Czołg: Różnice pomiędzy wersjami
(Galeria, nie usuwać!!!) |
|||
Linia 28: | Linia 28: | ||
'''V max:''' od 1(kapitalistyczne świnie) do 100'000'000(mateczka rosja) km/h |
'''V max:''' od 1(kapitalistyczne świnie) do 100'000'000(mateczka rosja) km/h |
||
'''Spalanie:''' około 1 litr jugosłowiańskiej śliwowicy na 100'000 km(ruskie czołgi) i około 50 litrów Johnnie Walkera w przypadku kapitalistów. |
'''Spalanie:''' około 1 litr jugosłowiańskiej śliwowicy na 100'000 km(ruskie czołgi) i około 50 litrów Johnnie Walkera na 1 km w przypadku kapitalistów. |
||
'''Przyspieszenie''' od 0 do 100: kapitaliści nie osiągnęli 100 na godzinę. Rosjanie stówę robią w 3,5s(tyle co McLaren F1 lub [[kombajn]] Bizon). |
'''Przyspieszenie''' od 0 do 100: kapitaliści nie osiągnęli 100 na godzinę. Rosjanie stówę robią w 3,5s(tyle co McLaren F1 lub [[kombajn]] Bizon). |
Wersja z 10:51, 10 sty 2010
Czołg – luksusowy pojazd z funkcjami militarystycznymi. Służy do walki.
Pradzieje
Historia czołgu jest tak stara jak Leonardo da Vinci. Prawdopodobnie to ten właśnie makaroniarz walnął na papierze pierwszą grafę czołgu. Później na jakiś czas zaniechano tego pomysłu. Powrócił on do życia dopiero w XX w.
Budowa
Czołg składa się z podwozia, nadwozia, wieżyczki, czterech pancernych i psa. Pierwsze czołgi były budowane już w Starożytnym Egipcie z drewna, były one napędzane benzyną z papirusu. Dzisiejsze czołgi zbudowane są z aluminium i są pozłacane.
Podwozie: najlepsze czołgi budowane były na podwoziu gąsienicowym. Budowano też czołgi na kołach, ale to już nazywały się " sprawy". Podwozie było odpowiednio wzmacniane przeciwko np. przeciwpancernym kotom samobójcom, minom zapiechotnym, rosyjskim komandosom ścielących swoje ciała i odchody po polu bitwy i elokwentnym wypowiedziom przedstawicieli Młodzieży Wszechpolskiej.
Nadwozie: najlepsze były nadwozia odlewane, ale olane też były dobre. Optymalna grubość pancerza to około 1 000 000mm, musi koniecznie być w kropki i w ciapki. Taki pancerz najlepiej chronił przed koktajlami Mołotowa i pociskami spuszczanymi przez ptaśki, a także różnego rodzaju odłamkami. Dodatkowo za każdą gąsienicą powinna się ciągnąć brona do orania i plandeka przeciwko pokemonom.
Wieżyczka: w niej znajdowało się działo, ale nie zawsze (czasem znajdowano tam coś innego). Im większa rura, tym większa możliwa amunicja. Im dłuższa rura, tym większa celność. Najchętniej stosowano amunicję dum-dum, ale taką zarąbiście skuteczną.
Czołg ma też beczki na paliwo, służą one do tego żeby kadra oficerska kradła z nich benzynę jak będzie jechać na wakacje.
Skrzynia biegów: czołg ma biegi do przodu których jest więcej i biegi do tyłu których jest mniej. Wyjątek stanowią francuskie czołgi, które mają wszystkie biegi do tyłu i tylko jeden do przodu, aby mogli szybciej uciekać.
Nowinki techniczne
Najbardziej zaawansowane technicznie były ruskie czołgi, ponieważ musiały wytrzymać promieniowanie rosyjskich komandosów. Znajdowały się tam ekrany promieniochłonne, przez co miejsca było tyle, ile w ruskim czołgu. Miejsca wystarczyło już tylko na sprzęt grający zrywający z lasek ciuchy i 4 członków załogi. Osoba nr 5 musiała 24 godziny na dobę wystawać przez wieżyczkę.
Osiągi i dane techniczne
V max: od 1(kapitalistyczne świnie) do 100'000'000(mateczka rosja) km/h
Spalanie: około 1 litr jugosłowiańskiej śliwowicy na 100'000 km(ruskie czołgi) i około 50 litrów Johnnie Walkera na 1 km w przypadku kapitalistów.
Przyspieszenie od 0 do 100: kapitaliści nie osiągnęli 100 na godzinę. Rosjanie stówę robią w 3,5s(tyle co McLaren F1 lub kombajn Bizon).
Natura czołgu
Czołg się czołga oraz wyjeżdża znienacka, więc nikt go nie lubi. Występuje stadnie, bądź w osamotnieniu.