Czołg
Czołg – luksusowy pojazd z funkcjami militarystycznymi.
Pradzieje
Historia czołgu jest tak stara jak Leszek CZeszek. Prawdopodobnie to ten właśnie makaroniarz walnął w notatniku pierwszą grafę czołgu. Później na jakiś czas zaniechano tego pomysłu. Powrócił on do życia dopiero w XX w.
Budowa
Czołg składa się z podwozia, nadwozia, wieżyczki, czterech pancernych i psa. Pierwsze czołgi były budowane już w Starożytnym Egipcie z drewna, były one napędzane benzyną z papirusu. Dzisiejsze czołgi zbudowane są z aluminium i są pozłacane.
Podwozie: najlepsze czołgi budowane były na podwoziu gąsienicowym. Budowano też czołgi na kołach, ale to już nazywały się " sprawy". Podwozie było odpowiednio wzmacniane przeciwko np. przeciwpancernym kotom samobójcom, minom popiechotnym, rosyjskim komandosom ścielących swoje ciała i odchody po polu bitwy i elokwentnym wypowiedziom przedstawicieli Młodzieży Wszechpolskiej.
Nadwozie: najlepsze były nadwozia odlewane, ale olane też były dobre. Optymalna grubość pancerza to około 1 000 000mm, musi koniecznie być w kropki i w ciapki. Taki pancerz najlepiej chronił przed koktajlami Mołotowa i pociskami spuszczanymi przez ptaśki, a także różnego rodzaju odłamkami. Dodatkowo za każdą gąsienicą powinna się ciągnąć brona do orania i plandeka przeciwko pokemonom.
Wieżyczka: w niej znajdowało się działo, ale nie zawsze (czasem znajdowano tam coś innego). Im większa rura, tym większa możliwa amunicja. Im dłuższa rura, tym większa celność. Najchętniej stosowano amunicję dum-dum, ale taką zarąbiście skuteczną.
Czołg ma też beczki na paliwo, służą one do tego żeby kadra oficerska kradła z nich benzynę jak będzie jechać na wakacje.
Skrzynia biegów: czołg ma biegi do przodu których jest więcej i biegi do tyłu których jest mniej. Wyjątek stanowią francuskie czołgi, które mają wszystkie biegi do tyłu i tylko jeden do przodu, na wypadek jak by wróg pojawił się z tyłu.
Nowinki techniczne
Najbardziej zaawansowane technicznie były ruskie czołgi, ponieważ musiały wytrzymać promieniowanie rosyjskich komandosów. Znajdowały się tam ekrany promieniochłonne, przez co miejsca było tyle, ile w ruskim czołgu. Miejsca wystarczyło już tylko na sprzęt grający zrywający z lasek ciuchy i 4 członków załogi. Osoba nr 5 musiała 24 godziny na dobę wystawać przez wieżyczkę.
Osiągi i dane techniczne
V max: od 1(kapitalistyczne świnie) do 100'000'000(mateczka rosja) km/h
Spalanie: około 1 litr jugosłowiańskiej śliwowicy na 100'000 km(ruskie czołgi) i około 50 litrów Johnnie Walkera w przypadku kapitalistów.
Przyspieszenie od 0 do 100: kapitaliści nie osiągnęli 100 na godzinę. Rosjanie stówę robią w 3,5s(tyle co McLaren F1 lub kombajn Bizon).
Natura czołgu
Czołg się czołga oraz wyjeżdża znienacka, więc nikt go nie lubi. Występuje stadnie, bądź w osamotnieniu.