Warcaby: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
Linia 10: Linia 10:


== Cel gry ==
== Cel gry ==
Cel gry polega na zapitoleniu całej ferajny przeciwnikowi, ewentualnie przyblokowaniu debili z grupy przeciwnika. Ale by gra zakończyła się tym drugim końcem, twój przeciwnik musi być znaacznie głupszy od ciebie (albo tak samo debilny jak ty, o ile w ogóle masz skłonności do debilizmu).
Cel gry polega na zapitoleniu całej ferajny przeciwnikowi, ewentualnie przyblokowaniu debili z grupy przeciwnika. Ale by gra zakończyła się tym drugim końcem, twój przeciwnik musi być znaacznie głupszy od ciebie (albo tak samo debilny jak ty, o ile w ogóle masz skłonności do debilizmu).


[[Kategoria: Rozrywka | Gry]]
[[Kategoria: Rozrywka | Gry]]

Wersja z 00:34, 23 maj 2009

Warcaby to gra planszowa osadzona w scenerii biało - czarnej... czegoś w rodzaju pustyni. Głównym zadaniem graczy (jest ich tylko dwóch) polega na dowodzeniu dwiema armiami płąskich pionków - debili. Każdy może awansować na superdebila o skomplikowanej nazwie danka.

Charakterystyka pionków

Zwykłe pionki to ogłupiałe gostki poruszające się wolno, a co najgorsze - krzywo. Ich uzbrojenie jest owiane tajemnicą - zabijają się, przeskakując przeciwnika - czasem więcej. Z kolei danki to również niezłe debile, tylko że poruszają się szybciej. Oba rodzaje pionków charakteryzuje też swoista fobia graniczna - nigdy nie tkną przeciwnika przy granicy planszy.

Zasady gry

Główna zasada to przede wszystkim przesuwanie swojej debilnej bandy po planszy w kierunku wroga i jak najszybsze osiągnięcie celu gry...

Cel gry

Cel gry polega na zapitoleniu całej ferajny przeciwnikowi, ewentualnie przyblokowaniu debili z grupy przeciwnika. Ale by gra zakończyła się tym drugim końcem, twój przeciwnik musi być znaacznie głupszy od ciebie (albo tak samo debilny jak ty, o ile w ogóle masz skłonności do debilizmu).