Dziecko: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Adi'i. Autor wycofanej wersji to 83.4.253.1.)
M (red. + czyszczenie)
Linia 1: Linia 1:
[[Image:Warcraft_ork.jpg |thumb|Irakijskie dziecko w inkubatorze]]
[[Image:Warcraft_ork.jpg |thumb|Dziecko zaadaptowane do gier komputerowych]]
<code>''Dzieci to zło wcielone.''</code>
<code>'''''Dzieci''' to zło wcielone.''</code>
:<code>[[Sigmund Freud|Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud]] o '''dzieciach'''</code>
:<code>[[Sigmund Freud|Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud]] o '''dzieciach'''</code>


<code>''Małe dzieci nie dają spać. Duże nie dają żyć.''</code>
<code>''Małe '''dzieci''' nie dają spać. Duże nie dają żyć.''</code>
:<code>Stare przysłowie [[Ciemnogród|ciemnogrodzkie]]</code>
:<code>Stare przysłowie [[Ciemnogród|ciemnogrodzkie]]</code>


<code>''Wszystkie dzieci nasze.''</code>
<code>''Wszystkie '''dzieci''' nasze.''</code>
:<code>[[Kidnapping|Kidnapper]] o '''dzieciach'''</code>
:<code>[[Kidnapping|Kidnapper]] o '''dzieciach'''</code>


'''Dziecko''' (''Gówniarz'', ''Smarkacz'', ''Bachor'') &ndash; pierwsze stadium rozwoju [[Homo Sapiens]] ([[człowiek]]a), zazwyczaj małe, płaczące i nie do zniesienia. Dorosły [[człowiek]] jest w stanie je opanować, lecz w większej grupie mają przewagę, krzyczą, drapią, skamlą; wówczas trzeba użyć siły (najczęściej w postaci [[klaps]]a), wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków, lecz po chwili ta metoda zaczyna skutkować. Powyżej 10 roku życia większość dzieci się podciera, a nawet potrafi sama się umyć.
'''Dziecko''' pierwsze stadium rozwoju ''[[Homo sapiens]]'', małe, płaczące i nie do zniesienia. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków.


Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O [[seks]]ie wiedzą często więcej niż dorośli.
Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O [[seks]]ie wiedzą często więcej niż dorośli.


==Właściwości fizyczne==
Dzieci występują w wielu rozmiarach i wariacjach. Dzieli się je na dwie grupy główne, w zależności od płci. Istnieje wiele podgrup, najpowszechniejsze to: [[synuś mamusi|synusie mamusi]] i [[córeczka tatusia|córeczki tatusiów]].
Załóżmy że


<math>dziecko + zapałki = pozar</math>
Rozważano użycie dzieci jako agregaty prądotwórcze, próbując wykorzystać ich wrodzoną zdolność do wyrażania się przy pomocy dźwięków o ogromnym nasyceniu [[decybel]]i. Niestety badania nie doprowadziły do pożądanych skutków.


co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki [[Implikacja|implikacji]], m.in.
==Prawa dziecka==


<math>pozar - zapalki = dziecko</math>
===Prawo podstawowe===


<math>pozar - dziecko = zapalki</math>
Podstawowym twierdzeniem dotyczącym dzieci jest tzw. prawo dziecka, wyrażone równością


<math>dziecko^2\ =\ (pozar\ -\ zapalki)^2\ =\ pozar^2\ -\ 2\cdot pozar\cdot zapalki\ +\ zapalki^2</math>
::'''dziecko + zapałki = pożar '''


<math>2dziecko + 2zapalki = 2pozar</math>
To proste twierdzenie pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki [[Implikacja|implikacji]], m.in. :


==Wiek==
* <math>pozar - zapalki = dziecko</math><br><math>pozar - dziecko = zapalki</math>
* '''1 rok''' – dziecko umie tylko płakać, co utrudnia komunikację.
* '''2 lata''' – dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić. Wychowywanie staje się jeszcze trudniejsze.
* '''3 lata''' – potrafi wleźć niemal wszędzie. Wychowywanie jest horrorem.
* '''4 lata''' – dziecko słucha poleceń. Da się przeżyć.
* '''5 lat''' – dziecko zaczyna zadawać trudne pytania, np. skąd się wzięło (i nie wierzy, że z kapusty albo od bociana). Gdy mu odpowiemy na poprzednie pytanie, pyta, co to [[seks]].
* '''6 lat''' – dziecko idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
* '''7 lat''' – dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
* '''8 lat''' – [[Pierwsza Komunia Święta|pierwsza komunia]]. Siąść i płakać.
* '''9 lat''' – dziecko nadal zadaje trudne pytania.
* '''10 lat''' – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek.
* '''11 lat''' – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają 3-krotnie.
* '''12 lat''' – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz [[używki|używek]].
* '''13 lat''' – gimnazjum. Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek.
* '''14 lat''' po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie.
* '''15 lat''' – spraszanie do domu płci przeciwnej.
* '''16 lat''' wypady na całonocne imprezy, trochę spokoju.
* '''17 lat''' syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu).
* '''18 lat''' – dziecko jest już duże i powinno poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi, to po prostu jest głupie.


