Assassin's Creed III: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: Linia 1:
{{bezgrafik}}
{{bezgrafik}}


{{t}} Kolejna część serii gier akcji zapoczątkowanej przez [[Assassin's Creed]]. Jak zwykle historie są dwie - pierwsza to opowieść o barmanie, który ratuje świat za pomocą jakże niewygodnego łóżka (od drugiej części fotelu), zaś druga przybliża postać inną niż [[Altaïr ibn La-Ahad|Altair]] czy też [[Ezio Auditore da Firenze|Ezio]] - chodzi o Connora Kenwaya, zwanego również [[Ratohnhaké:ton|Ratonhnhake:ton]] (czyt. Ra-Don-Ha-Gay-Du). W tej części Ubi zdecydowało się ubić swoją [[Desmond Miles|kurę znoszącą złote jajka]], przez co tydzień po premierze na forach serii Assassin's creed rozpoczęły się pokemoniaste wpisy rozwścieczonych haszyszynów.
{{t}} Kolejna część serii gier akcji zapoczątkowanej przez [[Assassin's Creed]]. Jak zwykle historie są dwie - pierwsza to opowieść o barmanie, który ratuje świat za pomocą jakże niewygodnego łóżka (od drugiej części fotelu), zaś druga przybliża postać inną niż [[Altaïr ibn La-Ahad|Altair]] czy też [[Ezio Auditore da Firenze|Ezio]] - chodzi o Connora Kenwaya, zwanego również [[Ratohnhaké:ton|Ratonhnhake:ton]] (czyt. Ra-Don-Ha-Gay-Du). W tej części Ubi zdecydowało się ubić swoją [[Desmond Miles|kurę znoszącą złote jajka]], przez co tydzień po premierze na forach serii Assassin's creed rozpoczęły się pokemoniaste wpisy rozwścieczonych haszyszynów. Anche io.


== Fabuła ==
== Fabuła ==

Wersja z 02:13, 8 sie 2014

Szablon:T Kolejna część serii gier akcji zapoczątkowanej przez Assassin's Creed. Jak zwykle historie są dwie - pierwsza to opowieść o barmanie, który ratuje świat za pomocą jakże niewygodnego łóżka (od drugiej części fotelu), zaś druga przybliża postać inną niż Altair czy też Ezio - chodzi o Connora Kenwaya, zwanego również Ratonhnhake:ton (czyt. Ra-Don-Ha-Gay-Du). W tej części Ubi zdecydowało się ubić swoją kurę znoszącą złote jajka, przez co tydzień po premierze na forach serii Assassin's creed rozpoczęły się pokemoniaste wpisy rozwścieczonych haszyszynów. Anche io.

Fabuła

Na początku gry akcja toczy się wokół Desmonda, który jak zwykle ratuje świat oraz Hejtama Kenłeja (później jego syna. W skrócie wygląda ona tak: Hejtam będący Templariuszem, płodzi w Ameryce dziecko z Indianką, po czym spierdala w obawie przed alimentami i terroryzuje ludzi z pomocą swojego gangu oraz liz00sa prawej ręki, Czarlsa Lii. Kilka lat później wioska syna Hejtama zostaje spalona z rozkazu pacyfisty, pragmatyka i światłego dowódcy Dżordża Łoszingtona. W wyniku tego pożaru zginęła eks Hejtama, a Ratonhnhake:ton zwalił to na gang ojca.

Po kilkunastu latach treningu pod okiem pedofila dawnego asasyna, Konor rozpierdala tenże gang po kawałku, zabija ojca, gwałci jednego z psów Czarlsa, po czym z drewnianym kołku w brzuchu dopada Czerliego i wbija mu nóż w serce. Po drodze giną jego przyjaciel i nauczyciel, a mieszkańcy wioski spierdalają sru w góry.

Inną kwestią jest założona przez Konora osada, której mieszkańcy to pierwsze lepsze patałachy z ulicy wykwalifikowani rzemieślnicy.

System walki

Walka jest jeszcze jeszcze łatwiejsza niż w poprzednich częściach, jednak system rozgłosu nie pozwala na przejście gry w stylu rambo. Składa się on z trzech etapów:

1. Wrogowie po dłuższej chwili Cię atakują

2. Wrogowie Cię śledzą, gdy tylko Cię zobaczą

3. Wrogowie Cię atakują po pierwszym spojrzeniu, a bonusowo miasto zalewa fala jegrów, na których potrzeba po prostu kontry z łukiem lub pistoletem.

Ponadto nowy zestaw broni, które podczas nowej fabuły używa się najwyżej kilka razy, pozwala zabić wroga za pomocą dwóch przycisków.


Obsada

Główni bohaterowie uważani za dobrych

  • Szablon:Tgłówny bohater, asasyn odznaczający się niskim ilorazem inteligencji. Zna tylko jedno zdanie - "Gdzie jest Czarls Li?"
  • Szablon:Tgruby i niezdarny Indianin, przyjaciel Konora. Niektóre przesłanki z ubisoftu śmią mówić o rzekomym romansie, lecz nie ma na to dowodów
  • Szablon:Tmatka Konora, Indianka, eks-dziewczyna Hejtama. Ginie pośrednio przez pacyfistę Jurka
  • Szablon:Tdowódca Rewolucji, zawzięcie miłujący pokój. Gardzi przemocą i jakimikolwiek metodami z nią związanymi. Spalił wioskę Konora podejrzewając, iż Indianie są sprzymierzeni z Anglią
  • Szablon:Tdawny Asasyn i mentor Konora. Stracił żonę i syna przez Hejtama (za dużo wpierdalał się w interesy gangu). Umiera jak większość

