Władca Pierścieni: Podbój

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 19:02, 5 wrz 2017 autorstwa Ostrzyciel (dyskusja • edycje) (wstępnie odgruzowane, niechaj przyszłe pokolenia będą wdzięczne)

Szablon:Inkubator otwarty No, ulecz mnie! Jestem Aragornem no zaraz ich tu rozwalę, boty jedne! No uleczaj mnie!

Noob grający w Władca Pierścieni: Podbój, mówiący do botów

Władca Pierścieni: Podbój (ang. De Lord of de Rings: Konkłest) – gra akcji stworzona przez Pandemonic Pandemic Studios i wydana w styczniu 2009 roku.

Wojna o Pierścień

Kampania osobowa po stronie dobra oparta na filmie.W pierwszej misji w Helmowym Jarze zabijamy setki małych pedałów (gruntów) po czym zmieniamy się w Aragorna i wygrywamy misję. W Isengardzie ponownie niszczymy orków i niszczymy Zaskrońcowego Żmijowego Języka. Dalej, zmieniamy się w enta. Na koniec zmieniamy się w Gandalfa i musimy zabić Sarusrama Sarumana. Niestety Gandalf upojony zielem spada z wieży Isengardu. Musimy zatem zmienić się w scouta i zajść Sarumana od tyłu. W trzeciej misji w Morii rozwalamy orków Gimlim. Dzięki jego kombosowi (super pierdnięcie) jest to łatwe zadanie. Niestety Kurdupel zostaje przepchnięty przez roje paskudnych, wielkich śmierdzieli (trolli) i spada w Otchłań. Później znowu zmieniamy się w Gandalfa (który jest o dziwo już biały) i niszczymy Płomień Udunu uderzeniem laską. Kolejną czwartą misją (oj dużo tego) jest Osgiliath. Ponownie niszczymy roje zielonego paskudztwa (ech, nużące już to) i zmieniamy się w Faramira robiąc ogniste młynki oraz chroniąc naszego małego przyjaciela z pierścieniem. Później przychodzi czas na obronę białej fortecy. Utrzymujemy pozycje i niszczymy oblężnicze wieże. W końcówce (ile razy!) Gandalf upojony fajkowym zielem pomaga nam w misji. Szósta misja rozgrywa się na polach Pelennoru. Rozwalamy oblężnicze wieżę i śmierdzieli. Dalej niszczymy wielkiego słonia z serem zamiast głowy Mumakila. Pomaga nam w tym Legolas. Niestety Theoden spada z konia i kopie w kalendarz. Musimy rozwalić Króla Nazgûli. Niestety nie można zrobić tego sikającym ze strachu przed Nazgûlem żołnierzem, dlatego zmieniamy się w Éowinę. Laska zachodzi Gościa od tyłu (ble!). Król ginie i wygrywamy misję.W przedostatniej misji walczymy z orkami w Minas Morgul. Zmieniamy się w Aragorna który rozCenzura2.svgł wszystkich swoją armią duchów oraz niszczymy kryształy mocy i naszych kochanych Nazgûli. W ostatniej misji[1] zmieniamy się w Gandzialfa, Aragorna, Legolasa lub kurdupla. Robimy rozpierduchę i rozwalamy Orc Captainów. Na koniec niszczymy Rzecznika Saurona (radzę nie patrzeć na jego mordę – mogą śnić się poźniej koszmary). Kończymy Łor of the Ring i odblokowujemy Rajs of Sauron. Na szczęście kampania po Złej Stronie Mocy jest krótsza.

Narodziny Potęgi Saurona

W pierwszej misji wcielamy się w naszych pięknych Nazgûli i straszymy orków (którzy chcieli zagarnąć pierścionek) po czym zabijamy Fredzia Froda. To niestety trudne zadanie, gdyż kurdupla trudno jest zauważyć. W drugiej misji wcielamy się już niestety w naszych odbytogłowych orków w Osgiliath i rozwalamy roje pedałowatych ludzików. Na deser pozostaje Faramir (którego jak każdego najłatwiej zajść od tyłu). Dalej niszczymy ludzików w Minas Tirith i zmieniamy się w Sarumana, który jara się zielem z białego drzewa. W czwartej misji jesteśmy w Morii. Nawet fajna misja. Zabieramy ludzikom kamień filozoficzny Balroga i robimy wielką rozpierduchę warriorem a później magiem. Na koniec zmieniamy się w Sam Wielki Płomień Udunu i niszczymy kurdupla Gimlego. W następnej misji rozwalamy ludzików trollami, orkami i słonikami. Wchodzimy na Wichrowy czub (530m n.p.m.) i rozwalamy Aragorna Sarumanem lub kim? Naszym ukochanym scoutem. W przedostatniej misji zabijamy pięknych elfów w Rivendell na koniec zmieniamy się w Wielkiego Władce Barad-dûr (niech będzie wysławiane jego imię) Saurona. Rozwalamy partnera Gandalfa, Elronda i Orlando Blooma Leoglasa. W ostatniej misji niszczymy naszych słodkich, ukochanych kurduplów – hobbitów. Zmieniamy się w Balroga i fajczymy entów, po czym niszczymy Gandalfa[2] Tym-Którego-Imienia-Nie-Wolno-Wymawiać. Po wykonaniu tego zadania wygrywa się grę, czego nikt nie zrobił, bo każdy umarł z nudów w trakcie przechodzenia.

Klasy

  • Wojownik – zwykły tanker pomocny przy niszczeniu roju ludzi lub orków. Może rzucać zajefajnym toporkiem zadającym w chCenzura2.svgj obrażeń. Umie również robić super ogniste kombosy, takie jak ślizganie się po ziemi.
  • Mag – dziadek z brodą u ludzi lub grubas u orków. Chodzi z laską uderzając nią o ziemie i robiąc pole magnetyczne. Umie rzucać protego oraz błyskawicę, pełniącą też rolę latarki. Wyrzuca też ze swojego ciała fireballa. Posiada „ręce, które leczą”.
  • Łucznik – umie kopać, posiada nawet łuk i o dziwo umie też niego strzelać. Może strzelać ognistą, zatrutą lub trzema na raz strzałami. Jak się rozpędzi robi serie z łuku jak z Kałacha. Mile widziane są też headshoty.
  • Skrytobójca – znany też pod nazwą Ezio Auditore lub Altaïr. Umie robić kombosy swoimi sztylecikami np.młynek i wejście smoka.Rzuca też swoimi super bombami. Najważniejsza jednak jego cecha to niewidzialność. Umie stać się niewidzialny na jakiś czas po czym zachodzić od tyłu i hm..hm.. to czytają dzieci. Najbardziej pomocny przy niszczeniu herosów.

Rozgrywka

W grę można grać samemu lecz nie sprawie to w tym wypadku przyjemności, więc lepiej grać na dwóch (i tak będzie nudno).

Przypisy

  1. Wreszcie!
  2. Łatwe zadanie, bo Gandalf jest nieźle zjarany