AssaultCube: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (poprawki)
Linia 1: Linia 1:
'''AssaultCube''' (ang.''AtakującaKostka'') – wesoła gra komputerowa, sieciowy FPS stworzony na graficznym silniku „kjub endżin” przez Rabid Viper Productions. Grają w niego głównie [[Linuksiarz|linuksiarze]] czy czasem posiadacze [[Macintosh|Maców]]. Ci z [[Windows|Windy]] grają w ''Batelfildy'' na piratach. Gierka schematem rozgrywki przypomina [[Quake|Quake'a]], przez co rozwija wysoce [[Myślenie|myślenie]] u graczy. Światło dzienne ujrzała 16 czerwca 2006 roku zmieniając na zawsze świat elektronicznej rozgrywki.
'''AssaultCube''' (ang. ''AtakującaKostka'') – wesoła gra komputerowa, sieciowy FPS stworzony na graficznym silniku „kjub endżin” przez Rabid Viper Productions. Grają w niego głównie [[Linuksiarz|linuksiarze]] czy czasem posiadacze [[Macintosh|Maców]]. Ci z [[Windows|Windy]] grają w ''Batelfildy'' na piratach. Gierka schematem rozgrywki przypomina [[Quake|Quake'a]], przez co rozwija wysoce [[Myślenie|myślenie]] u graczy. Światło dzienne ujrzała 16 czerwca 2006 roku zmieniając na zawsze świat elektronicznej rozgrywki.


== Dostępne Tryby Gry ==
== Dostępne Tryby Gry ==
* '''Deathmatch''' – wysoce zmuszajacy nasz [[mózg|Mózg]] tryb rozgrywki. Bierzemy giwerę i nawalamy do wszystkiego co się rusza.
* '''Deathmatch''' – wysoce obciążający nasz [[mózg|Mózg]] tryb rozgrywki. Bierzemy giwerę i nawalamy do wszystkiego co się rusza.
* '''Team Deathmatch''' – to samo co wyżej, tyle ze z podziałem na drużyny (Czerwoni i Niebiescy).
* '''Team Deathmatch''' – to samo co wyżej, tyle ze z podziałem na drużyny (Czerwoni i Niebiescy).
* '''Capture The Flag''' – To samo co wyżej, z tym że jedna drużyna musi przechwycić flagę przeciwników, po czym ma zapier... do własnej bazy nie gubiąc flagi wroga i nie tracąc własnej.
* '''Capture The Flag''' – To samo co wyżej, z tym że jedna drużyna musi przechwycić flagę przeciwników, po czym ma zapier... do własnej bazy nie gubiąc flagi wroga i nie tracąc własnej.
* '''One Shot One Kill''' – Jeden strszał, jeden frag. To samo co deathmatch, z tym że wszyscy na start dostają karabiny snajperskie i na starcie mają po 1HP. Śmieszne, nie?
* '''One Shot One Kill''' – Jeden strzał, jeden frag. To samo co deathmatch, z tym że wszyscy na start dostają karabiny snajperskie i na starcie mają po 1HP. Śmieszne, nie?
* '''Team One Shot One Kill''' – nazwa tego trybu w skrócie brzmi "TOSOK". Tak trochę po swojsku. Schemat podobny do opisanego powyżej, z tym że gracze znów dzielą się na drużyny i nawalają do siebie. Wygrywa ta drużyna, która pokona wrogów.
* '''Team One Shot One Kill''' – nazwa tego trybu w skrócie brzmi „TOSOK”. Tak trochę po swojsku. Schemat podobny do opisanego powyżej, z tym że gracze znów dzielą się na drużyny i nawalają do siebie. Wygrywa ta drużyna, która pokona wrogów.
* '''Last Swiss Standing''' – kolejne wariactwo. Dostępne są tu tylko nóż i granaty. Wygrywa ten, co ostatni zostanie na mapie w rundzie.
* '''Last Swiss Standing''' – kolejne wariactwo. Dostępne są tu tylko nóż i granaty. Wygrywa ten, co ostatni zostanie na mapie w rundzie.
Oprócz tych są dostępne jeszcze tryby '''Survivor''' i jego wersja drużynowa, '''Pistol Frenzy''' czy '''Keep The Flag''' albo '''Hunt The Flag'''.
Oprócz tych są dostępne jeszcze tryby '''Survivor''' i jego wersja drużynowa, '''Pistol Frenzy''' czy '''Keep The Flag''' albo '''Hunt The Flag'''.
Linia 15: Linia 15:
* '''Pistolet Maszynowy''' – Takie małe cudo dobre na średnie i dalsze dystanse. Jedna seria wróg leży. Jeśli to przeciwnik go używał, to my leżymy.
* '''Pistolet Maszynowy''' – Takie małe cudo dobre na średnie i dalsze dystanse. Jedna seria wróg leży. Jeśli to przeciwnik go używał, to my leżymy.
* '''Shotgun''' – świetny na kamperów, ale nie nadaje się na szturm. Po strzale z bliska z wroga nie zostają nawet skarpetki.
* '''Shotgun''' – świetny na kamperów, ale nie nadaje się na szturm. Po strzale z bliska z wroga nie zostają nawet skarpetki.
* '''Karabin Snajperski''' – po kiego grzyba do takiej gry snajperka? Nie wiem, jednak super [[pr0|pr0]] umieją jej używać i nak*wiają z niej noobów niczymStachanow węgiel, tym samym przodując w statystykach i doprowadzajac do obłędu pozostałych graczy.
* '''Karabin Snajperski''' – po kiego grzyba do takiej gry snajperka? Nie wiem, jednak super [[pr0|pr0]] umieją jej używać i nak*wiają z niej noobów niczym Stachanow węgiel, tym samym przodując w statystykach i doprowadzając do obłędu pozostałych graczy.
* '''Karabin''' – takie cuś, jak snajperka tyle że bez celownika. Właściwie mało kto tego używa, bo ani dobre do kampienia, ani do szturmowania...
* '''Karabin''' – takie cuś, jak snajperka tyle że bez celownika. Właściwie mało kto tego używa, bo ani dobre do kampienia, ani do szturmowania...
* '''Pistolet(y)''' – Jeden pistolet, a od czasu do czasu dwa, dzięki czemu możemy się poczuć jak bohaterowie filmów Johna Woo. Strzelają szybciej niż uzi...
* '''Pistolet(y)''' – Jeden pistolet, a od czasu do czasu dwa, dzięki czemu możemy się poczuć jak bohaterowie filmów Johna Woo. Strzelają szybciej niż uzi...

