Nonsensopedia:GrafoManiak 2010: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 11: Linia 11:
** ''wiedza powszechna (historia, polityka, geografia, technika, sprzęty codziennego użytku, budownictwo, główne pojęcia fizyki, chemii i biologii, dyscypliny sportowe, instrumenty muzyczne, znane filmy, zespoły muzyczne, aktorzy i reżyserzy itp.)''
** ''wiedza powszechna (historia, polityka, geografia, technika, sprzęty codziennego użytku, budownictwo, główne pojęcia fizyki, chemii i biologii, dyscypliny sportowe, instrumenty muzyczne, znane filmy, zespoły muzyczne, aktorzy i reżyserzy itp.)''
** ''niszowe (pojęcia z dziedziny informatyki, niszowe zespoły muzyczne, utwory muzyczne, niszowi aktorzy i reżyserzy, małe miejscowości, małe gminy, czysty nonsens, postaci fikcyjne itp.)''
** ''niszowe (pojęcia z dziedziny informatyki, niszowe zespoły muzyczne, utwory muzyczne, niszowi aktorzy i reżyserzy, małe miejscowości, małe gminy, czysty nonsens, postaci fikcyjne itp.)''
* Wyboru tematu na artykuł dokonujemy z [[Specjalna:Potrzebne strony|listy potrzebnych stron]]. Artykuł kandydujący do konkursu musi mieć przynajmniej 8 linków kierujących do niego (w dniu rozpoczęcia konkursu).
* '''Wyboru tematu na artykuł dokonujemy z [[Specjalna:Potrzebne strony|listy potrzebnych stron]]'''. Artykuł kandydujący do konkursu musi mieć '''przynajmniej 8 linków''' kierujących do niego (w dniu rozpoczęcia konkursu).
* <u>'''Zapisów dokonujemy na [[Nonsensopedia:GrafoManiak 2010/Zapisy|stronie zapisów]]'''</u> w dniu rozpoczęcia konkursów. W przypadku wybrania takiego samego tematu przez dwóch użytkowników decyduje zasada ''kto pierwszy się wpisze, ten lepszy''.
* <u>'''Zapisów dokonujemy na [[Nonsensopedia:GrafoManiak 2010/Zapisy|stronie zapisów]]'''</u> w dniu rozpoczęcia konkursów. W przypadku wybrania takiego samego tematu przez dwóch użytkowników decyduje zasada ''kto pierwszy się wpisze, ten lepszy''.
* Pracę konkursową wstawiamy na swoją podstronę użytkownika (np. Użytkownik:Superpisarz/Tytułartykułu) i prosimy [[Nonsensopedia:Administratorzy|administratora]] o zablokowanie możliwości utworzenia artykułu na czas trwania konkursu, choć istnieje prawdopodobieństwo, że zrobi to sam, jeśli zauważy zgłoszenie. Zasada ta istnieje, aby zapobiec trzymaniu ''chłamu'' w przestrzeniu głównej na czas trwania konkursu. Po ocenie artykuły co najmniej przyzwoite trafią do przestrzeni głównej na zasadzie przeniesienia (autor zachowuje edycje do licznika), a słabe artykuły zostają w przestrzeni użytkownika.
* Pracę konkursową wstawiamy na swoją podstronę użytkownika (np. Użytkownik:Superpisarz/Tytułartykułu) i prosimy [[Nonsensopedia:Administratorzy|administratora]] o zablokowanie możliwości utworzenia artykułu na czas trwania konkursu, choć istnieje prawdopodobieństwo, że zrobi to sam, jeśli zauważy zgłoszenie. Zasada ta istnieje, aby zapobiec trzymaniu ''chłamu'' w przestrzeniu głównej na czas trwania konkursu. Po ocenie artykuły co najmniej przyzwoite trafią do przestrzeni głównej na zasadzie przeniesienia (autor zachowuje edycje do licznika), a słabe artykuły zostają w przestrzeni użytkownika.
Linia 18: Linia 18:
* Głosowanie odbywa się systemem punktowym. Każdy sędzia przyznaje pięć ocen najlepszym artykułom i przyznaje odpowiednio za miejsce pierwsze - 5 punktów, za miejsce drugie - 4 punkty, za miejsce trzecie - 3 punkty, za miejsce czwarte - 2 punkty, za miejsce piąte - 1 punkt. Jeśli artykułów jest więcej, nie są punktowane. Sędzia musi w swojej podstronie użytkownika zamieścić uzasadnienie swoich ocen albo w postaci tzw [[Szablon:Pee Review Table]] albo oceny opisowej.
* Głosowanie odbywa się systemem punktowym. Każdy sędzia przyznaje pięć ocen najlepszym artykułom i przyznaje odpowiednio za miejsce pierwsze - 5 punktów, za miejsce drugie - 4 punkty, za miejsce trzecie - 3 punkty, za miejsce czwarte - 2 punkty, za miejsce piąte - 1 punkt. Jeśli artykułów jest więcej, nie są punktowane. Sędzia musi w swojej podstronie użytkownika zamieścić uzasadnienie swoich ocen albo w postaci tzw [[Szablon:Pee Review Table]] albo oceny opisowej.
* Konkurs ma za zadanie zredukowanie ilości potrzebnych artykułów jak również czerwonych linków.<br/><br/><br/>
* Konkurs ma za zadanie zredukowanie ilości potrzebnych artykułów jak również czerwonych linków.<br/><br/><br/>
* Jeszcze raz - '''[[Nonsensopedia:GrafoManiak 2010/Zapisy|ZAPISY są tutaj]]'''.
* W skrócie - z wybranym artykułem z [[Specjalna:Potrzebne strony|listy stron potrzebnych]] idziesz '''[[Nonsensopedia:GrafoManiak 2010/Zapisy| tutaj i się zapisujesz]]'''.



