Marynarz

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 13:51, 28 gru 2010 autorstwa JohnAvery (dyskusja • edycje) (Wprowadzenie nowego artykułu)
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

Dolary były fałszywe! A syfilis prawdziwy!

Pożegnanie marynarza z jedną z jego partnerek

Kapitanie, która godzina? Nie wiem, ale też bym się napił

Kapitan i wachtowy ustalają aktualną porę dnia

Marynarz– Najpoważniejsze źródło utrzymania prostytutek w mieście portowym.

Marynarze dawniej

W gospodarce Jedynego Słusznego Ustroju marynarze pełnili istotną funkcję ekonomiczną. Najważniejszym ich zadaniem było sprowadzanie pewnej drogiej zieleniny, co było nielegalne, ale dozwolone głównie z przyczyn iż milicjanci pobierali od marynarzy działkę w zamian za niezauważanie byli zbyt dobrzy, aby karać marynarzy. Obecnie marynarze także pełnią ważną rolę w gospodarce, dzięki nim bowiem stale rozwija się przemysł alkoholowy

Dzień życia marynarza na statku

W przeciwieństwie do szczurów lądowych, którzy nie śpią w dzień, a śpią w nocy marynarze posiadają specyficzny plan dnia.

  • 2.00- próbny alarm, część marynarzy nie wstaje, bo to tylko próba albo są zbyt pijani zmęczeni.
  • 2.30- ci, którzy wstali idą wypić następną kolejkę
  • 3.00- znowu wszyscy śpią
  • 5.55- wachtowy z nocnej zmiany otwiera flaszkę, ponieważ za 5 minut kończy wachtę
  • 8.00- wszyscy jedzą śniadanie. Każdy wypija kolejkę
  • 9.00- podniesienie bandery. Kolejna okazja do wypicia kolejki
  • 12.00- Każdy wypija 3 kolejki ( za południe słoneczne, strefowe i zegarowe)
  • 13.00- Obiad. Po obiedzie wiadomo
  • 13.30- Zejście do portu i poszukiwanie różnych atrakcji
  • 15.00- Rozpoczynamy dzienną drzemkę
  • 18.00- Pobudka na kolację. Dalej nie powtarzamy się
  • 19.00- Czas wolny. Wszyscy robią co chcą
  • 20.00- Skorzystanie z wszelkiego rodzaju mienia publicznego
  • 22.00- Marynarze idą spać

Rodzaje marynarzy

  • kapitan- to on jest najważniejszy. Jednak jeśli kapitan jest biały, a reszta załogi żółta, wówczas może posłużyć jako dodatkowa kotwica
  • oficerowie- służą kapitanowi do porozumiewania się z resztą załogi
  • mechanicy- dziubią w maszynach i wzniecają pożary
  • majtkowie- szorują pokład, aby kapitani mógł się w nim przejrzeć