==Zobacz też==
* <math>dziecko^2\ =\ (pozar\ -\ zapalki)^2\ =\ pozar^2\ -\ 2\cdot pozar\cdot zapalki\ +\ zapalki^2</math>

* <math>2dziecko + 2zapalki = 2pozar</math>

===Inne prawa===
* '''Współczynnik niedojrzałości względnej''' – Równanie <math>{dorosly \over dziecko}</math>, jeśli brać pod uwagę wiek, może dać różne wyniki, np:
** <math>{dorosly \over dziecko} = {30 \over 3} = 10</math><br><br>
** <math>{dorosly \over dziecko} = {60 \over 15} = 4</math><br><br>
** <math>{dorosly \over dziecko} = {18 \over 17} = 1,0588235 \cdots</math>

==Wiek dziecka a jego umiejętności a trudności wychowawcze==
*1 rok: Dziecko umie tylko płakać, przez co wychowywanie go jest bardzo trudne.
*2 lata: Dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić. Wychowywanie staje się jeszcze trudniejsze.
*3 lata: Potrafi wleźć niemal wszędzie. Wychowywanie jest [[horror]]em.
*4 lata: Dziecko słucha poleceń. Da się przeżyć.
*5 lat: Dziecko zaczyna zadawać trudne pytania, np. skąd się wzięło (i nie wierzy, że z kapusty albo od bociana). Gdy mu odpowiemy na poprzednie pytanie, pyta, co to [[sex]].
*6 lat: Dziecko idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
*7 lat: Dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
*8 lat: Pierwsza Komunia. Siąść i płakać.
*9 lat: Dziecko nadal zadaje trudne pytania.
*10 lat: Czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek.
*11 lat: Dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają 3-krotnie.
*12 lat: Odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz [[używki|używek]].
*13 lat: Gimnazjum. Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek.
*14 lat: b. d. Po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie.
*15 lat: b. d. Spraszanie do domu płci przeciwnej (rada: NIGDY nie pozwalaj mu/jej zanocować, gdyż może to zaowocować "dodatkowym" nabytkiem w rodzinie).
*16 lat: b. d. Wypady na całonocne imprezy (trochę spokoju).
*17 lat: b. d. Syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu).
*18 lat: Dziecko jest już duże i powinno poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi, to po prostu jest głupie.

Porada dla wszystkich [[mama|mam]]: [[Kompot]] z [[rabarbar]]u smażymy od 3 do 5 minut.

===Zobacz też:===
{{nonnews|[[NonNews:Przypadki przestępstw wśród nieletnich|Przypadki przestępstw wśród nieletnich]]}}
{{nonnews|[[NonNews:Przypadki przestępstw wśród nieletnich|Przypadki przestępstw wśród nieletnich]]}}
* [[Cała Polska czyta dzieciom]]
* [[Cała Polska czyta dzieciom]]
* [[Dzieci Neostrady]]
* [[Dzieci Neostrady]]
* [[młodzież]]


{{Stubbio}}
{{Stubbio}}


[[kategoria:Biologia]]
[[Kategoria:Biologia]]
[[Kategoria:Psychologia]]

Wersja z 02:31, 16 cze 2007

Dziecko zaadaptowane do gier komputerowych

Dzieci to zło wcielone.

Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud o dzieciach

Małe dzieci nie dają spać. Duże nie dają żyć.

Stare przysłowie ciemnogrodzkie

Wszystkie dzieci nasze są.

Kidnapper o dzieciach

Dziecko – pierwsze stadium rozwoju Homo sapiens, małe, płaczące i nie do zniesienia. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków.

Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O seksie wiedzą często więcej niż dorośli.

Właściwości fizyczne

Załóżmy że

Parser nie mógł rozpoznać (błąd składni): {\displaystyle dziecko + zapałki = pozar}

co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki implikacji, m.in.

Wiek

  • 1 rok – dziecko umie tylko płakać, co utrudnia komunikację.
  • 2 lata – dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić. Wychowywanie staje się jeszcze trudniejsze.
  • 3 lata – potrafi wleźć niemal wszędzie. Wychowywanie jest horrorem.
  • 4 lata – dziecko słucha poleceń. Da się przeżyć.
  • 5 lat – dziecko zaczyna zadawać trudne pytania, np. skąd się wzięło (i nie wierzy, że z kapusty albo od bociana). Gdy mu odpowiemy na poprzednie pytanie, pyta, co to seks.
  • 6 lat – dziecko idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
  • 7 lat – dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
  • 8 latpierwsza komunia. Siąść i płakać.
  • 9 lat – dziecko nadal zadaje trudne pytania.
  • 10 lat – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek.
  • 11 lat – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają 3-krotnie.
  • 12 lat – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz używek.
  • 13 lat – gimnazjum. Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek.
  • 14 lat – po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie.
  • 15 lat – spraszanie do domu płci przeciwnej.
  • 16 lat – wypady na całonocne imprezy, trochę spokoju.
  • 17 lat – syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu).
  • 18 lat – dziecko jest już duże i powinno poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi, to po prostu jest głupie.

Zobacz też

NonNews
Zobacz w NonNews temat:

Szablon:Stubbio