Fallout 3

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 22:41, 7 lis 2012 autorstwa Bubyben (dyskusja • edycje) (nowa strona)
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

Fallout 3 - kolejna część Falałta. Przenosi nas do świata po happy endzie atomowym. Tym razem wcielimy się w „Przybysza z Krypty”. Znowu musimy zCenzura2.svgć po świecie stołecznych pustkowiach i wykonywać nudne zadania. Oczywiście będą przeszkadzać nam liczne bugi.

Fabuła

Pewnego dnia w Krypcie budzi nas „koleżanka”, która daje nam pistolet i każe sCenzura2.svgć. Okazuje się, że nasz ojciec nas porzucił i tym zdenerwował Nadzorce. Udaje na się uciec i lądujemy na zadupiu w Megatonie. tam informują nas o podróży naszego ojca. Konkretów dowiadujemy się od Doktor Li. Po nudnych, 4 zadaniach udaje nam się odnaleźć ojca w Krypcie 666 112. Wmawia nam coś o Projekcie Oczyszczenie, o naszej matce, o darmowej wodzie i coś o naszym zadaniu. Nagle, gdy już udało nam się doprowadzić oczyszczalnik do stanu używalności, zjawia się zła Enklawa. Nasz ojciec postanawia popełnić samobójstwo by uratować projekt. Uciekamy z doktorkami do Cytadeli i znowu atakujemy oczyszczalnik. W końcówce możemy sami wpisać magiczne liczby 2 1 6 lub poprosić o to Sare Lyons. Osoba, która to zrobi, oczywiście zginie.

Postacie

  • Przybysz z Krypty - nasza postać. Lata jak idiota po pustkowiach i wypełnia głupie questy.
  • James - ojciec naszej postaci. Ucieka z Krypty 101, by trafić do Krypty 112. Mózg Projektu Oczyszczenie. Ginie śmiercią samobójczą, aby nie dać go odpalić komuś innemu.
  • Amanta - nasza „koleżanka”. Córka nadzorcy.
  • Nadzorca - ojciec Amanty. Uwielbia nas, jest dobry i miły. Lubi nas tak, że gdy odeszliśmy zwariował.
  • Nestor Lyons - mistrz, przywódca, prezes i dyrektor Bractwa Stali. Nie lubi Enklawy.
  • Sara Lyons - córka Nestora Lyonsa. Kapitan Dumy Lyonsa. Można ją wysłać do oczyszczalnika. Tuż przed jej (albo twoją) śmiercią chce się z tobą umówić na randkę.
  • Prezydent Eden - prezydent USA, które już nie istnieje. Jest komputerem, przywódcą Enklawy i prowadzi radio Enklawy.
  • Doktor Li - kobieta. Członek Projektu Oczyszczenie. Ona powie nam gdzie jest nasz ojciec.
  • Three Dog - Nazywa się tak dlatego, że wychowały go trzy psy. Jest DJ'em radia GNS i skieruje nas do Doktor Li. Ma kumpli w Bractwie Stali.
  • Agatha - kolejna właścicielka radia. Gra na skrzypcach. Mieszka na pustkowiach. Jest stara.

Miejsca

  • Krypta 101 - odwiedzamy je tylko dwa razy. Tu zaczynamy. Mieszka tu wesoły Nadzorca.
  • Megatona - pseudo miasto. W samym środku jest bomba atomowa. Możemy dostać tu dom jeżeli ją rozbroimy, dostaniemy także walącego suchary robota.
  • Tenpenny Tower - miasto w wieży, albo wieża w mieście. Dostaniemy tu apartament z takim samym robotem jak w Megatonie, ale musimy ją zniszczyć bombą atomową.
  • Rivet City - tylna część lotniskowca, mieszkają tu wszyscy, których wCenzura2.svgi z wszystkich innych miast.
  • Latarenka - miasto dzieci.
  • Duże Miasto - miasto dorosłych z Latarenki.
  • Cytadela - to tu mieści się wspaniałe Bractwo Stali nie mogą tu wejść cywile, prócz ciebie.

Frakcje

  • Bractwo Stali - sekta metali. Zabijają supermutantów. Naszą Pancerze Wspomagane i wyglądają SW33T4sNi3.
  • Wygnańcy Bractwa Stali - ci, którzy opuścili bractwo stali, by zbierać złom. Nie wiedzieli jak się nazwać, więc nazwali się wygnańcami. Oni również używają Pancerzy Wspomaganych.
  • Enklawa - niepodległe Stany Zjednoczone, których nie ma. Nie lubią Bractwa Stali i naukowców. I oni noszą Pancerze Wspomagane.
  • Kompania Szpon - najemnicy, którzy przyjmują zlecenia, których nie przyjmują inni najemnicy. Oni jedyni nie noszą Pancerzy Wspomaganych. Co za cioty.

N00b

  • Nie umie wyjść z krypty.
  • Gdy już wyjdzie nie trafia do Megatony.
  • Wbiega w promieniowanie.
  • Nie zbiera stimpak'ów i Rad-X'ów.
  • Nie umie wyjąć broni...
  • ...a gdy wyjmie nie umie schować.
  • Ginie w walce z radrakanami.
  • Nie umie korzystać z systemu VATS.
  • Nie zmienia broni.
  • Zbiera przedwojenne pieniądze i spamuje na forum „Cz3mU Ni3 m0g3 nIc kUpIC!!!!??!?!?!?!?!?!?1/1/!!??!1”.
  • Nie otwiera zamków.
  • Nie hakuje komputerów.
  • Zabija postacie z głównego wątku i dziwi się, że fabuła nie idzie do przodu.
  • Gubi się w Dużym Mieście.
  • Nie korzysta z szybkiej podróży.
  • Detonuje bombę w Megatonie i dziwi się, że traci karmę.
  • Jeśli umie ją zdetonować.
  • Nie wie jak nauczyć się zakładać Pancerz Wspomagany.
  • Znajduje UFO i spamuje na forum jakim to jest wielkim odkrywcą.
  • Zbiera wszystkie śmieci i myśli, że wolne chodzenie to błąd w grze.
  • Strzela z wiatrówki.
  • Supermutanty atakuje kijem beisbolowym.
  • Nie umie wejść do ruin Waszyngtonu.
  • Nie zbiera towarzyszy.
  • Gdy umiera, twierdzi, że to błąd gry.


Przypisy