Dziecko: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Adi'i. Autor wycofanej wersji to 83.4.253.1.) |
M (red. + czyszczenie) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Image:Warcraft_ork.jpg |thumb| |
[[Image:Warcraft_ork.jpg |thumb|Dziecko zaadaptowane do gier komputerowych]] |
||
<code>''Dzieci to zło wcielone.''</code> |
<code>'''''Dzieci''' to zło wcielone.''</code> |
||
:<code>[[Sigmund Freud|Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud]] o '''dzieciach'''</code> |
:<code>[[Sigmund Freud|Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud]] o '''dzieciach'''</code> |
||
<code>''Małe dzieci nie dają spać. Duże nie dają żyć.''</code> |
<code>''Małe '''dzieci''' nie dają spać. Duże nie dają żyć.''</code> |
||
:<code>Stare przysłowie [[Ciemnogród|ciemnogrodzkie]]</code> |
:<code>Stare przysłowie [[Ciemnogród|ciemnogrodzkie]]</code> |
||
<code>''Wszystkie dzieci |
<code>''Wszystkie '''dzieci''' nasze są.''</code> |
||
:<code>[[Kidnapping|Kidnapper]] o '''dzieciach'''</code> |
:<code>[[Kidnapping|Kidnapper]] o '''dzieciach'''</code> |
||
'''Dziecko''' |
'''Dziecko''' – pierwsze stadium rozwoju ''[[Homo sapiens]]'', małe, płaczące i nie do zniesienia. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków. |
||
Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O [[seks]]ie wiedzą często więcej niż dorośli. |
Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O [[seks]]ie wiedzą często więcej niż dorośli. |
||
==Właściwości fizyczne== |
|||
Dzieci występują w wielu rozmiarach i wariacjach. Dzieli się je na dwie grupy główne, w zależności od płci. Istnieje wiele podgrup, najpowszechniejsze to: [[synuś mamusi|synusie mamusi]] i [[córeczka tatusia|córeczki tatusiów]]. |
|||
Załóżmy że |
|||
⚫ | |||
Rozważano użycie dzieci jako agregaty prądotwórcze, próbując wykorzystać ich wrodzoną zdolność do wyrażania się przy pomocy dźwięków o ogromnym nasyceniu [[decybel]]i. Niestety badania nie doprowadziły do pożądanych skutków. |
|||
⚫ | |||
==Prawa dziecka== |
|||
⚫ | |||
===Prawo podstawowe=== |
|||
⚫ | |||
Podstawowym twierdzeniem dotyczącym dzieci jest tzw. prawo dziecka, wyrażone równością |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
<math>2dziecko + 2zapalki = 2pozar</math> |
|||
⚫ | |||
==Wiek== |
|||
⚫ | |||
* '''1 rok''' – dziecko umie tylko płakać, co utrudnia komunikację. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
* '''15 lat''' – spraszanie do domu płci przeciwnej. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
===Inne prawa=== |
|||
* '''Współczynnik niedojrzałości względnej''' – Równanie <math>{dorosly \over dziecko}</math>, jeśli brać pod uwagę wiek, może dać różne wyniki, np: |
|||
** <math>{dorosly \over dziecko} = {30 \over 3} = 10</math><br><br> |
|||
** <math>{dorosly \over dziecko} = {60 \over 15} = 4</math><br><br> |
|||
** <math>{dorosly \over dziecko} = {18 \over 17} = 1,0588235 \cdots</math> |
|||
==Wiek dziecka a jego umiejętności a trudności wychowawcze== |
|||
*1 rok: Dziecko umie tylko płakać, przez co wychowywanie go jest bardzo trudne. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
*15 lat: b. d. Spraszanie do domu płci przeciwnej (rada: NIGDY nie pozwalaj mu/jej zanocować, gdyż może to zaowocować "dodatkowym" nabytkiem w rodzinie). |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
Porada dla wszystkich [[mama|mam]]: [[Kompot]] z [[rabarbar]]u smażymy od 3 do 5 minut. |
|||
⚫ | |||
{{nonnews|[[NonNews:Przypadki przestępstw wśród nieletnich|Przypadki przestępstw wśród nieletnich]]}} |
{{nonnews|[[NonNews:Przypadki przestępstw wśród nieletnich|Przypadki przestępstw wśród nieletnich]]}} |
||
* [[Cała Polska czyta dzieciom]] |
* [[Cała Polska czyta dzieciom]] |
||
* [[Dzieci Neostrady]] |
* [[Dzieci Neostrady]] |
||
* [[młodzież]] |
|||
{{Stubbio}} |
{{Stubbio}} |
||
[[ |
[[Kategoria:Biologia]] |
||
[[Kategoria:Psychologia]] |
Wersja z 02:31, 16 cze 2007
Dzieci to zło wcielone.
Sigmund „Wiemcomyślisz” Freud o dzieciach
Małe dzieci nie dają spać. Duże nie dają żyć.
Stare przysłowie ciemnogrodzkie
Wszystkie dzieci nasze są.
Kidnapper o dzieciach
Dziecko – pierwsze stadium rozwoju Homo sapiens, małe, płaczące i nie do zniesienia. W większej grupie krzyczą, drapią, skamlą; wówczas trzeba użyć siły, a wtedy następuje kulminacja ryków i krzyków.
Dzieci biorą się zwykle ze związku matki i bociana, tudzież z kapusty. Wierzą w św. Mikołaja i nie lubią szpinaku. O seksie wiedzą często więcej niż dorośli.
Właściwości fizyczne
Załóżmy że
Parser nie mógł rozpoznać (błąd składni): {\displaystyle dziecko + zapałki = pozar}
co pociąga wiele ważnych w różnych dziecinach technologii i nauki implikacji, m.in.
Wiek
- 1 rok – dziecko umie tylko płakać, co utrudnia komunikację.
- 2 lata – dziecko umie też domagać się różnych rzeczy, do tego potrafi chodzić. Wychowywanie staje się jeszcze trudniejsze.
- 3 lata – potrafi wleźć niemal wszędzie. Wychowywanie jest horrorem.
- 4 lata – dziecko słucha poleceń. Da się przeżyć.
- 5 lat – dziecko zaczyna zadawać trudne pytania, np. skąd się wzięło (i nie wierzy, że z kapusty albo od bociana). Gdy mu odpowiemy na poprzednie pytanie, pyta, co to seks.
- 6 lat – dziecko idzie do przedszkola. Ono i osoba wychowująca dostają kręćka.
- 7 lat – dziecko idzie do szkoły. Ono i osoba wychowująca dostają jeszcze większego kręćka.
- 8 lat – pierwsza komunia. Siąść i płakać.
- 9 lat – dziecko nadal zadaje trudne pytania.
- 10 lat – czwarta klasa. Trzy razy więcej książek, trzy razy większy wydatek.
- 11 lat – dziecko odkrywa istnienie telefonu. Rachunki wzrastają 3-krotnie.
- 12 lat – odkrycie środków komunikacji miejskiej oraz używek.
- 13 lat – gimnazjum. Jeszcze więcej książek, jeszcze większy wydatek.
- 14 lat – po powrocie do domu trzeba sprzątać po imprezie.
- 15 lat – spraszanie do domu płci przeciwnej.
- 16 lat – wypady na całonocne imprezy, trochę spokoju.
- 17 lat – syn pokonuje już ojca na rękę (utrata najlepszego argumentu).
- 18 lat – dziecko jest już duże i powinno poradzić sobie w życiu samo. Jeśli sobie nie radzi, to po prostu jest głupie.