Install party

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „14:25, 19 lis 2024” przez „185.6.54.98 (dyskusja)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)
Ten artykuł odznaczono Słoniem jakości. Może to nie medal, ale tekst nadal jest fajny.
Popita na install party

Install party – impreza, odmiana lan party, której celem jest granie w jakąś z idiotycznych gier FPP, RTS lub podobnych, na przykład Quake lub Counter-Strike, jednak 97% czasu przeznaczone jest na instalowanie gier lub programów umożliwiających granie. Średnio na 2 minuty grania przypada 58 minut instalowania. O dziwo młodzi ludzie nie poddają się tak łatwo, i nawet po piątej nieudanej reinstalacji Windowsa, osiemnastej wypalonej płycie z Warcraftem (pirackiej, a jak myślicie?), i pięćdziesiątym „kCenzura2.svg mać!!” nie popadają w załamanie nerwowe, a jedynie stan lekkiego poddenerwowania (takiego samego jak pingwiny z Afrykańskiego Stowarzyszenia Sprzedawców Kiełbasy).

Podział[edytuj • edytuj kod]

  • Godzina 1. – Zbiórka śmiałków, i rozstawianie komputerów, instalowanie gier;
  • Godzina 2. – Łączenie sieci i instalowanie gier;
  • Godzina 3. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, oczywiście nieudana;
  • Godzina 4. – Poszukiwanie cracków i seriali;
  • Godzina 5. – Instalowanie gier, do tego z crackami;
  • Godzina 6. – Kolejna próba zagrania (jeszcze bardziej nieudana);
  • Godzina 7. – Ktoś wpada na genialny pomysł przeinstalowania systemów;
  • Godzina 8. – Przeinstalowywanie systemów;
Okolice dziewiątej godziny imprezy
  • Godzina 9. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 10. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 11. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 12. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 13. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, na nowo przeinstalowanych systemach, oczywiście nieudana;
  • Godzina 14. – Rozchodzenie się do domów, dotyczy tylko tych, którzy nie doznali stanu lekkiego poddenerwowania.

Możliwe zakończenia[edytuj • edytuj kod]

  1. Po paru godzinach udaje się to wszystko jako tako ogarnąć i uda się paręnaście minut pomłócić – zdarza się dość rzadko.
  2. Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli bezcennych afrykańskich kaktusów.
  3. Wszystkim udaje się podłączyć (!) a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale okaże się, że wszyscy są noobami, nie umieją grać i mają staty rzędu 2:42 w kanterze.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]