Użytkowniczka:Coincidence?/DVP

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
< Użytkowniczka:Coincidence?
Wersja z dnia 21:40, 2 sty 2015 autorstwa Coincidence? (dyskusja • edycje) (Dodanie pół przyszłego artykułu.)
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)
Plik:01.PNG
Świat w Castle Cat 1. Ładny, nieprawdaż?
Plik:02.PNG
Bardzo normalne zjawisko - kaktusowa rakieta.

Ta gra jest głupia, bo nie da się w niej strzelać!

Każdy gracz o Castle Cat 1.

WTF?!

Każdy gracz o latających rybach[1] w Castle Cat 2.

Jak tu się strzela?

Zaawansowany inaczej gracz o Castle Cat 1.

Ahahahahahahahaha(...)haha!

Każdy gracz o bossie w Castle Cat 2.

Castle Cat - Gra przeglądarkowa stworzona przez studio Mausland. Gracz wciela się w niej w tytułowego kota z zamku i musi (w zależności od części) dojść na szczyt zamku/przejść Miami/dojść do Las Vegas/uwolnić księżniczkę[2].

Rozgrywka

Castle Cat

Gracz musi dojść na szczyt zamku i tam rozprawić się ze smokiem uderzając w niego. W czasie drogi zbierać musi naćpane clowny oraz uważać na tornada i rycerzy[3]. Nie da się tu strzelać, ma się jeden pasek życia i często się ginie, więc gra kończy się wywaleniem komputera przez okno przez 99% graczy.

Castle Cat 2

Gracz musi przejść przez Miami, aż do bossa, którym jest jeden z członków Mausland[4]. Można tu już strzelać oraz jest to jedyna część w której da się zmieniać muzykę[5]. W czasie drogi trzeba niszczyć naćpane ośmiornice, samochody, jakieś kraby oraz...latające ryby. Bonusami nie są tu naćpane clowny, a plażowiczki w bikini. Tutaj gra kończy się wywaleniem klawiatury tylko przez użytkowników Maca[6].

Castle Cat 3

Gracz musi dojść do Las Vegas i pokonać bossa, którym jest sfinks[7]. W tym czasie trzeba zabijać węże, kosmitów i rakiety z kaktusów[8]. Chyba najlepsza część gry, bo można strzelać, kupować życie i amunicję oraz ma się trzy paski życia, a także ginie się rzadziej. Gdy natomiast dojdzie się do Las Vegas trzeba też zabijać jakieś dziwne, czarne, skaczące i wybuchające po zabiciu ludki oraz nowy rodzaj węży. Tutaj bonusami są przed Las Vegas zielone kulki zaBlad.pngające po niebie, a w Las Vegas jackpoty. Gra kończy się wywaleniem klawiatury przez tych samych ludzi co w Castle Cat 2.

Castle Cat 4

Gracz musi przejść przez Jedyny Słuszny Kraj i odnaleźć księżniczkę Pussy uwięzioną w lochach przez Dungeon Dog. W czasie drogi trzeba zabijać roboty strzelające w nas prądem, wielkich, czerwonogłowych ludzi, zielone helikoptery które z chęcią w nas strzelają oraz szkielety. Mamy tu tylko jedną broń, a mianowicie laser, który można ulepszyć. Życie odnawia tu...piwo[9]. Nie ma tu bonusów, choć w jednym momencie są gwiazdki - bonusy. Gra kończy się wywaleniem Kompjutera przez tą samą grupę ludzi co w części 2 i 3.

Świat według Castle Cat.

Świat według Castle Cat składa się tylko z Miami, Las Vegas i Jedynego Słusznego Kraju. Jednak i te kraje nie przypominają dobrze nam znanych, prawdziwych. Te trzy miasta wyglądają tu tak:

Miami

  • Występują tu naćpane ośmiornice.
  • Samochody są tylko żółte.
  • Wszystkie statki są tylko białe i czarne.
  • Zamieszkują tu latające ryby.

Las Vegas

  • Na okrągłych kaktusach z oczami i ustami można skakać jak na trampolinie.
  • A zwykłe kaktusy to rakiety latające w prawo i w lewo dopóki ich nie zabijesz.
  • Na pustyni są czasem czaszki oraz beczki z czymś złym.
  • Na pustyni mieszkają kosmici.
  • Można na niej też znaleźć sklep w którym naćpany policjant sprzedaje kule do armat, maczugi, ubranie żółte z czarnymi plamami i dodatkowe życie.
  • Po niebie latają zielone kulki.
  • Na ulicach Las Vegas roi się od jackpotów.
  • I węży.
  • Jest tam też tajemniczy sklep, do którego nie da się wejść, bo przerzuca cię do nowej lokacji.
  • Można tam też spotkać niezidentyfikowane, czarne ludki, które wybuchają po zabiciu.
  • I polatać po zmieniającym kolory niebie, jako naćpana pszczoła oraz zbierać kwiaty - bonusy.
  • Z niewiadomych powodów sfinksy emigrowały z Egiptu do Las Vegas.

