FPS 118N: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(poprawienie błędu literowego)
M (jakaś tam redakcja)
Linia 1: Linia 1:
'''118N Puma''' - wyrób tramwajopodobny produkowany przez [[FPS Cegielski]], będący największym koszmarem przewoźników [[tramwaj|tramwajowych]], [[pasażer|pasażerów]] oraz obiektem największej niechęci [[Miłośnik Komunikacji Miejskiej|Miłośników komunikacji miejskiej]], a także ozdobą zajezdni tramwajowych.
'''118N Puma''' wyrób tramwajopodobny produkowany przez [[FPS Cegielski]], będący największym koszmarem przewoźników [[tramwaj]]owych, [[pasażer|pasażerów]] oraz obiektem największej niechęci miłośników komunikacji miejskiej, a także ozdobą zajezdni tramwajowych.


==Konstrukcja==
==Konstrukcja==
Puma, bo tak zwyczajowo zwie się ten <s>złom</s> pojazd, to konstrukcyjnie niezważona ilość wszelkiego rodzaju żelastwa osadzona na podwoziu pochodzącym z zezłomowanych dawno [[tramwaj|tramwajów]]. Wg niektórych inżynierów konstrukcja tego niesamowitego pojazdu szynowego oparta jest o konstrukcję [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|radzieckich]] [[czołg|czołgów]], jednak teorię tę obalają filmy, które pokazują, że owe czołgi posiadały umiejętność ciągłej jazdy.
Puma, bo tak zwyczajowo zwie się ten <s>złom</s> pojazd, to konstrukcyjnie niezważona ilość wszelkiego rodzaju żelastwa osadzona na podwoziu pochodzącym z zezłomowanych dawno tramwajów. Wg niektórych inżynierów konstrukcja tego pojazdu oparta jest o konstrukcję [[Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich|radzieckich]] [[czołg]]ów, jednak teorię tę obalają filmy, które pokazują, że owe czołgi posiadały umiejętność ciągłej jazdy.


==Puma w [[Poznań|Poznaniu]]==
==Puma w [[Poznań|Poznaniu]]==
Poznański przewoźnik tramwajowy, Dzięki otrzymaniu Pumy mógł uruchomić aż dwie nowe linie. Należą do nich WAGON USZKODZONY lub AWARIA, których istnienie <s>doprowadziło do szału</s> zachwyciło Poznaniaków. Nieoficjalnie mówi się, że poznańscy [[Miłośnik Komunikacji Miejskiej|Miłośnicy komunikacji miejskiej]] planują przyznać producentowi nagrodę za zwiększenie zainteresowania tym rodzajem transportu.
Poznański przewoźnik tramwajowy, Dzięki otrzymaniu Pumy mógł uruchomić aż dwie nowe linie. Należą do nich WAGON USZKODZONY lub AWARIA, których istnienie <s>doprowadziło do szału</s> zachwyciło Poznaniaków. Nieoficjalnie mówi się, że poznańscy [[Miłośnik Komunikacji Miejskiej|miłośnicy komunikacji miejskiej]] planują przyznać producentowi nagrodę za zwiększenie zainteresowania tym rodzajem transportu.


==Następca Pumy==
==Następca Pumy==
Chociaż Puma nie jest już produkowana to przerażenie budzą plany producenta, który chce stworzyć na jej bazie całkiem nowy [[tramwaj]]. Producent stworzył nawet <s>bazgroły</s> projekt nowego tramwaju, ale nie zamierza na razie nawet zbudować protototypu. Największe obawy mają tramwajarze w [[Szczecin|Szczecinie]], którzy przez półtora roku bili się, aby tylko nie kupić tego produktu. Działo się tak, ponieważ [[Sąd|sądy]] i urzędy chciały <s>ratować producenta kosztem zamówienia</s> przestrzegania reguł [[przetarg|przetargu]].
Chociaż Puma nie jest już produkowana to przerażenie budzą plany producenta, który chce stworzyć na jej bazie całkiem nowy [[tramwaj]]. Producent stworzył nawet <s>bazgroły</s> projekt nowego tramwaju, ale nie zamierza na razie nawet zbudować protototypu. Największe obawy mają tramwajarze w [[Szczecin]]ie, którzy przez półtora roku bili się, aby tylko nie kupić tego produktu. Działo się tak, ponieważ [[Sąd]]y i urzędy chciały ratować producenta kosztem zamówienia.


==Ciekawostki==
==Ciekawostki==
* Producent zamierza sprzedawać tramwaje na na Wenus.

* Puma ma 3 człony, a długość tramwaju pięcioczłonowego.
* Puma ma 3 człony, a długość tramwaju pięcioczłonowego.



Wersja z 11:49, 7 sty 2011

118N Puma – wyrób tramwajopodobny produkowany przez FPS Cegielski, będący największym koszmarem przewoźników tramwajowych, pasażerów oraz obiektem największej niechęci miłośników komunikacji miejskiej, a także ozdobą zajezdni tramwajowych.

Konstrukcja

Puma, bo tak zwyczajowo zwie się ten złom pojazd, to konstrukcyjnie niezważona ilość wszelkiego rodzaju żelastwa osadzona na podwoziu pochodzącym z zezłomowanych dawno tramwajów. Wg niektórych inżynierów konstrukcja tego pojazdu oparta jest o konstrukcję radzieckich czołgów, jednak teorię tę obalają filmy, które pokazują, że owe czołgi posiadały umiejętność ciągłej jazdy.

Puma w Poznaniu

Poznański przewoźnik tramwajowy, Dzięki otrzymaniu Pumy mógł uruchomić aż dwie nowe linie. Należą do nich WAGON USZKODZONY lub AWARIA, których istnienie doprowadziło do szału zachwyciło Poznaniaków. Nieoficjalnie mówi się, że poznańscy miłośnicy komunikacji miejskiej planują przyznać producentowi nagrodę za zwiększenie zainteresowania tym rodzajem transportu.

Następca Pumy

Chociaż Puma nie jest już produkowana to przerażenie budzą plany producenta, który chce stworzyć na jej bazie całkiem nowy tramwaj. Producent stworzył nawet bazgroły projekt nowego tramwaju, ale nie zamierza na razie nawet zbudować protototypu. Największe obawy mają tramwajarze w Szczecinie, którzy przez półtora roku bili się, aby tylko nie kupić tego produktu. Działo się tak, ponieważ Sądy i urzędy chciały ratować producenta kosztem zamówienia.

Ciekawostki

  • Puma ma 3 człony, a długość tramwaju pięcioczłonowego.