Fiat Cinquecento: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (dr.)
Linia 4: Linia 4:


Technologicznie nie ma się nad czym długo rozwodzić, o silniku z dobrych rzeczy można powiedzieć tyle, że jest. W tym aucie ciekawym rozwiązaniem zasługującym na uwagę jest możliwość zamontowanie 60 litrowej butli z gazem w bagażnik o pojemności 30l. Podobno sprawę tą badają już [[amerykańscy naukowcy]] oraz redaktorzy programu ''Nie do wiary''.
Technologicznie nie ma się nad czym długo rozwodzić, o silniku z dobrych rzeczy można powiedzieć tyle, że jest. W tym aucie ciekawym rozwiązaniem zasługującym na uwagę jest możliwość zamontowanie 60 litrowej butli z gazem w bagażnik o pojemności 30l. Podobno sprawę tą badają już [[amerykańscy naukowcy]] oraz redaktorzy programu ''Nie do wiary''.
Cinkłeczento było projektowane przez Enzo Ferrari lecz obawiał się iż nie podoła zadaniu zbudowaniu tego pojazdu i przekazał swe plany firmie Fiat, która wprowadziła kilka genialnych ulepszeń.


== Paradoks Cinquecento jako dresowozu ==
== Paradoks Cinquecento jako dresowozu ==

Wersja z 22:36, 14 lis 2010

220px|thumb|Szpanowanie furą na holenderskim gazie Mam czinkłeczento w holenderskim gazie.

Letni Chamski Podryw o Cinquecetno

Fiat Cinquecento (z włos. pięćset) – auto włoskiej roboty. Według producenta nazwa ma sugerować potencjalnemu nabywcy przybliżoną pojemność cylindra. W rzeczywistości jednak oznacza ilość kilometrów jaką przejedziesz tym autem do pierwszej awarii, bądź jaki dystans pokonasz nim na pełnej butli LPG. Zwykle też oznacza przybliżoną wartość pojazdu (w PLN - naturalnie).

Technologicznie nie ma się nad czym długo rozwodzić, o silniku z dobrych rzeczy można powiedzieć tyle, że jest. W tym aucie ciekawym rozwiązaniem zasługującym na uwagę jest możliwość zamontowanie 60 litrowej butli z gazem w bagażnik o pojemności 30l. Podobno sprawę tą badają już amerykańscy naukowcy oraz redaktorzy programu Nie do wiary. Cinkłeczento było projektowane przez Enzo Ferrari lecz obawiał się iż nie podoła zadaniu zbudowaniu tego pojazdu i przekazał swe plany firmie Fiat, która wprowadziła kilka genialnych ulepszeń.

Paradoks Cinquecento jako dresowozu

Powszechnie wiadomo, że czinkłeczento to popularny dresowóz, jednak jedyną cechą typowego dresowozu jaką posiada czinkłeczento jest cena (im tańszym tym lepszy). Paradoks zaczyna się gdy chcemy zadriftować, pokazać kumplom z dzielnicy jak szybko umiemy jeździć lub gdy chcemy wyrwać lachona (te są znane z zamiłowania do niemieckich marek jak BMW). Fakt posiadania Cinquecento przez dresów jest trudny do wytłumaczenia i alogiczny, jednak jest to zjawisko dość często występujące w przyrodzie. Szczególnie w okolicach dzielnicy lub parkingów przed płatnymi parkingami modnych klubów.

Szablon:Stubmot