Hazard: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
 
(Nie pokazano 34 wersji utworzonych przez 23 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Sur|rzeczy przyziemnych|[[Zakład Pascala]]}}
{{redakcja|półpauzy, grafikę ustawić, kat, formatowanie i ciut czyszczenia :)}}
[[Plik:Coca-Cola Vending Machine (Hong Kong).jpg|thumb|200px|Tak właśnie wygląda automat, z inteligencją blondynki]]
Często spotykany wśród uczniów, studentów lub dorosłych grających w [[kraty]], [[chińczyka]] lub jakąkolwiek inną grę. Stawką może być wszystko zaczynając od kamieni i kończąc na pieniądzach. Zdarzają się przypadki, że uczniowie szkół podstawowychgrają na tzw. niewolnika. Ofiara, która przegra musi służyć swojemu panu co często prowadzi do komicznych sytuacji.
'''Hazard''' – często spotykany wśród uczniów, studentów lub dorosłych grających w [[karty]], [[chińczyk]]a lub jakąkolwiek inną grę. Stawką może być wszystko zaczynając od kamieni i kończąc na pieniądzach. Zdarzają się przypadki, że uczniowie szkół podstawowych grają na tzw. niewolnika. Ofiara, która przegra musi służyć swojemu panu co często prowadzi do komicznych sytuacji.


== Rodzaje Hazardu ==
== Rodzaje Hazardu ==
'''Hazard na niewolnika''' – całość polega na wykorzystaniu i wzbogaceniu się pana, którego niewolnicy (grupa szóstoklasistów) zapierniczają po dzienniki szkolne, dokumenty i inną [[makulatura|makulaturę]]. Po ograbieniu całej wioski wracają do władcy i oddają mu łupy, przez co zdobywa nielegalny (według prawników) szmal.


'''Hazard na polityka''' – podobny do powyższego, z tą różnicą że panem jest polityk, a podwładnymi obywatele, w szczególności [[policja]]nci. Różni się też tym że pan zwykle ma immunitet więc nikt nie może odebrać mu łupu.
'''Hazard na niewolnika'''

Powiada się, że hazard jest niegroźny i nieszkodliwy, do czasu aż grupa szóstoklasistów w maskach nie napadnie na wioskę grabiąc wszystko na swojej drodze. Prawnicy twierdzą, że takie zachowania są karalne, lecz zupełnie odmienne zdania mają uczniowie. Podczas grabieży niewolnicy nie zapominają o szkołach, z których kradną wszystkie dzienniki i innego dokumenty, które później oddają na makulaturę. Całą ilość pieniędzy muszą oddać w ręce swojego pana, które ich wykorzystał i na dodatek wzbogacił się o sporą ilość pieniędzy.


