Użytkownik:Dronerczyk/brudnopis/strony/Lance Stroll

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

I don't know…

Lance Stroll

Chłopak ma ogromny potencjał, tylko musi go odblokować.

Lawrence Stroll o jego synu

Lance Stroll (właściwie Lance Strultovitch), znany również jako Franca Troll oraz Daddy’s Ca$h (ur. 29 października 1998 roku w Montrealu) – kanadyjski kierowca Formuły 1. Chodzący (i jeżdżący) dowód na to, że pieniądze mogą kupić wszystko poza formą. Ku zdziwieniu wszystkich zgarnął kilka osiągnięć, które potem obrosły kurzem i pyłem z jego głupich aczkolwiek częstych wypadków.

Kariera

Lance był jeszcze dzieckiem, kiedy odkrył świat samochodów. Kiedy ten odkrył jego oblicze, dostał zauroczenia i od tamtej pory postanowił sobie, że zostanie kierowcą F1. Czym prędzej przystąpił do czynów i już w wieku 10 lat zaczął się ścigać w gokarcie. Udało mu się wygrać kilka kanadyjskich pucharów, a nawet zostać Kierowcą Roku 2009, co wywołało nie lada radość. Jak tylko się dostał do programu rozwojowego Ferrari, sukcesy zaczęły mu powoli uciekać, ale nie na tyle aby jego kariera wyhamowała.

Potem przyszedł rok 2014, w którym miał okazję pościgać się z innymi cwaniakami jak on na Florydzie, a także z impetem wjechać do Formuły 4 i jeszcze wygrać tytuł mistrzowski. Do dziś niektórzy się głowią, w jaki sposób udało mu się tak łatwo ograć F4, że mógł świętować jeszcze przed rozegraniem ostatniego wyścigu (tym bardziej że na Florydzie nie szło mu najlepiej).

Test bolidu nowej generacji, planowany na 2015 rok

W nieoczekiwanym zbiegu okoliczności Stroll wyruszył na kampanię podboju F3 – ta się przedłużyła o rok.

Williams w prezencie

Proszę państwa, jak go bolid Williamsa cieszy…

Widząc nieuniknione nadejście upadku Williamsa, Stroll wykupił prawa do uciekł do Force India, aby później je przemianować na całkowicie niezależny zespół Racing Point. Poprzedników zaś zostawił z niczym.

Force India

Początek sagi Daddy's ca$h

W roku 2019

W roku 2020 rozgoryczony Stroll zaczął marzyć o supersamochodzie. Samochodzie, który nareszcie pozwoli mu odblokować jego potencjał. Jego wołania zostały wysłuchane, a w garażu pojawił się Racing Point[1] pomalowany w kozacki wzorek koloru różowo-białego. Już po wycieczce do Austrii pojawił się uśmiech zachwytu. Niestety nic nie wiedział o byciu obserwowanym. A potem się zdziwił, że banda żabojadów doniosła FIA o zakupie Mercedesów. Jednak sędziowie stwierdzili tylko przerobione hamulce, co spowodowało straty w wysokości 400 000 euro oraz zabranie 15 punktów zespołowi. Do Turcji poleciał poleciał tak jak zwykle, tzn. z podejściem „może mi się uda”, mimo że usłyszał o ślizgawicy spowodowanej przez deszcz i remont toru. Pomogło mu to dostać się do Q3, gdzie okazał się sensacyjnie szybki. Nawet Latający Holender nie był w stanie zatrzymać Kanadyjczyka przed pole position! Stroll zaczął się cieszyć jak dzieciak po dostaniu dodatkowego kieszonkowego. W wyścigu już było gorzej, ale miał okazję poprowadzić i zgarnąć punkty.

Mimo wszystko nadal okazał się gorszy od Pereza, który miał wylecieć po tym sezonie. Żeby ironii stało się zadość, pokonał Strolla w Turcji, dwa wyścigi później wygrał w wielkim stylu, ocalił karierę i jeszcze dostał awans do Red Bulla. Istne szaleństwo.

Aston Martin

Po tym jak wiecznie młody Alonso przeszedł do zespołu, dotychczasowy świat zupełnie się rozsypał.

Osiągnięcia

Wśród spektakularnych osiągnięć Kanadyjczyka można wskazać:

  • jedno(!) pole position;
  • trzy podia, każde na 3. miejscu;

Strohballen.gif

Krytyka

Największym z nich jest The Nerve pod przewodnictwem Brytyjczyka z irokezem[2], który swoją działalność opisuje jako „konstruktywną krytykę“.

  • brak rozwoju: pomimo 7 lat doświadczenia w Formule 1 i dużych starań, nie potrafi znaleźć lepszego tempa. Dodatkowo powtarza głupie błędy z przeszłości.
  • deluzyjne kłamstwa: w wywiadzie opowiadał, jak system superlicencji ma zapobiec kierowcom z wypchanym portfelem, podczas gdy on sam wszedł do F1 dzięki wpłacie w wysokości 80 milionów dolarów;
  • idiotyzm: nadzwyczaj często nie ma pojęcia, co się wokół niego wyprawia;
  • kraksiarstwo: częstotliwość wypadków jest dość wysoka i niekiedy przewyższa ich dotkliwość;
  • marne maniery: zaatakował trenera osobistego, podczas gdy to on sam odpadł w Q1 tracąc aż 1.122 sekundy do Alonso;
  • tatusyństwo: sukcesy przypisuje sobie, mimo że je zawdzięcza mocnej dedykacji ojca.

Ciekawostki

  • Jego styl bycia jest inspirowany karierą Tomisława Tajnera.
  • Wbrew opiniom ekspertów ma dobre perspektywy na przyszłość.
  • Nazwisko trafnie odzwierciedla jego charakter.

Przypisy

  1. Właściwie to był bolid Mercedesa z sezonu 2019, tylko nikt nie miał o tym wiedzieć
  2. Zbiór materiałów wideo wspomnianego gościa