Polanie 2

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 10:02, 23 lip 2011 autorstwa Kadrian (dyskusja • edycje) (done!)
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

Masz jakiś problem?

Dres Drwal po kliknięciu na niego

Szablon:Tgra na piecyk, należy do gatunku strategii z elementami RPG[1]. Głównym celem gry jest jej ukończenie, tj. pokonanie przeciwników zanim oni to zrobią z nami. Twór ten posiadał bardzo ładną grafikę[2] i klimatyczną[3] muzykę. Ponieważ za granicą ludzie nie wiedzieli kim byli Polanie (wy zapewne też nie), grę nazwano tam Knight Shift, co i tak jej nie pomogło.

Świat gry

Świat gry to teren dawnej Polski – dzikiej, porośniętej lasami i inna roślinnością, po której grasowały dzikie zwierzęta. W sumie niewiele się od tego czasu zmieniło, tylko zwierzęta wyginęły. Wydarzenia w grze dzieją się ok.[4] na 200 lat przed Aneksją Polski przez Watykan. Magia była wtedy dozwolona nie tylko w WOWie i nie było problemów z ogrzewaniem – ludzie nie musieli palić innych na stosach.

Tryby gry

  • Szablon:Tprzyjdzie nam pokierować niedojebem księciem Mirkiem (Mirko, a nie Mirek), który był na tyle durny, że zaczął wpuszczać do zamku każdego kto go ładnie poprosi. Wkrótce po tym książę zostaje przez jednego z nich wysłany do... w sumie to nie wiadomo gdzie, bo Polska była jeszcze wtedy pogańska. Jego niania jest jednak zdolnym magiem i wyciąga go z zaświatów. Trochę to jednak trwa i przez czas nieobecności owy przybysz zrobił w Polsce magiczny chaos, którego skutki odczuwamy do dziś.
  • Szablon:Tbierzemy pod swoje berło jakieś zadupie jedną wioskę i musimy ją rozbudować, tak by odpowiadała wymaganiom UEFA co do Euro. Nie trzeba się śpieszyć, mamy na to dokładnie 1200 lat.
  • Szablon:Tcoś jak Tibia tylko, że z ładniejszą grafiką (w ogóle z jakąkolwiek grafiką jeśli chodzi o ścisłość). Łazimy po mapie, wykonujemy zadania, zdobywamy kasę, kupujemy lepszy sprzęt, wykonujemy jeszcze trudniejsze zadania, zdobywamy więcej kasy, kupujemy jeszcze lepszy sprzęt...

Postacie w trybie RPG

Ciekawostki

  • Głównym środkiem płatniczym w grze było mleko dostarczane przez krowy. Zwierzęta te, podobnie do Łowcy, także potrafiły stawiać pułapki.
  • Ojciec Mirka okazał się bardzo puszczalski,co stało się przyczyną kłopotów w państwie. Nic dziwnego, że Polacy Polanie chcieli jak najszybciej przyjąć religię chrześcijan.
  • W grze ukazano fakt historyczny – konflikt Polan z Wieletami. Ciekawe, że rozwiązano go za pomocą magii.

Przypisy

  1. I nie chodzi tu o granatnik
  2. W 2003 roku
  3. Czyli zmieniającą się wraz z porą roku i klimatem
  4. Kto by to liczył
  5. Ale i tak nie miała nic pod spodem