Gimnazjum: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Exe19. Autor wycofanej wersji to 77.115.238.9.) |
|||
Linia 56: | Linia 56: | ||
* Spalę ci [[matka|starą]]. |
* Spalę ci [[matka|starą]]. |
||
* Spalę ci [[dom|chatę]] |
* Spalę ci [[dom|chatę]] |
||
*git majnez |
|||
*spadaj na bambus ruchać kokosy |
|||
*doda ciągnie loda |
|||
*nie graleś w zielone imperium??!!! masz wyjebane w kosmos |
|||
*kiedy znajdziemy sie na zakręcie....... |
|||
Nasz reporter nie zdołał usłyszeć więcej, gdyż został wyrzucony z korytarza na odległość 15 metrów. |
Nasz reporter nie zdołał usłyszeć więcej, gdyż został wyrzucony z korytarza na odległość 15 metrów. |
||
Wersja z 19:46, 24 lip 2009
Gimnazjum (łac. nagi) – Miejsce reedukacji nieletnich bandytów, handlu roślinkami oraz picia napojów produkcji ojczystej. Gimnazjum to wielkie zbiorowisko dresiarzy, idiotów, debili , luzaków, emo, dzieci neo, pokemonów, kindermetali i maniaków Tokio Hotel, Blog 27, Epulsa, Metina , Tibii, czasami także CS'a. Uczy się ich nieco bardziej zaawansowanej wiedzy, niż w szkole podstawowej i w przedszkolu. Na przykład: Ile to jest 4+4? Gimnazjum składa się z trzech klas, każda z innym poziomem trudności. Generalnie poziom wiedzy uczniów drastycznie spada wraz z każdą kolejną klasą, aż w końcu stają się głupsi niż przed podstawówką.
90% inteligencji polskiej uważa, iż gimnazjum należy zburzyć, spalić, zaorać i posypać solą, ażeby nigdy więcej się nie odrodziło.
Podstawa programowa
- Klasa pierwsza – W pierwszej klasie uczniowie powtarzają wiadomości ze szkoły podstawowej i uczą się jarać szlugi. Urządzają wypady na ruiny i inne tego typu miejsca w celu integracji z pomocą środków odurzających, najczęściej wódki. I wreszcie uczą sie rozróżniać wódkę od spirytusu!
- Klasa druga – na wyższym stopniu zaawansowania powtarzają wiadomości z pierwszej klasy, dołączając do nich zaawansowane popijanie wódy przed, a także po lekcjach.
- Klasa trzecia – Uczniowie powtarzają wiadomości zdobyte w gimnazjum... Zazwyczaj kończy się to nagminną absencją spowodowaną kacem, bądź - w cięższych przypadkach - niemożnością znalezienia drogi do szkoły z powodów wynikających z zasady "Polak nie kaktus, pić musi".
Cykl edukacyjny przeciętnego gimnazjalisty wygląda następująco:
- Pierwsza klasa
- Powtarzanie pierwszej klasy
- Druga klasa
- Powtarzanie drugiej klasy
- Poprawczak
- Trzecia klasa
- Powszechna służba wojskowa
- Powtarzanie trzeciej klasy
- Powtarzanie trzeciej klasy
- Absolwent
Podsumowując, absolwent gimnazjum opanowuje podstawową wiedzę w dziedzinie stawania się żulem, którą rozwija w liceum
Słownictwo
Nonsensopedia wysłała swojego reportera do jednego z warszawskich gimnazjów, by zbadać słownictwo uczniów. Oto co słychać na korytarzach:
- Siema, gejku.
- Co ty, w mordę jebana, wyprawiasz?
- Upierdoliłeś się!
- Wypierdalaj.
Znalazłem fajna stronę z pornolami www.nonsenso...Tego nasz reporter wcale nie usłyszał!!!- Chyba go popierdoliło!
- Twój stary.
- Twoja stara.
- Zapierdole butem!!
- Zamknij dupę, pedale!
- Czemu nie grałeś wczoraj w CS-a, kutafonie?
- Jaki masz level psie?
- Masz wpierdol po lekcjach.
- Chuj Ci w oko.
- Spieprzaj, geju!
- Pojebało Cię na ryj, kurwa?!
- Masz zadanie z matmy?... Ch!!!
- Jaki muł!
- Wypierdalaj szmato
- Twoja stara chodzi do kina z pilotem!
- Upierdolę ci głowę przy samej dupie ch niedomyty!
- Gdybym miał ręce, zajebał bym Ci z buta!
- Kiszka totalna.
- Jeb się na ryj.
- Udław się fiutem.
- Spalę ci starą.
- Spalę ci chatę
Nasz reporter nie zdołał usłyszeć więcej, gdyż został wyrzucony z korytarza na odległość 15 metrów.
Depresyjne zachowania uczniów
Presja otoczenia oraz wymagania nauczycieli stwarzają w umysłach młodych ludzi skomplikowane reakcje chemo-elektryczne w mózgu, czego wynikiem są futurystyczne pomysły. Niejedne z nich, jak skakanie z powyżej parteru przez okno czy uleganie wpływom kultury emo kończą się nieoczekiwaną wizytą w kostnicy. Nadpobudliwość depresyjna uczniów objawia się rzucaniem wszelkimi niebezpiecznymi przedmiotami (gumka, ołówek, kreda, papierki, cyrkle, przestrzenne modele ostrosłupów itd.) w szanowne grono rady pedagogicznej, zamykaniem szatniarki w szatni i pokazywaniem jej języka. Chęć powrotu do domu, do swojego kochanego komputera i do niszczenia stron internetowych skłania uczniów do symulacji różnorodnych chorób począwszy od bólu brzucha skończywszy na sepsie albo AIDS.