Błękitna Linia: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
'''Błę'''kit'''na Linia''' (właśc. '''Błędna linia''') – w TP jest tym, czego tak naprawdę nie potrzebuje nikt, ponieważ Neostrada nigdy, ale to nigdy się nie psuje. Nawet gdyby się kiedykolwiek popsuła ('''tylko''' z winy użytkownika), to wyspecjalizowany helpdesk natychmiast wspomoże go swoją fachową poradą. Pracują tam ludzie z najwyższej półki specjalizacji, co poniektórzy poodchodzili nawet z NASA, aby móc tylko pracować przy Neostradzie! |
|||
⚫ | |||
Po odczekaniu 94 minut i 46 sekund w nadziei na wolnego i kompetentnego konsultanta, pracownicy Linii Błękitnych Szympansów udzielą nam niezawodnej porady jak odnieść sukces w pracy z [[Internet Explorer|Internet Explorerem]]: |
|||
*Sformatować dysk twardy. |
|||
*Odłączyć kabel od monitora. |
|||
*Zamienić głośniki miejscami. |
|||
*Wsunąć CD-ROM głębiej. |
|||
*Przykryć myszkę kocem, żeby się wypociła. |
|||
*Spuścić powietrze z radiatora. |
|||
*Przeinstalować Windowsa, nawet jeżeli ma się Linuxa. |
|||
*Wywalić komputer przez okno, a potem złożyć |
|||
*Lub zainstalować [[Windows Vista]] to na wszystko pomoże. |
|||
*Pozostaje też opcja dla masochistów czyli wpłacić na konto TP 5000 złotych polskich |
|||
Czasem występuje również tajemniczy błąd 734, który może oznaczać praktycznie wszystko – wiecie, jak to jest. Poza tym, Neostrada często-gęsto sama daje nam światłe rady: nie można połączyć się z Internetem (w sytuacji kiedy nie można połączyć się z Internetem), prawdopodobnie przez to, że nie można nawiązać połączenia z Internetem (TP dba o swoich klientów). Jakby nie było, w Neostradzie jest jedno rozwiązanie na wszystko: spróbuj później – co prawda nikt nie mówi, kiedy później, i co będzie później. |
|||
⚫ | |||
Wersja z 21:39, 21 sty 2011
Jeżeli szukasz powodu, by popełnić samobójstwo, zadzwoń - damy Ci pracę.
- Ogłoszenie o Błędnej Linii
Błękitna Linia (właśc. Błędna linia) – w TP jest tym, czego tak naprawdę nie potrzebuje nikt, ponieważ Neostrada nigdy, ale to nigdy się nie psuje. Nawet gdyby się kiedykolwiek popsuła (tylko z winy użytkownika), to wyspecjalizowany helpdesk natychmiast wspomoże go swoją fachową poradą. Pracują tam ludzie z najwyższej półki specjalizacji, co poniektórzy poodchodzili nawet z NASA, aby móc tylko pracować przy Neostradzie!
Po odczekaniu 94 minut i 46 sekund w nadziei na wolnego i kompetentnego konsultanta, pracownicy Linii Błękitnych Szympansów udzielą nam niezawodnej porady jak odnieść sukces w pracy z Internet Explorerem:
- Sformatować dysk twardy.
- Odłączyć kabel od monitora.
- Zamienić głośniki miejscami.
- Wsunąć CD-ROM głębiej.
- Przykryć myszkę kocem, żeby się wypociła.
- Spuścić powietrze z radiatora.
- Przeinstalować Windowsa, nawet jeżeli ma się Linuxa.
- Wywalić komputer przez okno, a potem złożyć
- Lub zainstalować Windows Vista to na wszystko pomoże.
- Pozostaje też opcja dla masochistów czyli wpłacić na konto TP 5000 złotych polskich
Czasem występuje również tajemniczy błąd 734, który może oznaczać praktycznie wszystko – wiecie, jak to jest. Poza tym, Neostrada często-gęsto sama daje nam światłe rady: nie można połączyć się z Internetem (w sytuacji kiedy nie można połączyć się z Internetem), prawdopodobnie przez to, że nie można nawiązać połączenia z Internetem (TP dba o swoich klientów). Jakby nie było, w Neostradzie jest jedno rozwiązanie na wszystko: spróbuj później – co prawda nikt nie mówi, kiedy później, i co będzie później.
Charakterystyczną cechą tego telefonu jest to, iż trzeba trafić na otwartą linię, by połączyć się z konsultantem.
Typy konsultantów
1. Przepraszam - konsultant przeprasza za wszystko, włącznie z tym, że się urodził.
2. Paragraf - odsyła nas do wszelakich umów i na stronę internetową, by jeszcze bardziej utrudnić nam życie.
3. Bezimiennik - nie przedstawia się, by uniknąć przykrych konsekwencji.
4. Uprzejmy - uważany za gatunek wymarły, dotąd nie został spotkany.
Witamy na Błędnej Linii
Jeżeli chcesz chcieć, wciśnij 1.
Jeżeli masz problem z nerwostradą wciśnij 2.
Jeżeli chcesz porozmawiać z automatem, wciśnij 3.
Jeżeli chcesz usłyszeć, że w trosce o twoje bezpieczeństwo rozmowy są nagrywane, wciśnij 4.
Jeżeli chcesz usłyszeć, że dokonałeś błędnego wyboru, wciśnij jeden z następujących znaków: 5, 6, 7, 8, 9, 0, *, #.
Aby połączyć się z konsultantem, wciśnij
Aby mieć święty spokój, rozłącz się.