Škoda Auto

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 23:06, 2 maj 2010 autorstwa Eris0001 (dyskusja • edycje) (VICHAN.NET - ŚMIESZNE OBRAZKI xD)
Plik:4588.jpg
Standardowy model Skody Octavii 1,9 TDI

Taka Skoda, że aż szkoda

Ludowe przysłowie

Co to za gówno?

Właściciel Wieśwagena o Skodzie

Co to za gówno?

Właściciel Audi o Skodzie

Co to za gówno?

Właściciel Skody o pozostałych markach

Aleeeee bryyyyyyyka!

Zdzisiek na widok nowej Octavii

Skoda Octavia jest liderem sprzedaży aut w Polsce dzięki idealnemu stosunkowi jakości do ceny, elastycznej idealnie dopasowanej do wymogów polskich kierowców ofercie, a także przestronnemu i komfortowemu wnętrzu.

Kłamstwa szefa Skoda Auto Polska S.A.

O Słuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragment!

Kierowca Skody uczestniczący w wypadku drogowym

Superb jest Super!

Jedna z reklam w Warszawie

Škoda (dosyc czesto równiez Szkoda lub po prostu Skoda) - bardzo popularna marka niemieckich czeskich bryczek samochodów. Słynie z dbałości o szczegóły i wyjątkowo niezawodne silniki (szczególnie w starszych modelach). Firma została kupiona przez Wieśwagena i od tej pory korzysta z niezwykle zawodnych, nieekonomicznych i drogich w utrzymaniu technologii tejże marki.

Typowa niemiecka fuszerka

Historia marki

Rowerkiem przez świat

Początkowo firma produkowała rowerki. Takie głównie trójkołowe dla dzieci. Do dziś w niektórych modelach można spotkać technologie z tych pojazdów i całkiem dobrze się ona sprawdza. Rowerki były produkowane z niezwykle lekkich i wytrzymałych włókien węglowych, a łańcuch i zębatki zrobione były z używanego w lotnictwie tytanu. Stosowano opony z najlepszą na ówczesne czasy przyczepnością marki Trędwica. Pozwalało to na dynamiczną jazdę nawet po mokrej lub oblodzonej nawierzchni. O ich niezawodności i trwałości może świadczyć fakt iż rowery te są nadal użytkowane, ale pod nazwą Ukraina.

Przygoda z autami

Właściciele firmy aby zwiększyć właściwości trakcyjne swych rowerów postanowili stworzyć czterokołowy pojazd z napędem na wszystkie koła. Jednak nikomu nie chciało się pedałować na takim cholernie ciężkim szmelcu więc zamontowali silnik. I tak w 1901 roku przez przypadek powstał pierwszy samochód Skody. Pierwszy model Laurin & Klement A wyposażony był standardowo w cztery koła, siedzenie i silnik, a w wyposażeniu opcjonalnym znalazły się między innymi karoseria, kierownica, światła i zawieszenie. Silnik o pojemności 6,5 l zapewniał oszałamiające osiągi: V-max - 14km/h 0-100 km/h - 9 s 1/4 mili - 22:56,14 s

VICHAN.NET - ŚMIESZNE OBRAZKI xD