczonych (tuningowanych) aut.

Gadżety

Golf powinien posiadać:

  • naklejkę na tylnej szybie Tjunink/Turbo/Alpajn
  • plastikowe chromowane lusterka typu M3
  • neony
  • niebieskie postojówki
  • czarne szyby
  • duża, głośną i bezsensowną końcówkę wydechu
  • subwoofer zbudowany w oparciu o radio lampowe stolica
  • nieczynne wloty powietrza na przedniej masce
  • naklejkę trójwymiarową imitującą wgniecenie karoserii
  • kołpaki zakupione w tesco za 10 pln
  • klatka bezpieczeństwa z atestem firmy "pan Wiesław"

Rasowanie

Najczęstsze sposoby na poprawienie osiągów to:

  • strumienice mocy (+10km)
  • magnetyzery mocy (teraźniejsze są tak dopracowane że każdy dodaje +40km)
  • sportowe w pełni profesjonalne filtry stodołowe (kawałek dziurawej rury obłożony słomą)(+10km)
  • dysze spryskiwaczy z diodami led (+8km szt.)
  • naklejki sponsorów (+1km szt.)
  • białe tarcze zegarów (+5km, 40km/h zawyża)
  • lotka, spojler, skrzydło (+20km, -30km/h, +3obrażenia u przechodniów, + 10% intensywność kontroli drogowych)
  • sportowy wydech (końcowy) (+25km)
  • dodatkowe zegary AutoGauge (+2km szt)
  • przyciemnione szyby (+ 10km)
  • emblemat GTI (+ 145km) lub TDI (+ 150km)
  • instalacja podtlenku LPG (na śrubkę) (+0,000001km)
  • ksenonowe reflektory (jonizują powietrze +13,5km)

Prowadzenie

  • sportowe zawieszenie - radykalna gleba -80/-60, twardsze sprężyny, sztywniejsze amortyzatory, poliuretanowe tuleje wahaczy i drążków stabilizatora (org. zawias jest zbyt miękki bo nie pozwala nam wyczuć mikro pęknięc asfaltu, analogicznie wysokość zawieszenia jest zbyt duża (każdy kto ogląda TV wie że niżej lepiej, a może nie...) i jak to się mówi jeśli na żyletce nie wisi to za wysoko...) (+20 do handlingu, -60% mobilność, +100 lans)
  • sportowe hamulce - wentylowane i frezowane tarcze Brembo + klocki Ferodo z seri DS3000, przewody w oplocie stalowym BfGoodrich, Płyn Ferodo DOT 5.1, wzmacniacz siły hamowania F1Z