Pij mleko, będziesz wielki: Różnice pomiędzy wersjami
M |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[grafika:Pij mleko.jpg|thumb|right|230px|Pij, Lindzie się nie odmawia.]] |
[[grafika:Pij mleko.jpg|thumb|right|230px|Pij, Lindzie się nie odmawia.]] |
||
[[Grafika:Pij.jpg|thumb|230px|right|Pij mleko, bo się nie przejedziesz.]] |
[[Grafika:Pij.jpg|thumb|230px|right|Pij mleko, bo się nie przejedziesz.]] |
||
'''Pij mleko, będziesz wielki''' - ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzice|rodziców]]. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organiźmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalega w [[Polska|państwowych]] [[magazyn|magazynach]]. Akcja trwa cały czas i jest także [[reklama|reklamą]], o [[ironia|ironio]], agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. |
'''Pij mleko, będziesz wielki''' - ogólnopolska [[kampania społeczna|akcja medialna]], prowadzona od [[wrzesień|września]] [[2002]] roku, kierowana do [[dziecko|dzieci]] i ich przeczulonych [[rodzice|rodziców]]. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, [[Bogusław Linda|Bogusława Lindy]] i [[Kayah]] - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organiźmie [[społeczeństwo|społecznym]], a wyprzedaż nadwyżek skupu [[mleko|mleka]], które zalega w [[Polska|państwowych]] [[magazyn|magazynach]]. Akcja trwa cały czas i jest także [[reklama|reklamą]], o [[ironia|ironio]], agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu [[zdrowie|zdrowia]] tych, o których deklaruje, że dba. W nowej wersji reklamy występuje bohater słynnej kreskówki, Shrek. Stąd nowa wersja hasła, czyli '''"Pij mleko, będziesz wielki i zielony"''' |
||
===Zobacz też:=== |
===Zobacz też:=== |
Wersja z 15:38, 21 mar 2006
Pij mleko, będziesz wielki - ogólnopolska akcja medialna, prowadzona od września 2002 roku, kierowana do dzieci i ich przeczulonych rodziców. Jej celem - wbrew zapewnieniom reklamodawców, Bogusława Lindy i Kayah - nie jest podniesienie poziomu wapnia w organiźmie społecznym, a wyprzedaż nadwyżek skupu mleka, które zalega w państwowych magazynach. Akcja trwa cały czas i jest także reklamą, o ironio, agencji reklamowej, poprawiającej własny wizerunek przez pogorszenie stanu zdrowia tych, o których deklaruje, że dba. W nowej wersji reklamy występuje bohater słynnej kreskówki, Shrek. Stąd nowa wersja hasła, czyli "Pij mleko, będziesz wielki i zielony"
Zobacz też:
Linki zewnętrzne
Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.