Gothic 3: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Jeremy Kowalsky. Autor wycofanej wersji to 83.6.176.219.)
Linia 12: Linia 12:


== Wymagania ==
== Wymagania ==
Wymagania są teoretycznie małe lecz gra się wyłącza przy każdej napotkanej okazji. Tylko czyha gdy zbyt wciągniemy się w rozwiązywanie powtarzających się ciągle problemów (czyt. powalających na kolana bug-ów), czyli:
Na pudełku jest napisane, że małe, ale pewnie na najlepszym sprzęcie by sie cięło nie wiadomo z jakiego powodu.
* Dlaczego zaklinowaliśmy się pod łóżkiem?
* Dlaczego zaklinowaliśmy się nad łóżkiem?
* Dlaczego na 60lvl zabija nas dzik?
* Dlaczego dla przeciętnego NPC zwalony na drogę pień stanowi nie lada problem?


Gdy już nas złapie na tym wciągającym zajęciu które wprawdzie jest ciekawsze od samego sensu gry, gra wyłącza się i pokazuje nam się (z założenia twórców gry) "dowcipny" komunikat o nagłówku:
<pre>
Where is Guru?
-------------------------------------
Ble ble "Memory is too ...ble" ble...
</pre>
O co chodzi? Nawet najstarsi górale tego nie wiedzą....

Gothic 3 oprócz tego że wywala się co chwilkę to jeszcze ciągle się tnie ale tylko w tych wypadkach gdy jesteśmy wciągnięci już tą dobrą stroną gry czyli:
* Cieszeniem oka kiepską grafiką obiektów. (Na większej niż 800x600 nie odpali)
* Rozstrzyganiem ostatecznej walki między dobrem a złem (jeśli taka jest)
* I tymi innymi urokami.
{{stubgry}}
{{stubgry}}



Wersja z 21:29, 15 kwi 2009

Gothic 3 – trzecia i ostatnia część zbugowanych przygód o bezimiennym bohaterze, co wcale nie oznacza końca serii.

Grę cechuje wysoki poziom sztucznej inteligencji; przeciwnik nie będzie nas atakował podczas picia zawartości ampułki, realistyczny system obrażeń; tylko Ork potrafi biegać z bełtem w oku, piękną grafikę; w niektórych miejscach autorzy uświadamiają nas, że to jest kontynuacja serii Gothic, rewelacyjny silnik gry; obdaruje nas błędami, szybki zapis trwa prawie tyle samo co zwykły i jakże wspaniałą fizykę; jak zobaczysz, że ciało się rozciąga to jest to efekt zamierzony – w końcu trzeba się pochwalić fizyką.

Postacie

W G3 można spotkać swoich przerobionych przyjaciół, którzy przeszli mutację głosu i twarzy, spotkamy nowych orków i starego wroga Thorusa, który przechodzi ciągle reinkarnacje we własną postać i jak zwykle stoi pilnując jakiegoś przejścia. Z bardzo dziwnego powodu, prawie wszyscy z grupki Bezimiennego mówią tym samym głosem co Diego, no ale to już pozostawmy polskiemu dubbingowi.

Wrogowie

Podczas podróżowania możemy natknąć się na groźne wilki karmione viagrą, które potrafią trzema kęsami zabić bohatera. Dziki są tak agresywne, że niekiedy nie wiedzą co się dzieje i po 20 metrach wracają do legowiska. Topielce i ich różne odmiany chodzą sobie gdzie im się podoba nawet można je spotkać na środku pustyni. Krwiopijca – nikt nie wie dlaczego się tak nazywają bo nie piją krwi tylko ci jakąś igłę wbijają i zamiast czerwonego paska życia masz zielony (prawdopodobnie za dużo ziela) i wiele innych potworów wzorowanych na bohaterach „Na Wspólnej”. Ciekawym faktem jest to, że nawet jeśli stoi 15 potworów dookoła ciebie, to atakuje cię tylko jeden z którym ty walczysz...

Wymagania

Wymagania są teoretycznie małe lecz gra się wyłącza przy każdej napotkanej okazji. Tylko czyha gdy zbyt wciągniemy się w rozwiązywanie powtarzających się ciągle problemów (czyt. powalających na kolana bug-ów), czyli:

  • Dlaczego zaklinowaliśmy się pod łóżkiem?
  • Dlaczego zaklinowaliśmy się nad łóżkiem?
  • Dlaczego na 60lvl zabija nas dzik?
  • Dlaczego dla przeciętnego NPC zwalony na drogę pień stanowi nie lada problem?

Gdy już nas złapie na tym wciągającym zajęciu które wprawdzie jest ciekawsze od samego sensu gry, gra wyłącza się i pokazuje nam się (z założenia twórców gry) "dowcipny" komunikat o nagłówku:

Where is Guru?
-------------------------------------
Ble ble "Memory is too ...ble" ble...

O co chodzi? Nawet najstarsi górale tego nie wiedzą....

Gothic 3 oprócz tego że wywala się co chwilkę to jeszcze ciągle się tnie ale tylko w tych wypadkach gdy jesteśmy wciągnięci już tą dobrą stroną gry czyli:

  • Cieszeniem oka kiepską grafiką obiektów. (Na większej niż 800x600 nie odpali)
  • Rozstrzyganiem ostatecznej walki między dobrem a złem (jeśli taka jest)
  • I tymi innymi urokami.

Szablon:Stubgry