Jedyny Słuszny Kraj

  • Można tam spotkać roboty, które do nas strzelają prądem.
  • Zwierzęta mają duże oczy (oprócz ptaków).
  • Czasami można spotkać wysokie, czerwonogłowe osobniki ubrane na czarno i niebiesko.
  • Są tu tylko zielone samoloty helikoptery.
  • Do restauracji wpuszczają tylko naćpanych.
  • Są tu smoki.
  • W studni pływają ryby oraz jest rozwidlenie z dodatkowym życiem.
  • Piwa odnawiają życie.
  • Szkielety chodzą.
  • W podziemiach są robopsy które strzelają rakietami.
  • Gdzie nie pójdziesz, masz zagrodzone kamieniami przejście.

Przeciwnicy

  • Szablon:T Występują tylko w pierwszej części gry. Nic nie robią, tylko chodzą w te i we wte po swojej chmurze, ale po ich dotknięciu tracimy życia.
  • Szablon:T Również występuje tylko w pierwszej części gry. Pojawia się na niektórych poziomach i leci w górę. Po jego dotknięciu wywraca nami na wszystkie cztery strony świata i tracimy życie.
  • Szablon:T - Występują tylko w drugiej części gry. Skaczą sobie w miejscu i nic nie robią, ale gdy ich dotkniemy, tracimy życie.
  • Szablon:TRównież występuje tylko w drugiej części gry. Jeździ w prawo i w lewo, a jego dotknięcie kończy się utratą żyć.
  • Szablon:T Także występują tylko w drugiej części gry. Latają w każdym miejscu i dzięki temu możemy łatwiej tracić życia. Nooby nie wiedzą, do czego służy w tej grze spacja[10], dlatego często od tego giną.

(...)


Bossy

  • Szablon:T Boss pierwszej części gry. Jest to po prostu wielki, pomarańczowy smok z srebrnymi uszami, który zieje na ciebie z każdej strony ogniem. Wbrew pozorom nie jest trudny do pokonania, ale rzeczywistość pozostaje nieubłagana.
  • Szablon:T Boss z drugiej części gry. Jest on -z tego co można przeczytać przy końcu gry- jedną z osób z Mausland. Siedzi w czymś, przypominającym rozkrojoną na pół ośmiornicę i skacze na nas. Niby nie trudno go pokonać, lecz skacze w takie miejsca, w których można by czuć się bezpiecznym i....
  • Szablon:T Pierwsi bossowie z trzeciej części gry. Jest to po prostu para homo cyklopów[11]. Najłatwiejsi bossowie, gdyż skaczą w prawo i w lewo, a czasem znikają. Wystarczy stać na dachu pobliskiego budynku i strzelać. Tylko noob ginie w walce z nimi.
  • Szablon:T Ostatni boss z trzeciej części gry. Jest to po prostu kamienny, jeżdżący sfinks, który strzela w nas laserami z oczu. Także jest tym najłatwiejszym. Po jego zabiciu gra się kończy.
  • Szablon:T Boss z czwartej części gry. Jest to po prostu czerwony robopies strzelający w nas rakietami. Jeździ z prędkością światła i poruszanie się przy nim to tylko jedna możliwość - skakanie. Po jego zabiciu uwalniamy księżniczkę Pussy i gra się kończy.

(...)

Przypisy

  1. Też nie wiem, co brali twórcy gry robiąc takich wrogów.
  2. Bo taki jest cel czwartej części.
  3. Ciekawe jest, jak oni znaleźli się na chmurach.
  4. Naprawdę! Jak nie wierzysz, to obejrzyj Let's Play na Youtube.
  5. Niestety, są tylko dwie piosenki, a ta druga to gCenzura2.svgno.
  6. Bowiem czasem CTRL odpowiedzialny za strzelanie wywala do pulpitu.
  7. Sto punktów dla tego, kto powie, co sfinks robił w Las Vegas.
  8. +100 punktów za odpowiedź, co ćpali twórcy.
  9. Takie rzeczy tylko w Niemczech.
  10. Służy do rzucania maczugami.
  11. Czyżby twórcom kończyły się pomysły na bossów?