Błękitna Linia: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
Linia 3: Linia 3:




'''Błę'''kit'''na Linia''' (właśc. '''Błędna linia''') – w TP jest tym, czego tak naprawdę nie potrzebuje nikt, ponieważ Neostrada nigdy, ale to nigdy się nie psuje. Nawet gdyby się kiedykolwiek popsuła ('''tylko''' z winy użytkownika), to wyspecjalizowany helpdesk natychmiast wspomoże go swoją fachową poradą. Pracują tam ludzie z najwyższej półki specjalizacji, co poniektórzy poodchodzili nawet z NASA, aby móc tylko pracować przy Neostradzie!
'''Błę'''kit'''na Linia''' (właśc. '''Błędna linia''') – telefon zaufania dla osób mających problemy z [[neostrada|neostradą]]. Charakterystyczną cechą tego telefonu jest to, iż trzeba trafić na otwartą linię, by połączyć się z konsultantem.

Po odczekaniu 94 minut i 46 sekund w nadziei na wolnego i kompetentnego konsultanta, pracownicy Linii Błękitnych Szympansów udzielą nam niezawodnej porady jak odnieść sukces w pracy z [[Internet Explorer|Internet Explorerem]]:
*Sformatować dysk twardy.
*Odłączyć kabel od monitora.
*Zamienić głośniki miejscami.
*Wsunąć CD-ROM głębiej.
*Przykryć myszkę kocem, żeby się wypociła.
*Spuścić powietrze z radiatora.
*Przeinstalować Windowsa, nawet jeżeli ma się Linuxa.
*Wywalić komputer przez okno, a potem złożyć
*Lub zainstalować [[Windows Vista]] to na wszystko pomoże.
*Pozostaje też opcja dla masochistów czyli wpłacić na konto TP 5000 złotych polskich
Czasem występuje również tajemniczy błąd 734, który może oznaczać praktycznie wszystko – wiecie, jak to jest. Poza tym, Neostrada często-gęsto sama daje nam światłe rady: nie można połączyć się z Internetem (w sytuacji kiedy nie można połączyć się z Internetem), prawdopodobnie przez to, że nie można nawiązać połączenia z Internetem (TP dba o swoich klientów). Jakby nie było, w Neostradzie jest jedno rozwiązanie na wszystko: spróbuj później – co prawda nikt nie mówi, kiedy później, i co będzie później.

Charakterystyczną cechą tego telefonu jest to, iż trzeba trafić na otwartą linię, by połączyć się z konsultantem.





Wersja z 21:39, 21 sty 2011

Błękitna Linia według malarza

Jeżeli szukasz powodu, by popełnić samobójstwo, zadzwoń - damy Ci pracę.

Ogłoszenie o Błędnej Linii


Błękitna Linia (właśc. Błędna linia) – w TP jest tym, czego tak naprawdę nie potrzebuje nikt, ponieważ Neostrada nigdy, ale to nigdy się nie psuje. Nawet gdyby się kiedykolwiek popsuła (tylko z winy użytkownika), to wyspecjalizowany helpdesk natychmiast wspomoże go swoją fachową poradą. Pracują tam ludzie z najwyższej półki specjalizacji, co poniektórzy poodchodzili nawet z NASA, aby móc tylko pracować przy Neostradzie!

Po odczekaniu 94 minut i 46 sekund w nadziei na wolnego i kompetentnego konsultanta, pracownicy Linii Błękitnych Szympansów udzielą nam niezawodnej porady jak odnieść sukces w pracy z Internet Explorerem:

  • Sformatować dysk twardy.
  • Odłączyć kabel od monitora.
  • Zamienić głośniki miejscami.
  • Wsunąć CD-ROM głębiej.
  • Przykryć myszkę kocem, żeby się wypociła.
  • Spuścić powietrze z radiatora.
  • Przeinstalować Windowsa, nawet jeżeli ma się Linuxa.
  • Wywalić komputer przez okno, a potem złożyć
  • Lub zainstalować Windows Vista to na wszystko pomoże.
  • Pozostaje też opcja dla masochistów czyli wpłacić na konto TP 5000 złotych polskich

Czasem występuje również tajemniczy błąd 734, który może oznaczać praktycznie wszystko – wiecie, jak to jest. Poza tym, Neostrada często-gęsto sama daje nam światłe rady: nie można połączyć się z Internetem (w sytuacji kiedy nie można połączyć się z Internetem), prawdopodobnie przez to, że nie można nawiązać połączenia z Internetem (TP dba o swoich klientów). Jakby nie było, w Neostradzie jest jedno rozwiązanie na wszystko: spróbuj później – co prawda nikt nie mówi, kiedy później, i co będzie później.

Charakterystyczną cechą tego telefonu jest to, iż trzeba trafić na otwartą linię, by połączyć się z konsultantem.


Typy konsultantów

1. Przepraszam - konsultant przeprasza za wszystko, włącznie z tym, że się urodził.

2. Paragraf - odsyła nas do wszelakich umów i na stronę internetową, by jeszcze bardziej utrudnić nam życie.

3. Bezimiennik - nie przedstawia się, by uniknąć przykrych konsekwencji.

4. Uprzejmy - uważany za gatunek wymarły, dotąd nie został spotkany.


Plik:Bllinia.jpg
Konsultanci Błędnej Linii


Witamy na Błędnej Linii

Jeżeli chcesz chcieć, wciśnij 1.

Jeżeli masz problem z nerwostradą wciśnij 2.

Jeżeli chcesz porozmawiać z automatem, wciśnij 3.

Jeżeli chcesz usłyszeć, że w trosce o twoje bezpieczeństwo rozmowy są nagrywane, wciśnij 4.

Jeżeli chcesz usłyszeć, że dokonałeś błędnego wyboru, wciśnij jeden z następujących znaków: 5, 6, 7, 8, 9, 0, *, #.

Aby połączyć się z konsultantem, wciśnij

Aby mieć święty spokój, rozłącz się.