Ci uważani za złych

  • Szablon:TWielki Miszcz Jedynego-Słusznego-Zakonu-Templariuszy, największe zło Ameryki. Tak nienawidził Indian, że chciał kupić ich Ziemię, aby ich bronić. Założył gang i miał syna, który go dopadł i uciszył
  • Szablon:Tzoofil, brudas, niechluj i bohater wojny jakiejśtam. podlizywał się pochwalał autorytet Hejtama. Zginął przez niesłuszne oskarżenia
  • Szablon:TAnglik, wtyka w szeregach Indian odpowiedzialny za zakup ich terenów, aby ich bronić. Był gotów zabić nawet tych Indian, gdyż się nie słuchali. Zginął podczas negocjacji
  • Szablon:Tdowódca wojsk brytyjskich, przyjaciel Hejtama. Walczył o pokój, za co główny bohater skończył jego żywot
  • Szablon:Tnajemnik mający za zadanie zabić Drożdża. Trafił do pierdla za molestowanie Konora i wyszedł za kaucją. Konor podczas własnej egzekucji zajebał Hickeya i w nagrodę egzekucję odwołano
  • Szablon:TTemplariusz zdrajca, który doprowadził do chwilowego zjednoczenia Konora i Hejtama. Został pobity przez ojca, po czym dojebany przez synka
  • Szablon:Tbohater Rewolucji, Templariusz. Dzięki niemu Flota Kontynentalna stała się potęgą, za co zajebał go Konor


Bronie i narzędzia

Bronie

  • Szablon:Tpo kolejnej modyfikacji można jednego z nich używać jak noża. Konor często kroił nim chleb i skórował zwierzęta, o co wkurwiał się Achilles. W tej części w chuj trudno dokonać nim cichego morderstwa
  • Szablon:Tnajpopularniejsza część gry, totalna innowacja. Zarówno nożem jak i tomahawkiem walczy się tak samo, tylko inaczej. Obowiązkowe dla każdego haszyszyńskiego pokemona
  • Szablon:Tużywany jedynie przez sentymentalnych, porządnych graczy. Walka nim jest bardziej elegancka, przez co używa go Hejtam
  • Szablon:Tnajpotężniejsza broń w grze. Gdy tylko się to wybiera, wrogowie spierdalają w chuj daleko

Narzędzia

  • Szablon:Tzastąpiono nim kuszę. Niepraktyczny na ludziach, używany prędzej na polowaniach. W porównaniu do pistoletu ma pewien plus - jest cichy
  • Szablon:Tniewygodna broń, którą przeładowuje się tysiąc lat. Piekielne głośna, przez co niepraktyczna
  • Szablon:Tprzydatne do wieszania żołnierzy i cywili. Idealne do zabawy jako skakanka
  • Szablon:Tdobre do cichego zamordowania delikwenta bez zwracania zbędnej uwagi
  • Szablon:Tużywane do amputacji nóg przeciwnikom
  • Szablon:Tużywane do polowania na zajączki i czerwone kubraki
  • Szablon:Tnajpotężniejsze narzędzie w grze. W połączeniu z pięściami powoduje crash gry, komputer/konsola rozpierdala się w pizdu
  • Szablon:Trównie potężna, jednak rzadko używana ze względu na wyżej wspomniane skutki


N00b i Pr0 w tej części

N00b:

  • Nie umie przejść 1. sekwencji
  • W teatrze zostaje wykryty
  • Ginie w pożarze wioski
  • Nie umie przywołać konia po wejściu na pogranicze
  • Nie potrafi zabić Hejtama
  • Zabija go oddział dwóch żołnierzy
  • Nie trafia na konia z dachu
  • Fale zmywają go ze statku
  • Gdy się synchronizuje z punktem widokowym, piorun w niego uderza
  • Ginie przy Skoku wiary
  • Achilles go nie ratuje na początku
  • Nie zbiera piór
  • Kaniehti:io go nie chce
  • Nie znajduje dzieci w lesie
  • Dostaje headshota, gdy celuje z łuku
  • Daje błyskotki, a Drewniana Noga robi go w chuja

Pr0:

  • Ratuje Matkę z płomieni
  • Oszczędza Hejtam i razem zabijają Czarlsa
  • Zdobywa wszystkie znajdźki, bronie i odzienia Hejtamem
  • Może w każdej chwili zmieniać postać
  • Nie rośnie mu rozgłos
  • Kapitanowie w fortach sami się poddają
  • Zabija Biddle'a i bierza jego statek
  • Nie zabija swojego przyjaciela
  • Ratuje Indian przed ucieczką
  • Zabija Drożdża

Ciekawostki

  • Gdy strażnicy pilnują obiektu, ludzie przechodzą obok nich bez problemu. Jednak Ciebie zaatakują za przejście kawałek dalej
  • Konor pomaga Drożdżowi w wielu sprawach, nawet wtedy, gdy odkrywa, że to właśnie on zabił mu matkę
  • Indiani ma sześciu przyjaciół do wezwania, jednak, żeby nie zginęli od dotknięcia stopą, trzeba ich wyszkolić do najwyższego możliwego poziomu
  • W tej części Desmond ginie ratując świat, przez co do dziś (rok po premierze) pokemoniaści fani tej serii zalewają fora stron i grup Assassin's creed informacjami typu: "Pamientajcie go", "Desmond pżerzył, a wy jezdeździe durni"

Przypisy