Wersja z 12:16, 4 mar 2012

AssaultCube (ang. AtakującaKostka) – wesoła gra komputerowa, sieciowy FPS stworzony na graficznym silniku „kjub endżin” przez Rabid Viper Productions. Grają w niego głównie linuksiarze czy czasem posiadacze Maców. Ci z Windy grają w Batelfildy na piratach. Gierka schematem rozgrywki przypomina Quake'a, przez co rozwija wysoce myślenie u graczy. Światło dzienne ujrzała 16 czerwca 2006 roku zmieniając na zawsze świat elektronicznej rozgrywki.

Dostępne Tryby Gry

  • Deathmatch – wysoce obciążający nasz Mózg tryb rozgrywki. Bierzemy giwerę i nawalamy do wszystkiego co się rusza.
  • Team Deathmatch – to samo co wyżej, tyle ze z podziałem na drużyny (Czerwoni i Niebiescy).
  • Capture The Flag – To samo co wyżej, z tym że jedna drużyna musi przechwycić flagę przeciwników, po czym ma zapier... do własnej bazy nie gubiąc flagi wroga i nie tracąc własnej.
  • One Shot One Kill – Jeden strzał, jeden frag. To samo co deathmatch, z tym że wszyscy na start dostają karabiny snajperskie i na starcie mają po 1HP. Śmieszne, nie?
  • Team One Shot One Kill – nazwa tego trybu w skrócie brzmi „TOSOK”. Tak trochę po swojsku. Schemat podobny do opisanego powyżej, z tym że gracze znów dzielą się na drużyny i nawalają do siebie. Wygrywa ta drużyna, która pokona wrogów.
  • Last Swiss Standing – kolejne wariactwo. Dostępne są tu tylko nóż i granaty. Wygrywa ten, co ostatni zostanie na mapie w rundzie.

Oprócz tych są dostępne jeszcze tryby Survivor i jego wersja drużynowa, Pistol Frenzy czy Keep The Flag albo Hunt The Flag.

Arsenał

Nazwy dostępnych broni i tak są fikcyjne, wiec nawet gdyby zostały tu napisane, i tak za wiele by nie mówiły...

  • Karabin Szturmowy – Posiada 20 naboi w magazynku. Ma taki rozrzut, że podczas strzelania w miejscu aż cofa gracza, co noobów przyzwyczajonych do używania no-recoila w CS-ie doprowadza do furii.
  • Pistolet Maszynowy – Takie małe cudo dobre na średnie i dalsze dystanse. Jedna seria wróg leży. Jeśli to przeciwnik go używał, to my leżymy.
  • Shotgun – świetny na kamperów, ale nie nadaje się na szturm. Po strzale z bliska z wroga nie zostają nawet skarpetki.
  • Karabin Snajperski – po kiego grzyba do takiej gry snajperka? Nie wiem, jednak super pr0 umieją jej używać i nak*wiają z niej noobów niczym Stachanow węgiel, tym samym przodując w statystykach i doprowadzając do obłędu pozostałych graczy.
  • Karabin – takie cuś, jak snajperka tyle że bez celownika. Właściwie mało kto tego używa, bo ani dobre do kampienia, ani do szturmowania...
  • Pistolet(y) – Jeden pistolet, a od czasu do czasu dwa, dzięki czemu możemy się poczuć jak bohaterowie filmów Johna Woo. Strzelają szybciej niż uzi...
  • Granaty – najrzadziej używany. Nooby często się nim wysadzają, ale to akurat dziwne nie jest.
  • Nóż – broń używana przez suberuberpr0 jeszcze częściej niż karabin snajperski. Przydatny, kiedy chcemy zaszpanować na serwerze i w sytuacji 1 na 1 pokonujemy wroga z shotgunem. Z miejsca szacun +5.

Szablon:Stubgry