Silnik

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Wrrrrrrrrrrr !!!

Silnik o tym artykule, na dwie sekundy przed zepsuciem się.

Bóg wybacza, Motór nigdy!!!

Moralno-teologiczny aspekt bycia silnikiem/motórem.

Silnik (a właściwie Motór) – skomplikowane urządzenie, znajdujące się w innym urządzeniu, sprawiające, że dane urządzenie działa. Silnik ma właściwie dwie funkcje: sprawiać, ze dane urządzenie działa tudzież psuć się, sprawiając, ze dane urządzenie przestaje działać. Częściej występującą funkcją jest ta druga. Kiedyś (na Dieselu) kiedy brakło paliwa, szło się do najbliższego sklepu i kupowało się olej słonecznikowy – działał. Z technicznego punktu widzenia-silnik to jest takie małe... coś. Sprzęt ów jest hetero, bo zazwyczaj tłok chodzi w cylindrze-a nie w wydechu. Kanapki z niego robione są smaczne i pożywne, ale ciut ciężkostrawne. Tak jak i ten artykuł.

Rodzaje silników

  • elektryczny - częściej kopie niż działa,
  • spalinowy - generalnie robi Wrrrrrrrrr !!!, po czym przestaje działać,
  • parowy - do jego obsługi trzeba dwóch ludzi, a i tak nie działa,
  • ekologiczny - np. koń - jak nie dasz mu jeść, to nie działa,
  • hybrydowy - nikt, włącznie z konstruktorami nie wie, jak powinien działać, więc nie działa.

Naprawa silnika

Fenomen świetlny, sygnalizujący, że naprawa silnika/motóra się powiodła.

Naprawa wszelkiego rodzaju silników odbywa się przy pomocy śrubokręta. Polega ona z grubsza na włożeniu śrubokręta silnika i ponownej próbie jego uruchomienia. Jeżeli w wyniku tych działań nie nastąpi wybuch oraz zejście naprawiającego oraz jeżeli silnik nadal nie działa, należy bezradnie rozłożyć ręce oraz wygłosić kwestię No to ja już nie wiem!.
Silniki elektryczne można naprawiać przez włączenie wtyczki do gniazdka, spalinowe - przez dolanie benzyny do baku. Są to jednak praktyki ryzykowne i rzadko polecane przez prawdziwych fachowców w naprawianiu silnika. Najlepszym narzędziem umożliwiającym reperację tego cudu techniki jest telefon komórkowy (wersja blond), oraz szeroko pojęty młotek ("spokojnie prezesie, sie wykhlepie"). Kiedy sprzęcior z silnikiem oddajemy w fachowe ręce, możemy otrzymać go jeszcze bardziej zepsutym niż był, a na dodatek ze starymi częściami-ot paradoks silnikowy.

Różnica pomiędzy naprawą silnika a komputera

Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego silnika nie doprowadzi do jego samonaprawy. Czterdziestokrotne włączanie i wyłączanie zepsutego komputera - niekoniecznie...

Szablon:Stubtech