== Rodzaje hazardzistów ==
== Rodzaje hazardzistów ==
* '''Mafia pijaków''' Warto zagrać, aby poczuć dreszcz emocji i popić trochę darmowego denaturatu. Jednak 99% osób grających z takimi osobnikami kończy swój żywot gdy:
** Wygrywa rozgrywkę i zdobywa łupy, lecz pijacy nie chcą go puścić bez obalenia jego wygranej. Taki osobnik najczęściej zostaję upity denaturatem, co powoduje jego zgon lub częściowe uszkodzenie mózgu. Korzystając z okazji pijacy ograbiają go i zostawiają na miejskich śmietnikach.
** Przegrywa rozgrywkę i musi oddać całą część, którą przegrał. Na dodatek zawsze znajdzie się pijak, który się upomni o wypity denaturat i liczy jego cenę dziesięciokrotnie. Jeżeli masz dużo forsy w portfelu pijącym otworzą się oczy i obmyślą plan, jakim mogliby zdobyć więcej pieniędzy na [[denaturat|napój]]. Dobre wychowanie nie pozwoli im zostawić cię w takim stanie (przecież przegrałeś dużo pieniędzy). Częstują cię kilkoma butelkami denaturatu po czym ograbiają w twojej nieświadomości. Ponieważ że chamsko nie oddałeś portfela, traktują cię kopami do utraty przytomności, a po całej akcji lądujesz na śmietniku.
* '''Doktor strzykawa''' Zaczyna prawić opowiadanie o swoim wyjeździe na kongres naukowców. Jest tak nudna, że zaczynasz zasypiać. Wyjmuje strzykawkę z bocznej kieszeni i wstrzykuje ci sporą ilość środków nasennych do żył. Przy okazji ograbia cię z wszystkiego, zostawiając w kieszeni kilka tabletek Etopiryny na ból głowy dla [[Masturbacja|ulżenia sobie]] po przebudzeniu.
* '''Szkolny prymus''' Zaczyna z tobą grę, która idzie nawet ciekawie. Gdy przegrywa woła swoich kolegów, od których pojawiają ci się fioletowe rumieńce na twarzy. Twierdzi, że nie warto grać z takim matołem i opuszcza stół gry. Gdy dochodzisz do siebie zorientowałeś się, że zniknął ci portfel.
* '''Blondynka''' Nie zna zasad żadnej gry. Wygrywasz <del>po kilku minutach gry</del> od razu i do tego zgarniasz darmową kasę.
* '''Moher''' – Jedna z osób, z która da się normalnie pograć w <del>pokera</del> Piotrusia, lecz gdy zaczniesz oszukiwać babcia natychmiast zacznie wypluwać miętowe dropsy w twoją stronę i może ci się oberwać z rózgi lub beretu.


== Zobacz też ==
* Mafia pijaków - Warto zagrać, aby poczuć dreszcz emocji i popić trochę darmowego denaturatu. Jednak 99% osób grających z takimi osobnikami kończy swój żywot gdy:
* [[poker]]
Wygrywa rozgrywkę i zdobywa łupy, lecz pijacy nie chcą go puścić bez obalenia jego wygranej. Taki osobnik najczęściej zostaję upity denaturatem, co powoduje jego zgon lub częściowe uszkodzenie mózgu. Korzystając z okazji pijacy ograbiają go i zostawiają na miejskich śmietnikach.
* [[zakład Pascala]]
[[Grafika:Autom111.png|thumb|170px|Tak właśnie wygląda automat, z inteligencją blondynki]]
Przegrywa rozgrywkę i musi oddać całą część, którą przegrał. Na dodatek znajdzie się pijak, który się upomni o cały denaturat, który wypiłeś i liczy jego cenę dziesięciokrotnie. Jeżeli masz dużo forsy w portfelu pijakom otworzą się oczy i zaczną obmyślać plan jakim mogliby zdobyć więcej pieniędzy na denaturat. Z uprzejmości i dobrego wychowania nie mogą cię zostawić w takim opłakanym stanie (przecież przegrałeś dużo pieniędzy). Częstują cię kilkoma butelkami denaturatu po czym ograbiają w twojej nieświadomości. Najczęściej tracisz przytomność poprzez serię kopniaków wynikających z braku chęci oddania portfela. Po całej akcji zostawiają cię na śmietniku.

* Doktor strzykawa - Zaczyna prawić opowiadanie o swoim wyjeździe na kongres naukowców. Jest tak nudna, że zaczynasz zasypiać. Wyjmuje strzykawkę z bocznej kieszeni i wstrzykuje ci sporą ilość środków nasennych do żył Korzystając z okazji ograbia cię z wszystkiego co masz zostawiając w kieszeni kilka tabletek Etopiryny na ból głowy po przebudzeniu.

* Szkolny prymus - Zaczyna z tobą grę, która idzie nawet ciekawie. Gdy przegrywa woła swoich kolegów, od których pojawiają ci się fioletowe rumieńce na twarzy. Twierdzi, że nie warto grać z takim matołem i opuszcza stół gry. Gdy dochodzisz do siebie zorientowałeś się, że zniknął ci portfel.


