Left 4 Dead 2
So we gotta set up to rock and then fight zombies? This is the best day of my life!
- Ellis o apokalipsie[1]
Ellis: Holy shit, guys! KIDDIELAND!
Nick: He's like a five year old. With guns. And comprehensive grasp of every swear word in the English language.
- Kompletna definicja Ellisa, opracowana na poczekaniu przez Nicka[2]
Szablon:T niegodny następca poprzedniej części, wyprodukowany przez Turtle Rock Studios (wtedy nazywało się Valve South i należało do Valve Software[3]), wydany znowu przez Valve. Zasady gry zostały takie same, pojawiło się tylko dużo nowych broni, trybów gry i innych rzeczy, które można było zrobić źle, a bez których gra nie sprzedałaby się w wystarczającym nakładzie.
Zmiany w porównaniu z poprzednikiem
Dwukrotne sprzedanie tego samego, niezmienionego produktu byłoby trudne nawet w kraju tłuszczem i colą-light płynącym, dlatego Valve z naszym ukochanym Gabenem na czele wprowadziło szereg zmian, mających za zadnie oszukać frajerów odświeżyć nieco przestarzałą, bo wydaną aż jeden rok wcześniej grę:
- nowi Ocaleni,
- nowi Specjalni Zainfekowani,
- nowe bronie, w tym bronie białe,
- jeden nowy tryb gry,
- system tzw. Mutacji,
- jeszcze kilka mniej znaczących zmian, za to równie wkuwiających.