Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(literówki)
Linia 13: Linia 13:
[[Kategoria:Polityka]]
[[Kategoria:Polityka]]
[[Kategoria:Teorie spiskowe]]
[[Kategoria:Teorie spiskowe]]
[[Kategoria:Kampanie medialne]]

Wersja z 13:29, 15 mar 2006

Pij, Lindzie się nie odmawia.

Pij mleko, będziesz wielki - ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organiźmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba.

Linki zewnętrzne


Puzzle stub.png Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.