Dysleksja: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(to jest część dla normalnych)
M (Robot wykonał kosmetyczne poprawki)
Linia 1: Linia 1:
<div class="current" style="background: #d3f34f; border: 1px solid #aaaaaa; padding: 2pt; margin: 2pt 5%; width: 90%">
<div class="current" style="background: #d3f34f; border: 1px solid #aaaaaa; padding: 2pt; margin: 2pt 5%; width: 90%">
<div style="text-align: center; font-size: 95%;">Den aldykól jezd pizamy f zdyló ozopy gdurei totycży pżes co morze ńe pyci srosumjały tla fżyzdgih, ale gogo do ophodź.</div></div>
<div style="text-align: center; font-size: 95%;">Den aldykól jezd pizamy f zdyló ozopy gdurei totycży pżes co morze ńe pyci srosumjały tla fżyzdgih, ale gogo do ophodź.</div></div>


Linia 16: Linia 16:


Leczenie za pomocą terapii szokowej:
Leczenie za pomocą terapii szokowej:
<br>
<br />
'''Potrzebne nam są:'''
'''Potrzebne nam są:'''
*siekiera,
* siekiera,
*2 kable (około 5 m),
* 2 kable (około 5 m),
*gniazdko elektryczne (230 V),
* gniazdko elektryczne (230 V),
*Porządny sznur.
* Porządny sznur.


Już sama lista składników powinna go wyleczyć, ale jeśli to nie podziałało, należy przystąpić do akcji.
Już sama lista składników powinna go wyleczyć, ale jeśli to nie podziałało, należy przystąpić do akcji.


'''Przepis:'''
'''Przepis:'''
*Wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kable do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym.
* Wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kable do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym.
*Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi tworzymy siłę wypadkową.
* Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi tworzymy siłę wypadkową.
*Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tą że rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć.
* Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tą że rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć.
*W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla (tam gdzie jest brak izolacji).
* W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla (tam gdzie jest brak izolacji).
*Obiekt, który właśnie leczymy powinien się uspokoić.
* Obiekt, który właśnie leczymy powinien się uspokoić.
*Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym.
* Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym.
*Drugi punkt wymaga większej siły.
* Drugi punkt wymaga większej siły.
*Pacjent żyje w symbiozie z tym że obiektem! Należy uważać!
* Pacjent żyje w symbiozie z tym że obiektem! Należy uważać!
*Należy wprawić siekierę w ruch jednostajnie przyspieszony, po czym spowodować kolizję z jednostką centralną (pudło).
* Należy wprawić siekierę w ruch jednostajnie przyspieszony, po czym spowodować kolizję z jednostką centralną (pudło).
*Powtórzyć kilka razy.
* Powtórzyć kilka razy.
*Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie.
* Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie.
*Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów.
* Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów.
*Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka), ewentualnie odinstalować Tibię i komunikatory, takie jak [[Gadu-Gadu]].
* Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka), ewentualnie odinstalować Tibię i komunikatory, takie jak [[Gadu-Gadu]].
*Po tym zabiegu należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia w celu profilaktycznym.
* Po tym zabiegu należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia w celu profilaktycznym.


[[Kategoria:Choroby]]
[[Kategoria:Choroby]]

Wersja z 18:10, 1 sty 2012

Den aldykól jezd pizamy f zdyló ozopy gdurei totycży pżes co morze ńe pyci srosumjały tla fżyzdgih, ale gogo do ophodź.

Tyzlegdzja – fymysilony pżes pzyhologuf f rosciongnientyh zfetrah zdrah pżet kożyzdaniem ze złofniguf oldokrafidznyh. Horopa opjafia siem nieómiejętnoźdźią plakiem kożyzdania z fbutofanyh złofnikuf oldokrafidznyh, niehenciom do cydania dżegogolfieg j okulnym óodpornienię na nałógem. Hoży na tyzlegdzję (sfygle dźedzi f fiekó 10–13 lad, kraiondzy f befnom grem). Zfoje odżoiepne napiebżanie ordami alkumendójom tom fłaźnie toleklifoździą, nie pżyimójądz to fiatomoździ, rze fłaździfie na karzdym groku izdnieje pomodz, hodźby f pozdadzi złofniguf oldokrafidznyh wpudofanyh w garzdom popórarnom pżeklontarke.

Leczenie

Pardżo brozde. Zkurzany paz dafgofany z ómiarę pardżo żybko ózufa opiafy tyzlegdzi.

Wersja dla normalnych

Dysleksja – wymyślony przez psychologów w rozciągniętych swetrach strach (rzadziej: nieumiejętność) korzystania ze słowników ortograficznych. Choroba objawia się nieumiejętnością brakiem korzystania z wbudowanych słowników ortograficznych, niechęcią do czytania czegokolwiek i ogólnym uodpornieniem na naukę. Chorzy na dysleksję (zwykle dzieci i młodzież w wieku 9-16 lat, grające w gry MMO) swoje oczojebne napieprzanie ortami argumentują tą właśnie dolegliwością, nie przyjmując do wiadomości, że właściwie na każdym kroku istnieje pomoc, choćby w postaci słowników ortograficznych wbudowanych w każdą popularną przeglądarkę.

Leczenie

Bardzo proste. Skórzany pas ze słownikiem ortograficznym dawkowany z umiarem bardzo szybko usuwa objawy dysleksji.

Jak uleczyć, wersja dla normalnych.

Leczenie za pomocą terapii szokowej:
Potrzebne nam są:

  • siekiera,
  • 2 kable (około 5 m),
  • gniazdko elektryczne (230 V),
  • Porządny sznur.

Już sama lista składników powinna go wyleczyć, ale jeśli to nie podziałało, należy przystąpić do akcji.

Przepis:

  • Wiążemy dyslektyka, podłączamy dwa kable do 2 osobnych dziurek w gniazdku elektrycznym.
  • Bierzemy siekierę oburącz. Podnosimy, i nadając impet temu przedmiotowi tworzymy siłę wypadkową.
  • Jako iż dyslektyk jest mentalnie połączony z tą że rzeczą, może zacząć wierzgać i krzyczeć.
  • W tym wypadku, wystarczy dotknąć go 2 końcówkami wcześniej podłączonego do napięcia kabla (tam gdzie jest brak izolacji).
  • Obiekt, który właśnie leczymy powinien się uspokoić.
  • Dym unoszący się w powietrzu jest efektem ubocznym.
  • Drugi punkt wymaga większej siły.
  • Pacjent żyje w symbiozie z tym że obiektem! Należy uważać!
  • Należy wprawić siekierę w ruch jednostajnie przyspieszony, po czym spowodować kolizję z jednostką centralną (pudło).
  • Powtórzyć kilka razy.
  • Pacjent zacznie bardzo głośno wyrażać swoje niezadowolenie.
  • Znów ponowić należy zabieg elektrowstrząsów.
  • Podnieść monitor oraz komputer i wyrzucić przez okno (tylko nie dyslektyka), ewentualnie odinstalować Tibię i komunikatory, takie jak Gadu-Gadu.
  • Po tym zabiegu należy regularnie podłączać pacjenta do napięcia w celu profilaktycznym.