[[Kategoria:Gry]]
* [[Blondynka]] - Nie zna zasad żadnej gry. Wygrywasz <del>po kilku minutach gry</del> od razu i do tego zgarniasz darmową kasę.
[[Kategoria:Biznes]]
[[Kategoria:Hazard| ]]

Aktualna wersja na dzień 13:21, 13 lut 2022

Tak właśnie wygląda automat, z inteligencją blondynki

Hazard – często spotykany wśród uczniów, studentów lub dorosłych grających w karty, chińczyka lub jakąkolwiek inną grę. Stawką może być wszystko zaczynając od kamieni i kończąc na pieniądzach. Zdarzają się przypadki, że uczniowie szkół podstawowych grają na tzw. niewolnika. Ofiara, która przegra musi służyć swojemu panu co często prowadzi do komicznych sytuacji.

Rodzaje Hazardu[edytuj • edytuj kod]

Hazard na niewolnika – całość polega na wykorzystaniu i wzbogaceniu się pana, którego niewolnicy (grupa szóstoklasistów) zapierniczają po dzienniki szkolne, dokumenty i inną makulaturę. Po ograbieniu całej wioski wracają do władcy i oddają mu łupy, przez co zdobywa nielegalny (według prawników) szmal.

Hazard na polityka – podobny do powyższego, z tą różnicą że panem jest polityk, a podwładnymi obywatele, w szczególności policjanci. Różni się też tym że pan zwykle ma immunitet więc nikt nie może odebrać mu łupu.

Rodzaje hazardzistów[edytuj • edytuj kod]

  • Mafia pijaków – Warto zagrać, aby poczuć dreszcz emocji i popić trochę darmowego denaturatu. Jednak 99% osób grających z takimi osobnikami kończy swój żywot gdy:
    • Wygrywa rozgrywkę i zdobywa łupy, lecz pijacy nie chcą go puścić bez obalenia jego wygranej. Taki osobnik najczęściej zostaję upity denaturatem, co powoduje jego zgon lub częściowe uszkodzenie mózgu. Korzystając z okazji pijacy ograbiają go i zostawiają na miejskich śmietnikach.
    • Przegrywa rozgrywkę i musi oddać całą część, którą przegrał. Na dodatek zawsze znajdzie się pijak, który się upomni o wypity denaturat i liczy jego cenę dziesięciokrotnie. Jeżeli masz dużo forsy w portfelu pijącym otworzą się oczy i obmyślą plan, jakim mogliby zdobyć więcej pieniędzy na napój. Dobre wychowanie nie pozwoli im zostawić cię w takim stanie (przecież przegrałeś dużo pieniędzy). Częstują cię kilkoma butelkami denaturatu po czym ograbiają w twojej nieświadomości. Ponieważ że chamsko nie oddałeś portfela, traktują cię kopami do utraty przytomności, a po całej akcji lądujesz na śmietniku.
  • Doktor strzykawa – Zaczyna prawić opowiadanie o swoim wyjeździe na kongres naukowców. Jest tak nudna, że zaczynasz zasypiać. Wyjmuje strzykawkę z bocznej kieszeni i wstrzykuje ci sporą ilość środków nasennych do żył. Przy okazji ograbia cię z wszystkiego, zostawiając w kieszeni kilka tabletek Etopiryny na ból głowy dla ulżenia sobie po przebudzeniu.
  • Szkolny prymus – Zaczyna z tobą grę, która idzie nawet ciekawie. Gdy przegrywa woła swoich kolegów, od których pojawiają ci się fioletowe rumieńce na twarzy. Twierdzi, że nie warto grać z takim matołem i opuszcza stół gry. Gdy dochodzisz do siebie zorientowałeś się, że zniknął ci portfel.
  • Blondynka – Nie zna zasad żadnej gry. Wygrywasz po kilku minutach gry od razu i do tego zgarniasz darmową kasę.
  • Moher – Jedna z osób, z która da się normalnie pograć w pokera Piotrusia, lecz gdy zaczniesz oszukiwać babcia natychmiast zacznie wypluwać miętowe dropsy w twoją stronę i może ci się oberwać z rózgi lub beretu.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]