<center><font size="7" color="white">'''ZAPRASZAMY!'''</font></center>
<center><font size="7" color="white">'''ZAPRASZAMY!'''</font></center>

Wersja z 21:18, 19 paź 2010

GRAFOMANIAK 2010


pierwsza edycja


  • Każdy zarejestrowany użytkownik może wziąć udział w konkursie bez względu na liczbę edycji. Można też stworzyć konto po rozpoczęciu konkursu. Użytkownicy niezarejestrowani mogą wziąć udział jeśli potrafią umieścić artykuł zgodnie z regulaminem w swojej podprzestrzeni użytkownika i wpisać go na listę zgłoszeń
  • Konkurs zostanie przeprowadzony w dniach 19 października - 6 listopada.
  • Ocenianie przez sędziów będzie trwało w dniach 7 listopada - 13 listopada (lub wcześniej, jeśli wszystkie głosowania zostaną zakończone przed czasem.
  • Dzień po zakończeniu głosowania zostaną ogłoszone oficjalne wyniki Lista zwycięzców.
  • Zostanie on przeprowadzony w trzech kategoriach:
    • najpotrzebniejsze (pierwsza setka na liście potrzebnych w dniu rozpoczęcia konkursu; Pierwsza setka)
    • wiedza powszechna (historia, polityka, geografia, technika, sprzęty codziennego użytku, budownictwo, główne pojęcia fizyki, chemii i biologii, dyscypliny sportowe, instrumenty muzyczne, znane filmy, zespoły muzyczne, aktorzy i reżyserzy itp.)
    • niszowe (pojęcia z dziedziny informatyki, niszowe zespoły muzyczne, utwory muzyczne, niszowi aktorzy i reżyserzy, małe miejscowości, małe gminy, czysty nonsens, postaci fikcyjne itp.)
  • Wyboru tematu na artykuł dokonujemy z listy potrzebnych stron. Artykuł kandydujący do konkursu musi mieć przynajmniej 8 linków kierujących do niego (w dniu rozpoczęcia konkursu).
  • Zapisów dokonujemy na stronie zapisów w dniu rozpoczęcia konkursów. W przypadku wybrania takiego samego tematu przez dwóch użytkowników decyduje zasada kto pierwszy się wpisze, ten lepszy.
  • Pracę konkursową wstawiamy na swoją podstronę użytkownika (np. Użytkownik:Superpisarz/Tytułartykułu) i prosimy administratora o zablokowanie możliwości utworzenia artykułu na czas trwania konkursu, choć istnieje prawdopodobieństwo, że zrobi to sam, jeśli zauważy zgłoszenie. Zasada ta istnieje, aby zapobiec trzymaniu chłamu w przestrzeniu głównej na czas trwania konkursu. Po ocenie artykuły co najmniej przyzwoite trafią do przestrzeni głównej na zasadzie przeniesienia (autor zachowuje edycje do licznika), a słabe artykuły zostają w przestrzeni użytkownika.
  • Wraz z upływem terminu przeprowadzania konkursu wcześniej powołani sędziowie (lista (i głosowanie) tutaj) będą mieli wyznaczony okres czasu na wystawienie swoich ocen. Zależnie od ilości zgłoszeń ogłoszenie wyników może trwać dłużej, ale będziemy szantażować sędziów, aby nie dali du*y i wystawili oceny na czas. Głosowanie zostanie przeprowadzone tutaj.
    • UWAGA: Sędziowie mogą uczestniczyć w konkursie w każdej innej kategorii, w której nie sędziują.
  • Głosowanie odbywa się systemem punktowym. Każdy sędzia przyznaje pięć ocen najlepszym artykułom i przyznaje odpowiednio za miejsce pierwsze - 5 punktów, za miejsce drugie - 4 punkty, za miejsce trzecie - 3 punkty, za miejsce czwarte - 2 punkty, za miejsce piąte - 1 punkt. Jeśli artykułów jest więcej, nie są punktowane. Sędzia musi w swojej podstronie użytkownika zamieścić uzasadnienie swoich ocen albo w postaci tzw Szablon:Pee Review Table albo oceny opisowej.
  • Konkurs ma za zadanie zredukowanie ilości potrzebnych artykułów jak również czerwonych linków.


  • W skrócie - z wybranym artykułem z listy stron potrzebnych idziesz tutaj i się zapisujesz.


ZAPRASZAMY!