Forum:Obecne PUA/OUA

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Ten wątek nie był edytowany od 4156 dni. Nie baw się w archeologa i nie odkopuj go. Zamiast tego możesz wrócić na stronę główną forum i założyć nowy temat.

W sumie byłem pionierem, jeśli chodzi o zakładanie głosowań administratorskich po ich reformie. To troszkę zobowiązuję, bowiem jak widziałem, wszystkie następne głosowania odbywały się według tej formuły.

Czy zatem wystarczy, że w informacji o PUA/OUA na portalu znajdują się te dane: nick, zgłaszany, zgłaszający, terminy, uzasadnienie, kworum? Czy będzie potrzeba wprowadzać coś więcej? Czy informacje podawane po głosowaniu są wystarczające? Jak oceniacie sprawność samego głosowania, jego rozbieżność w czasie itp.? Co prawda OUA sensu stricte jeszcze nie przerabialiśmy, ale warto może popatrzeć, jak to może wyglądać według tej wizji. DelPacinoSzablon.gif ♥♦ 15:06, gru 26, 2012 (UTC)

Według mnie, teraźniejsza formuła się sprawdza, procedura przebiega dużo szybciej, choć, prawdę mówiąc, jest ona dużo bardziej stresujaca dla kandydata (i bardzo dobrze! :P). Można jeszcze ewentualnie dodawać log z głosowania do wyniku. Szklarz (dyskusja | edycje) 15:32, gru 26, 2012 (UTC)