Portal (gra)
JA CHCĘ CIASTO!
- Standardowa reakcja gracza kończącego testy
A czemó nie moge zaszczelić wiezycek?
- Noob o Portalu
Szablon:Tgra logiczno-przygodowa produkcji Valve. Głównym celem gry jest przedostanie się przez ściany i różne inne przeszkody na drugi koniec pokoju, jakby nie można było iść przez środek. A nie można, bo zwykle jest woda/ziema/hemoglobina/dwutlenek węgla/sztuczna inteligencja/wielki dół[1].
Ten artykuł przeszedł przez głosowanie na SDU. Zobacz przebieg głosowania. |
Fabuła części pierwszej
Budzisz się w jakimś laboratorium. Nie wiadomo jak, nie wiadomo kiedy. Tak czy siak słyszysz głos jakiegoś komputera,
który oznajmia, że przetestujesz najnowszy model odkurzacza technologię portali. Wkurzasz się, dlaczego akurat ty, ale chcąc nie chcąc, podejmujesz się to zrobić. Żebyś nie musiał się długo zastanawiać, maszyna oferuje Ci ciasto. To zdecydowanie wystarczy, prawda? W niektórych komorach widzisz napisy na ścianach nabazgrane przez jakiegoś psychola, któremu niezbyt podoba się wykonanie tego ciasta. Ignorujesz to i idąc dalej, trafiasz do spalarki, z której uciekasz. Docierasz do pomieszczenia z głównym komputerem, niszczysz go i wydostajesz się z ośrodka. Niestety, tracisz przytomność, a jakiś robot zabiera cię z powrotem do budynku.
Niebezpieczeństwa
W grze jest ich całe mnóstwo, oto niektóre z nich:
- Szablon:Tjak dostaniesz, to leżysz.
- Szablon:Tjak dostaniesz, to nie leżysz.
- Szablon:Tjak Cię dotknie, to leżysz.
- Szablon:Tsą milutkie, zawsze grzecznie się z tobą witają i zajmują miłą rozmową[2].
Przypisy
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny gier. Jeśli umiesz grać nie tylko na nerwach – rozbuduj go.