The Sims

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 20:45, 16 mar 2007 autorstwa Szoferka (dyskusja • edycje) (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to D@mi. Autor wycofanej wersji to 83.29.130.198.)

The Sims (popularniej simsy) - przełomowa gra komputerowa, w której w niezwykły sposób możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców simami), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego ogrom funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom domek dla lalek, a sadystom pozwala się wyładować.

Zasady

Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do kopulacji (niestety, nie widać jej na ekranie). Zwykle jednak simowie kończą na dnie basenu (wirtualny odpowiednik topienia Barbie w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamykani w izolatce 2x2, by w końcu umarli (to już nowość).

Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje zabawę domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji - sami dobieramy simom dom, lub budujemy według własnego gustu (sik!). Do tego kupujemy simom wyposażenie według własnego gustu (ewentualnie własnego bezguścia).

Historia

Pomysł na symulację życia narodził się w łepetynie Billa Wrighta (jak by było mało Billów!). Został on uznany przez środowisko informatyczne za szatański i bluźnierczy (i do tej pory jest uznawany). Wright znalazł jednak gdzieś ludzi, którym podobał się ten pomysł i zaczęli robić. Ostatecznie gra ukazała się w roku 2000 i okazała się wielkim hitem (gra w nią 78 954 431 osób). Jakże wielu satanistycznych bluźnierców stąpa po Ziemi naszej.

Szablon:Stubinf